Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

R-kioski myyjät kokemuksia tänne!

Vierailija
21.07.2017 |

Aloitin työni ärrällä hetki sitten ja mikään ei toimi. Työvuorolistat myöhässä aina(sunnuntaina tulee, eli maanantaina saatat joutua aamuun) ja jos kotiin haluaa lähteä kun vuoro loppuu, niin ei onnistu koska pomon mielestä pitää joustaa. Joustosta ei makseta palkkaa. Me myyjät joudumme kustantamaan itse veikkaus hävikin, jos emme saa myytyä niitä(kirjoittamaton sääntö). Kuulun kyllä liittoon, onko jollain kokemusta siitä että vievätkö he asioita eteenpäin? Ja hei kertokaa tekin kokemuksia! Kai kaikki riippuu kauppiaasta

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda firmaa - HETI!

Vierailija
2/36 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kioskia missä parempi kauppias, ei toi o reiluu ketään kohtaan.

Terkuin

Kauppias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asiassa olet viemässä asiaan liittoon? Eikö sinua ole perehdyttä mikä on toimintamalli, jos epäkohtia huomaa? 

Vierailija
4/36 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvii tehdä työtä ilman palkkaa.

Vierailija
5/36 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin pitää joustaa, mutta olenkin jo tällläinen lähemmäs 50v ja kauppiaani on aivaan ihana ja tulee myös vastaan. Ainoa mikä työssä on tylsää on ajoittain tekemisen puute. Pieni kioski ja aamulla käydään ostamassa se kukkolaatikko ja iltapäivällä palautetaan, että saadaan vielä pari tölkkiä ja pari lottoa silloin tällöin.

Pomo sillä kauppiaallakin on, joten ennen liittoa koeta selvitellä asiaa talon sisällä.

Vierailija
6/36 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin silloin, kun itse olin Ärrällä (tästä reippaasti yli vuosikymmen aikaa tosin), oli kahdenlaisia Ärriä: toiset oli Rautakirjan omistuksessa, ja toiset ns. franchising-ärriä, jotka siis olivat "yksityisiä". Tämä kuulostaa nyt siltä että oot töissä "yksityisellä", ei Rautakirja koskaan mitään kimppapelejen myyntiä tuollaisilla ukaaseilla tehostanut!!

Mä muuten tykkäsin olla Ärrällä, menisin mielelläni takaisinkin jos palkka vastaisi nykyistä palkkatasoani ;) 

Vierailija
7/36 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä veikkaushävikki? Selittäkää tyhmälle. Enpä enää käy lottoamassa ärrällä, jos sen tuollaista on.

Vierailija
8/36 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupanala taitaa olla yksi yleisemmistä aloista, joissa voi saada poikkeusluvalla vapauden työvuoroluettelon laatimisesta viikoa ennen töiden epäsäännöllisyyden vuoksi. Ja käytännössä voi olla mahdonta myöskään lähteä tismalleen silloin, kuin työaika päättyy ja silloin voi joutua joustamaan. Ainoa mikä tuossa on selkeä rikkomus on tuo veikkausasia.

Vierailija
9/36 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että onko tuossa lähi-Shellillä sama meininki noiden lottojen suhteen : jokaikinen kerta kun käydän vetämässä rivit sisään, tarjoaa puoliväkisin eräs naismyyjä niitä valmiita kimppakuponkeja. Samoin suklaata olis aina tarjouksessa.... Vai saakohan ne niistä myydyistä sit kenties jotain bonusta?

Vierailija
10/36 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käsittänyt, että ne valmiit veikkauspelikupongit jotka siellä myyntipisteissä on, ovat sen kauppiaan itsensä ostamia, eli jos niitä ei saada myytyä ostoajan puitteissa ulos, ne jäävät liikkeen kontolle (tappioksi). Siksi niitä jossain paikoissa yritetään tyrkyttää ostettavaksi. Sitä en tiedä saako ostaja (kauppias) osallistua itse niillä arvontaan.

Vierailija
11/36 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ärrällä esimiehenä vajaan vuoden ja ei ole kuin positiivista sanottavaa. Kaikki toimi eikä meillä tarvinnut kenenkään maksaa myymättä jääneitä porukkapelejä, vaikka luonnollisestikaan yritettiin aina kaikki myydä jottei niistä tulisi tappiota. Työvuorolistat tuli aina ajallaan, palkoissa ei koskaan epäselvyyksiä.. siis en nyt keksi mitään moitittavaa. Olin ketjun ärrällä.

Vierailija
12/36 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sinuna liittoon yhteyttä noista veikkauspeleistä. Eihän ne nyt teidän tappioksi voi tulla! Yrittäjä ottaa riskin, ette te.

Vierailija
13/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolassa on tietyissä paikoissa R-kioskeja joiden myyjät soittavat "olen huolissani sinusta" kierroksen jos kukaan paikkakunnan rosvo ei ryöstä kyseistä kioskia vähintään kahteen kuukauteen. Vakio ryöstäjiltä

kysellään jo kuulumiset ja tarjotaan kahvia ilmaiseksi töiden lomassa.

Vierailija
15/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus franchising-ärrältä Helsingistä vuosien takaa tosin jo. Mutta pelkkää hyvää sanottavaa.

Vierailija
16/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tavallinen myyjä muka joutuisi itse maksamaan tuon veikkaus hävikin?

Ei kertakaikkiaan voi olla totta.

Nyt ap on kyllä syvällä kusetuksessa.

Kioskin yrittäjä maksaa tuon hävikin, ei myyjä voi olla siitä vastuussa. Kenellekään ei väkisin voi myydä mitään.

Vierailija
17/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääjän se itse ostaa nuo kupongit, ja päättää minkä verran niitä ostetaan.

Hävikki on yrittäjän, ei tietenkään tavallisen myyjän.

Vierailija
18/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyshuoltoa ei ole

Vierailija
19/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemusta vaan ketjulla töistä joten ei ne kokemukseni liity asiaan. Mutta heti yhteys liittoon. Et tee enää yhteen porukkapeliä etkä maksa yhtään myymätöntä, tuo on jo laitonta, samoin jos ylityöstä jos ei makseta.

Liittoon yhteys ennen kuin tänne kirjoitat enää yhtään viestiä.

Voit myös ottaa itse ärrään yhteyttä miten kauppias teitä kohtelee niin parhaimmillaan hän menettää kioskin eikä enää voi kohdella ihmisiä noin.

Vierailija
20/36 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kioskia, ilmeisesti joissakin ärrillä on käytäntö että myymättä jääneet porukat maksetaan omasta pussista mikä on mielestäni tosi epäreilua. Meillä tulee aina vuorolistat ajallaan ja voi luottaa että palkkapäivänä rahat on tilillä.

-ärräläinen