Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisi kiva jos naisystävä joskus yllättäisi minut jotenkin kivasti

Vierailija
22.07.2017 |

Yhdessä 4v. Tarkoitan vaikka kun tulen töistä niin taluuttaisi minut makuuhuoneeseen ja ottaisi suihin tuosta noin vain. Minä pyrin ilahduttamaan häntä pienillä yllätyksillä silloin tällöin esim. vien hänet laivalle viikonloppuna tai ostan kukkia. Minusta tuntuu että hän ei panosta suhteeseemme enää samalla tavalla kuin ennen. =(

M31

Kommentit (10)

1/10 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yllätyksiä täytyy olla :) tylsä kumppani sulla!

Vierailija
2/10 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa se sille naisystävälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätätkö hänet koskaan spontaanilla suuseksillä? Miksi et? Ihan vaan tiedoksi, että alapäät tuppaa olemaan hikisiä ja tunkkaisia työpäivän jäljiltä. Annan ainakin ite suuseksiä mieluiten puhtaalle alapäälle.

Vierailija
4/10 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan miestäni paljon. Mutta mun yllätykset ei ole "suikkari työpäivän jälkeen"-tyylisiä. Yhy. Olis aika ällöä, jos mies ei muuta multa osaisis toivoa. Mun yllätys on esim. ihana ateria, hieronta ja sit seksijuttuja, jos ollaan sillä fiiliksellä. Tai kesäpiknik, jaettu valkkaripullo. Yhteinen kylpy, skumpaa, kynttilöitä. Asiat johtaa usein toiseen, mutta jotenkin tosi outoa, että suikkari duunipäivän jälkeen ois parasta, mitä naisesi voisi sulle antaa.

Vierailija
5/10 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi yllättynyt, että mies oikeasti haluaa suihinoton kotiin tultuaan. Onko oikeesti joku fiiliksissä duunista tultuaan? Mä en ainakaan ole. Ja hikinen, hautunut muna ei kyllä varmasti edes houkuta. Mutta kyllähän ylläreitä pitää olla toisinkin päin. Mä myös teen hyvää ruokaa ja puen päälle kuumat vaatteet, joista tiedän mieheni innostuvan. Sitten seksiä jos innostutaan. Suuhommia mullekkin vaan pesu jälkeen. Sen verran tullu vuosien mittaan omanarvontuntoa.

Vierailija
6/10 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkavakoja täällä liikenteessä taas.

Itsehän annan miehelleni suukäsittelyjä, ja otankin neuvosta vaarin. Tänään miehen tullessa kotiin, otan heti ja mielelläni.

Vierailija
7/10 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän annan miehelleni suukäsittelyjä, ja otankin neuvosta vaarin. Tänään miehen tullessa kotiin, otan heti ja mielelläni.

Niin kun sä tiedät hyvin, että SUN arvo teidän suhteessa mitataan vain tuollaisella. Naiset, joilla on itsetunto kohdillaan ei tarvitse tehdä tuollaista palveluksina vaan silloin kun molemmilla on mukavaa.

Vierailija
8/10 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

9/10 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä arvot ihan kohdillaan mutta tykkään koko paketista. Yllätyksiä on monia, kyllä miehet osaa arvostaa tuota yllätystä!

Vierailija
10/10 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai miehen mieliksi imeskelen jotain kymmenen tuntia hautunutta juustomunaa.

Onko kaikissa perheissä ja talouksissa nainen aina ennen miestä kotona? Odottelemassa vain hetkeä koska mies saapuu kotiin? Itse ainakin teen normaalipituista työpäivää ja monesti vielä kierrän kaupan tai vaikkapa kirjaston tms kautta kotiin, aika harvoin olen ennen miestä kotona.