Cheek ja Ilta
Kommentit (16)
Apua! voi muuten olla... instassakin ilta oli laittanut Jaren koiran kuvan heti eilen.
Vierailija kirjoitti:
Apua! voi muuten olla... instassakin ilta oli laittanut Jaren koiran kuvan heti eilen.
Samasta paikasta oli kuvia ja videota laittanut myös osa keikkaporukan tanssijoista ja Sipikari. Olivat porukalla Otusta moikkaamassa.
Ja ei, ne ei ole pari.
Mä kyllä epäilen että niillä on jotain sutinaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä epäilen että niillä on jotain sutinaa.
Eihän ne edes liiku samoissa porukoissa keikkojen ulkopuolella. Ja keikoillakin ukot hengaa aina keskenään.
Mihin perustat luulosi?
Vierailija kirjoitti:
Ilta who?
Cheekin taustalaulaja. Ja yks näistä lukemattomista nuorista naislaulajista, jotka nyt on "pinnalla".
Peräkamarinpojat täällä taas huutelemassa kun eivät ymmärrä että mies ja nainen voi olla KAVEREITA.
Vierailija kirjoitti:
Peräkamarinpojat täällä taas huutelemassa kun eivät ymmärrä että mies ja nainen voi olla KAVEREITA.
Kumpi noista on mies?
Räppäreillä tunnetusti huomattavasti nuoremmat naiset. Tietääkö joku syyn?
Ilta voi olla jareen lääpällään, kertoohan se sen biisikin selvästi cheekistä. Voi tyttörukka jos luulee cheekistä saavansa poikaystävän :) jare vois itse olla antamatta mitään signaaleja noille tytöille, jotka sit jäävät koukkuun mieheen jota eivät saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi noista on mies?[/quote
Onko???????
Oon kyl nähny ne yhdessä usein.