Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka sanoo "elämä hyvää ilman miestä mutta joskus sitten..." = jos menet suhteeseen seksiä on todella harvoin

Vierailija
23.07.2017 |

Kannattaa pitää tämä mielessä. Nämä naiset on niitä joille riittävä määrä on max kerran kuukaudessa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku naisista kommentoida joka on kirjoittanut jonnekin näin, onko se osoitus siitä että seksi ei ole elämässä kovin tärkeää.

Vierailija
2/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa tällä hetkellä ei ole lainkaan seksiä ja aikaisemminkin oli suunnilleen kerran vuodenajassa, puolisosta on tullut haluton. Takuulla viettäisin parempaa elämää seksin suhteen sinkkuna. Olen siis nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä jos miehen löytäisin niin kyllä purkautuisi 15 sinkkuvuoden halut. 2-6krt/vuorokausi voisi olla hyvä tahti ensimmäisten vuosien ajan.

Vierailija
4/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Noin sanova nainen voi olla tottunut olemaan huonossa suhteessa ja ns. oman onnensa seppä, eli on ymmärtänyt että elämästä pitää nauttia erilaisissa elämäntilanteissa eikä roikkua epätoivoisen miehenmetsästyksen varassa.

Minä voisin sanoa noin ja seksiä voisi olla hyvässä suhteessa parhaimmillaan useita kertoja päivässä. Luulen, että mies väsyisi ensin. Elämäntilanne sama kuin 2.

Vierailija
5/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä jos miehen löytäisin niin kyllä purkautuisi 15 sinkkuvuoden halut. 2-6krt/vuorokausi voisi olla hyvä tahti ensimmäisten vuosien ajan.

Jos olet pystynyt olemaan 15 sinkkuna niin halut tulisi parissa kuukaudessa täytettyä. Luulen. Jos oikeasti voimakkaat halut niille hakee purkautumistien.

Vierailija
6/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä otsikkoa mutta omalla kohdallani voin kertoa etten ole koskaan pihdannut! Silti sinkkuna jo 10 vuoden ajan, exästä erosin nimenomaan sen vuoksi ettei antanut! Ei parisuhteessa ole mitään järkeä jos ei olla kuin kämppiksiä.

Vierailija
7/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sinkuilla ja seksittömissä suhteissa olevilla ne halut on tavallaan siellä taustalla mutta ihminen oppii sulkemaan ne mielestänsä jos haluja ei kuitenkaan saa koskaan tyydytettyä haluamallaan tavalla.

Vierailija
8/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut aina noin ja pysyinkin sinkkuna 39-vuotiaaksi asti. En juuri harrastanut seksiäkään, kun ei kiinnostanut. Sitten tapasin miehen, jonka kanssa on hullua kemiaa, ilmeisesti geenimme täydentävät toisiaan optimaalisesti tms, eli on voimakasta luontaista kipinää. Meillä on yhä seksiä melkein joka päivä ja seksiasut ja kinkyilyä, vaikka ollaan oltu vuosia naimisissa. Eli ap on ihan vääräsdä, paitsi tietysti, jos hän ei ole Se Oikea sille tapailemalleen naiselle. Minä olen luonnostaan ilmeisesti niin kranttu, että vain hyvin harvat ja valitut miehet kiinnostavat seksuaalisesti, väärä ei kiinnostaisi yhtään.

Vierailija
9/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku naisista kommentoida joka on kirjoittanut jonnekin näin, onko se osoitus siitä että seksi ei ole elämässä kovin tärkeää.

Ei tuo ainakaan kaikissa tapauksissa pidä paikkaansa. Olen ollut sinkku monta vuotta, masturboin suurinpiirtein päivittäin ja oikeakin seksi kelpaisi, mutta huonoa miestä en halua.

Vierailija
10/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset kumppaniksesi kokonaisen vastaanottokeskuksen, jos tuollaista päivätahtia yhdyntöjä suunnittelet. 

Vierailija
11/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet pystynyt olemaan 15 sinkkuna niin halut tulisi parissa kuukaudessa täytettyä. Luulen. Jos oikeasti voimakkaat halut niille hakee purkautumistien.

Etkö ole koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin itsetyydytys. Se on suositeltava vaihtoehto verrattuna huonoon parisuhteeseen. Fiksu nainen on mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa

Vierailija
12/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemian ja yhteensopivuuden vaikutus on iso. Sanoin nuorelle kauniille tyttikselleni (26v) että en pysty enää kahta kertaa peräkkäin esim tunnin tauolla vaan tarviin vuorokauden. Hän ei uskonut kun halusi enemmän. Joka kerta kun tavattiin otettiin kaksi kertaa max tunnin tauolla :) Sitten erottiin muista syistä. Käytin tosin pienen nokareen erektiolääkettä aina ennen tapaamista (noin neljännes tabletista). M46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme