Kuka muistuttaisi Kirsiä, että uutiset eivät ole hänen oma shownsa?
Kirsi Alm-Siira, tehokas, asiansa osaava, sievä, näpsäkkä jne. mutta tarvitseeko vitsailla ja kikattaa? "Mä arvasin, että sä sanot ton" :o
Samoin Pouta on alkanut "ylipersoonalliseksi" ja nauraa hekottaa koiransa kera. Uutiset uutisina, loppukevennys riittää huumoriosuudeksi.
Kommentit (10)
Menisi juontamaan jotain huumoriohjelmaa, uutisiin ei sovi spontaani repeily ja kikattelu.
Samaa mieltä: uutisia ei pidä tarkoituksellisesti viihteistää sitä viihdettä tulee telkkarista muutenkin ihan riittävästi.
Jotenkin tuon tanssiohjelman jälkeen sillä jäi tuo "huumori ja ilopilleri-Kirsi päälle", kun hups vaan siellä pikkasen pyörryttiin ja tehtiin pylly ilmassa kupperiskeikkaa ja huhheijaa kun mä olen sellainen höpönassu ja kaikki saa nauraa mua...
Mielelläni katsoisin, kuinka osaa pitää tehokkaan työminän erillään pokka peruslukemilla ja irrottelee sitten noissa höpöhöpöjutuissa, kun näyttää kohtalaisesti jo kohta joka paikassa pyörivän.
Pitäisiköhän nyt joidenkin vähän löysätä sitä kuuluisaa pipoaan. Hui, onhan se kyllä kamalaa, jos pyhien uutisten aikaan joku vähän nauraa kikattaa. Jeesus, mitä porukkaa.
Itse asiassa uutiset on uutisankkurin oma show.
Minkä takia sen Poudan piski on aamuisin telkkarissa? En ole oikein päässyt jyvälle, katson Ylen aamu-tv:tä.
Mä en edes katso maikkaria kun on yhtä vitsiä koko homma.
Totta.