Maantienvärisen tukan kirkastus!
Eli millä kannattais vähän kirkastaa hiuksia? Oon aiemmin noita vaalennussuihkeita käyttänyt mutta tuntuu että hiukset menee niistä vain pilalle.
Kommentit (21)
Raitoja laittaisin, onnistuu myös kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile hopeashampoota
Joo sitä kyllä käytänkin, mutta se ei vaalenna hiusta ja haluaisin vähän vaalentaa väriä.
Ap
Mä sanoisin että mulla on 7 sävyinen hius.
Ap
Jonkun mielestä sellainen geelimäinen on parempi hiuksille kuin suihke, mutta en tiedä saako vielä Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Sitruuna.Toimii
Tätä oon kokeillu auringossa mutta kirkastaa vain jo vaalennettuja osia kuten raitoja. Olen nyt vain käyttänyt juurikasvua kirkastamaan vaalennussuihketta mutta se ei tee hyvää mun hiuksille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jonkun mielestä sellainen geelimäinen on parempi hiuksille kuin suihke, mutta en tiedä saako vielä Suomesta.
Mä oon tota itse asiassa ettinyt mutta en oo vielä löytänyt. Muistan kyllä että sitä oli joskus olemassa.
Ap
Mites ois hiusten värjääminen astetta vaaleammaksi...?
Kastele coca-colalla hiukset ja ole auringossa. Toimii!
Ainakin tuo kokis toimii keltaisiin hiuksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tota itse asiassa ettinyt mutta en oo vielä löytänyt. Muistan kyllä että sitä oli joskus olemassa.
Ap
Feeluniquelta ainakin saa
Minä teetän blondiraitoja muutaman kk välein. Ei tule tyväreitä. Olen itsekin laittanut. Paras väri mulle on kirkkaanvaalea eli.yleensä kaikista vaalein väri. Pidän joskus ihan luomuna niin pysyy hiukset parempana.
Vierailija kirjoitti:
Mites ois hiusten värjääminen astetta vaaleammaksi...?
Joo kyllä mä voisin kokeilla pelottaa liian vaalea lopputulos ja ruma tyvikasvu. Osaatteko suositella jotain jolla sais parin asteen eron?
No kokeile sitä kokista. Ei ollut mikään vitsi vaan se oikeasti vaalentaa tukkaa.
Miksi aina pitää vaalentaa. Tummempi hieno. Selkeää ruskeaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitää vaalentaa. Tummempi hieno. Selkeää ruskeaa.
Joo oon joskus teininä kokeillu mutta kauheehan se vaalee juurikasvu ja blondi kulmakarva-yhdistelmä on ::D
Ap
Ja kampaaja ei ole vaihtoehto eli jotain kotona käytettävää väriä!
Ap