Epäluotettava mies
Auttakaa ! Olen neuvoton mitä teen. Olen ollut saman miehen kanssa monta vuotta yhdessä ja suhteeseen on siunaantunut myös lapsia. Sain muutama kk sitten kuulla että mieheni on ihastunut toiseen naiseen ja vaihtanut viestejä tämän naisen kanssa ja nähnyt häntä. Mieheni sanoi minulle että ihastus oli ohimenevää ja että rakastaa minua. Tämän jälkeen en ole voinut luottaa mieheeni. Huomasin hänen puhelinta katsoessani että heidän viestittely on jatkunut. (Mieheni väitti etteivät viestittele enää) mieheni väittää ettei ole pettänyt minua! Minun mielstäni tämä on pettämistä ja haluan erota. minulla ahdistaa ja tuntuu kuin minussa olisi jotain vikaa. Mitä teen.. olen neuvoton.
Kommentit (6)
No ei varmasti olisi kiva jakaa loppuelämää tuollaisen heikkoluontoisen miehen kanssa, joka ei pysy erossa vieraista. Todella epäkunnioittava puoliso! On olemassa myös rehtejä miehiä, jotka pysyvät uskollisina, eivätkä aina tilaisuuden tullen hairahda muille teille.
No, ikävää jos teillä on noin erilainen kanta pettämisestä. Mies kai kokee saavansa tehdä mitä vaan, jos ei harrasta seksiä? Kyllä minä ottaisin hyvin vakavasti pitkäaikaiset ihastumiset...
Mies siis valehtelee edelleen sinulle? Mieti haluatko elää loppuelämäsi siinä tilanteessa, että et voi uskoa puolisosi sanaan? Tai että olisit se ainoa...
Entisellä avokilla oli tapana löytää aina etsiä ulkopuolista lohduttajaa, kun meillä oli ryppyjä suhteessa. Näistä yhden kanssa sutinaa oli puolen vuoden ajan, kunnes jäi kiinni. Itku ei välttämättä kuule johdu siitä, että olet hänelle se rakkain, vaan tunteiden purkautumisesta ja säikähdyksestä, kun jäi kiinni. En jäänyt sätkynukeksi, vaikka hetken aikaa vielä asuimmekin yhdessä. Uskottelin, että kaikki muuttuu, mutta tunsin jatkuvasti olevani ahdistunut, kun hän oli poissa ja pelkäsin oman järkeni menettämistä. Erosta toipuminenkaan ei ollut helppoa, mutta kannatti se käydä läpi. Uusi nainen sillä on kainalossa, mutta kaverinsa sanoivat sen olevan ihan heitteillä ja vastuuton elämästään. Kai tuo joskus oppii, ainakaan se ei ole enää meikäläisen murheita.
Kuulkaa naiset, itsekunnioitustakin olis ihan suotavaa olla. Vaikka sitä omaa ihqua haniboooboota rakastaa, niin onko rakkaus muka sitä, että toista nöyryytetään? Vähä ryhtiä..
Kyllä minäkin luokittelen tuollaisen käytöksen pettämiseksi. Ei jokaisen vastaantulevan ihastuksen mukaan voi tuolla tavalla lähteä. Jos ihastuu, niin luotettava ja kunnollinen puoliso antaa asian olla. Itse en jäisi odottelemaan milloin hänelle tulee seuraava hairahdus.