Tunnen olevani paljon parempi kuin tyttöystäväni :/
Monella tapaa lahjakkaampi, mielenkiintoisempi, sosiaalisempi, parempi antamaan tukea ja lohdutusta... Hän sanoikin joskus, että tuntee olevansa suhteessa se paljon onnekkaampi osapuoli, ja totuuden nimissä en hiljaa mielessäni olisi voinut olla enempää samaa mieltä...
Ehkä suurin ongelma on se, ettei hän kehitä itseään oikeen millään tavalla, nyhjää vain kotona ja pitää itseään parhaana palkintona kaikille miehille. Ammatillisesti hän on kyllä menestyvä... ja kaunis.
Onko muilla (miehillä tai naisilla) samaa kokemusta? Onko kuinka yleistä? Pitäisiköhän antaa hänen vain mennä ja lähteä itse vielä katselemaan...
Kommentit (25)
paljonko olet itse kertonut? onko taso myös itselläsi heikohko, täytyy itse myös antaa syvempää tietoa että voi toiselta odottaa syvällisempää.... muuten keskustelut pysyvät pinnallisina lopunikää. Oletan että olet itse sulkeutunut ja odotat toiselta ihan liikaa.... jos et itse avaudu ei myöskään fiksu nainen sitä tee... en ymmärrä tämmöistä asiaa jos välittää ihmisestä ja täyttää muuten vaatimukset että joku tämmöinen olisi maata kaatava asia... paljon kuitenkin on sellaisia asioita mistä toinen tietää enemmän ja mielenkiinto tiettyihin asioihin on toiselta vahvempi jokatapauksessa.
Mä en nyt ihan ymmärrä miksi pitää ajatella että on parempi kuin toinen. Eikö vois vaan todeta että kaipaa jotain erilaista kuin mitä nykyinen kumppani tarjoaa. Parempaa keskusteluyhteyttä esimerkiksi, jos nyt sellaisesta on kyse...
ja mikä ongelma seuraavaksi. Omg.
Mutta koittakaa vaikka aloittaa sananselitys pelillä ehkä se siitä sitten aukeaa keskusteluyhteys ja miten toinen ajattelee. Näyttäs olevan isokin ongelma mutta todellakin korjattavissa ainakin jos halua on.
Keskustelutaitoihinsa ja huumorintajuunsa chatissa (chattailtiin valtavasti kuukausikaupalla ennen kuin nähtiin ensimmäisen kerran) - tämä nainen on todella hyvä kirjoittamaan, livenä ei kykene ilmaisemaan itseään ollenkaan samalla tavalla... Myös ulkonäköön ja jotenkin vain olemukseen.
-ap