Palstan miehet! Onko teillä salaisia ihastuksia tällä hetkellä?
Kommentit (23)
On todellakin. Aivan epärealistinen. En aio toimia mitenkään. Ihastuksen kohde on vaan hullaannuttanut minut kauneudellaan, viehkeydellää, älykkyydellään, ja seksikkyydellään.
Vaimoni sisko on ollut meillä kylässä muutaman päivän ja pakko myöntää että olen ihastunut häneen. Hän on nuorempi, hoikempi, kauniimpi, lämpimämpi ja iloisempi versio vaimostani.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni sisko on ollut meillä kylässä muutaman päivän ja pakko myöntää että olen ihastunut häneen. Hän on nuorempi, hoikempi, kauniimpi, lämpimämpi ja iloisempi versio vaimostani.
Ihan selvästi naisen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Pidän sen omana tietonani.
Miksi?
Eihän se sit mikään salainen ihastus ole, jos siitä kertoo.
Tunnen ihastusta, se tuntuu hyvälle. Ihastuksen kohde ei tiedä asiasta, tuskin haluaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mee sen kanssa yhteen minkä jälkeen hänestäkin tulee kuten vaimosi.
On. Mastuboin menemään fantasioiden. Muuten hymyilen kohteliaasti ja jstkan omaa pientä perhe-elämääni.
Joo, olen. Enhän minä kaupassa ruoan takia käy, vaan niiden sinisilmäisten neitojen, jotka osaavat työnsä. Oikeasti en edes syö niin paljoa mitä ostan ruokaa tämän aktiviteetin takia.
Joo, vuosia kaverin naiseen, lisäksi kiinnostaisi yksi nainen joka tuo ja hakee poikaa tuosta päiväkodista, samoin ruokapaikan punapää.
Mikä salaisuus se olisi jos täällä paljastetaan?
Omani on tosin ihan julkinen. (ei merkityksessä yleinen nainen)
Töissä on pari naista, joista voisin kiinnostua. Tai niin ainakin kuvittelen, jos vain osaisin ensin jotain puhua edes.
On. Pidän sen omana tietonani.