Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muistuttaisi Kirsiä, että uutiset eivät ole hänen oma shownsa?

Vierailija
22.07.2017 |

Kirsi Alm-Siira, tehokas, asiansa osaava, sievä, näpsäkkä jne. mutta tarvitseeko vitsailla ja kikattaa? "Mä arvasin, että sä sanot ton" :o
Samoin Pouta on alkanut "ylipersoonalliseksi" ja nauraa hekottaa koiransa kera. Uutiset uutisina, loppukevennys riittää huumoriosuudeksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
2/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi on ihan pihalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi juontamaan jotain huumoriohjelmaa, uutisiin ei sovi spontaani repeily ja kikattelu.

Vierailija
4/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä: uutisia ei pidä tarkoituksellisesti viihteistää sitä viihdettä tulee telkkarista muutenkin ihan riittävästi.

Vierailija
5/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuon tanssiohjelman jälkeen sillä jäi tuo "huumori ja ilopilleri-Kirsi päälle", kun hups vaan siellä pikkasen pyörryttiin ja tehtiin pylly ilmassa kupperiskeikkaa ja huhheijaa kun mä olen sellainen höpönassu ja kaikki saa nauraa mua...

Mielelläni katsoisin, kuinka osaa pitää tehokkaan työminän erillään pokka peruslukemilla ja irrottelee sitten noissa höpöhöpöjutuissa, kun näyttää kohtalaisesti jo kohta joka paikassa pyörivän.

Vierailija
6/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän nyt joidenkin vähän löysätä sitä kuuluisaa pipoaan. Hui, onhan se kyllä kamalaa, jos pyhien uutisten aikaan joku vähän nauraa kikattaa. Jeesus, mitä porukkaa.

Vierailija
7/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa uutiset on uutisankkurin oma show.

Vierailija
8/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko.nyt taas kikattanut jossain?

Vierailija
9/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sen Poudan piski on aamuisin telkkarissa? En ole oikein päässyt jyvälle, katson Ylen aamu-tv:tä.

Vierailija
10/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes katso maikkaria kun on yhtä vitsiä koko homma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä