Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Vein vahingossa nuoren opiskelijapojan pyykkivuoron!

Vierailija
21.07.2017 |

Pistin koneen käyntiin pyykkituvassa ja kun poika tuli, väitin että hänen varaamansa vuoro on loppunut. Poika lähti hämillään pois ja tajusin, että kello onkin puoli viisi eikä puoli kuusi! Apua mitä teen?

Av-mamma

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sen pyykkipojan narulle roikkumaan

Vierailija
2/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä siltä anteeksi kunnolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tiedät missä kämpässä se asuu niin käy pahoittelemassa ja tarjoa hänelle sinun vuoroa joka ilmeisesti seuraavana.

Vierailija
4/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekevälle sattuu, pahoittele seuraavalla kerralla, kun näät.

Vierailija
5/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää... Ap

Vierailija
6/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sopivan niukasti pukeutuneena kysymään, voisitko mitenkään korvata aiheuttamasi vahingon. Siitä se lähtee...

Vierailija
7/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jos olisin se nuori mies tekisin seuraavaa. Pysäyttäisin pyykinpesukoneen ja ottaisin sieltä koneesta ulos sinun pyykkisi.

Itselleni on kerran sattunut tapaus missä eräs nainen pesi pyykkiä minun vuorolla, joten revin hänen pyykkinsä koneesta lattialle. Voitte arvata mikä säksätys kuului sen tyttösen suusta. Niin ja sitten lisäksi vielä ne itkut.

Vierailija
8/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jos olisin se nuori mies tekisin seuraavaa. Pysäyttäisin pyykinpesukoneen ja ottaisin sieltä koneesta ulos sinun pyykkisi.

Itselleni on kerran sattunut tapaus missä eräs nainen pesi pyykkiä minun vuorolla, joten revin hänen pyykkinsä koneesta lattialle. Voitte arvata mikä säksätys kuului sen tyttösen suusta. Niin ja sitten lisäksi vielä ne itkut.

Todella kypsää

Miksi ihmiset eivät osaa ratkaista näitä juttuja puhumalla?

Vierailija
9/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille pienehkön hoidon siellä pesutuvassa ;)

Molemmat tykkää ja tästä lähtien pesette samaan aikaan pyykkejä kerran viikossa.

Vierailija
10/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kypsää

Miksi ihmiset eivät osaa lukea selkeää varaustaulukkoa? Tai miksi ihmiset eivät tajua itse poistaa pyykkejään havaittuaan tekemänsä virheen? Ruvetaan sössöttämään " no no eikai ei haittaa varmaan jos mä niinkus pesen pyykkini niinkus sun vuorolla... "

Onko tullut mieleen että se kyseinen pyykkivuoro voi olla ainoa joka on mahdollinen sen varanneelle ihmiselle?

Vierailija
11/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kenenkään pyykkejä lattialle revitä, se oli vahinko!

Vierailija
12/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kypsää

Hmm.. itse yritän ratkaista puhumalla, mutta tiettyihin ihmisiin se ei vaikuta kyllä p*skan vertaa....

Vierailija
13/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kenenkään pyykkejä lattialle revitä, se oli vahinko!

Korostan etten repinyt vaatteita kappaleiksi vaan ihan ehjinä laitoin ne lattialle.

Vierailija
14/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kypsää

Miksi ihmiset eivät osaa lukea selkeää varaustaulukkoa? Tai miksi ihmiset eivät tajua itse poistaa pyykkejään havaittuaan tekemänsä virheen? Ruvetaan sössöttämään " no no eikai ei haittaa varmaan jos mä niinkus pesen pyykkini niinkus sun vuorolla... "

Onko tullut mieleen että se kyseinen pyykkivuoro voi olla ainoa joka on mahdollinen sen varanneelle ihmiselle?

No jos itse olisin se virheen tehnyt, ekana kysyisin että sopiiko vuorojen vaihto sille toiselle. Jos ei, niin ottaisin pyykkini pois. Ihan puhumalla onnistuu joka tapauksessa.

Vierailija
15/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat kuvittelee tosissaan, että av-mamma kelpaisi opiskelijapojalle? Suhteellisen harhaisia olette, mutta se taas ei yllätä.

Vierailija
16/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ehtinyt mitään ehdottaa, kun se poika lähti pois. Ja mitä järkeä enää pysäyttää konetta, kun vedet oli jo koneessa. Ja meillä on koko ajan vapaata pyykkituvassa, joten jospa ei oo katastrofi. Kirjoitin anteeksipyynnön varauskirjaan. Ap

Vierailija
17/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat kuvittelee tosissaan, että av-mamma kelpaisi opiskelijapojalle? Suhteellisen harhaisia olette, mutta se taas ei yllätä.

Meikä"mamma" ainakin on päälle parikymppinen opiskelija itsekin. Luuletko että tällä palstalla mammat on oikeasti kaikki vanhoja ja rupsahtaneita?

Vierailija
18/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee ämmä! Törkeä tyyppi!

Vierailija
19/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyyyyyääääääää! Miten nyt pesen pyykit senkin lehmä?

Vierailija
20/20 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko komea se opiskelija?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi