Voiko olla että viimeisen päälle laitettu, hyvännäköinen tyylikäs nainen baarissa
jää siksi ilman iskuyrityksiä kun miehet kokee hänen olevan out of their league?
ja jos joku tulee iskemään niin se on yleensä joku hyvännäköinen MUTTA täys kusipää jolla ei pyöri muu kuin naiset ja setelit silmissä.
puhutaan nyt noin 20 vuotiaista.
Kommentit (10)
En ole vielä tähän ikään mennessä törmännyt baareissa naisiin jotka olisivat jotenkin out of my league, mutta ei se tarkoita että yrittäisin iskeäkään heitä.
Minä oletan nuo aina asiakkaita kyttääviksi maksullisiksi.
Siis jos jossain paremmassa paikassa näkee eikä nainen kuulu mihinkään isompaan seurueeseen.
Miten olla miehille sitten helpommin lähestyttävä? Olen huomannut että jos on ihan vaan farkut ja nätti toppi päällä niin heti tuntuu että lähestytään enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minä oletan nuo aina asiakkaita kyttääviksi maksullisiksi.
Siis jos jossain paremmassa paikassa näkee eikä nainen kuulu mihinkään isompaan seurueeseen.
no ei ne nyt baarissa niitä asiakkaita etsi...
Vierailija kirjoitti:
Miten olla miehille sitten helpommin lähestyttävä? Olen huomannut että jos on ihan vaan farkut ja nätti toppi päällä niin heti tuntuu että lähestytään enemmän.
Taisit tässä vastata itse kysymykseesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit tässä vastata itse kysymykseesi?
kyllä mutta en siis oikein käsitä miten vaatteilla voisi olla niin paljon merkitystä, kun muuten on ihan samaan tapaan laitettu.
Jos nyt puhutaan noin nuorista niin sekin vaikuttaa että nuorten miesten itseluottamus saattaa olla vielä hakusessa ja ei uskalleta yrittää jos pakkien pelko on niin suuri?
Todellisuudessa jos meet baariin "iskuyrityksiä" hakemaan tai jotain sellaista, niin eniten saat huomiota aika tavallisissa rennontyylikkäissä vaatteissa.
Joku on joskus testannut....
Sellainen viimeisenpäälle hiottu tyylikäs ja rikas habitus karkottaa enemmän porukkaa kuin mitä tuo luoksesi :D
Mutta siis eikai habitus kenestäkään maksullista tee... :) Sellaisesta en ole kuullut.
juuri näin käy. aina.