Olenko vastuuton äiti?
Teen vuorotyötä ja lapselleni (2v) tehdään muutaman viikon kuluttua korvien putkitus ja kitarisojen poisto. Ajattelin mennä samaisena yönä töihin ja lapsi olisi luonnollisesti isänsä kanssa kotona. Anoppi haukkui minut pystyyn, että miten voin mennä töihin vaikka lapseni on juuri leikattu. Työpisteessäni on aika vaikea junailla muita vuoroja saati vapaita.
Kommentit (3)
jos toinen vanhempi on myös kotona ja voi hoitaa lasta.
Onpa siinä äidin ja pojan välillä kova luottamus! Olisi vain ylpeä, että sinä luotat hänen poikaansa noin paljon.
Minä pääsen parin viikon päästä synnyttämään, ja olen ajatellut, että jos en uskoisi, että isä pärjää alle kaksivuotiaamme kanssa kotona, niin enhän voisi lähteä sairaalaan lainkaan. Mitä minun sitten pitäisi tehdä? Jättää synnyttämättä? Kyllä isälläkin on oikeus hoitaa lastaan ja minä uskon, että meillä ainakin isä on ylpeä, kun pääsee kunnolla osoittamaan, kuinka hyvin hänkin lapsen kanssa pärjää. (minä mokoma kun olen muuten lähes aina kotona)
Mun mielestä isä on ihan yhtä hyvä hoitaja lapselle, kun äitikin! Sitä paitsi korvie putkitus on kuitenkin aika pieni operaatio.