Onko muita joille tulossa isot häät?
Meille tulossa kunnon tanssihäät ja vieraita noin 250 :)
Kommentit (7)
Mutta minä tahtoisin päästä vieraaksi vielä isompiin häihin, semmosiin että ainakin 500 vierasta. Kun en muista koskaan sellaisissa olleeni. Katsotaanpa ensi kesänä yhtiä, millaset tulee, kun siinä vois olla sellanen pari, joka kutsuu tosi paljon.
Eihän jossain monisataapäisissä häissä hääpari edes ehdi jutella kuin murto- osan kanssa vieraista! Ovatko muut rekvisiittaa?? Yli sata on jo liikaa!
Meillä oli häissä n. 80 vierasta ja silti tuntui, etten ehtinyt seurustelemaan kaikkien kanssa edes hetkeä...
Minä ainakin toivon, että meidän vieraamme viihtyivät, kun tapasivat tuttujaan, kavereitaan, naapureitaan. Tietenkään emme ehtineet kaikkien kanssa seurustelemaan, mutta sen ei tarvitse ollakaan hääjuhlan tarkoitus.
Kukas sinä olet sanomaan, että mikä määrä vieraita on sopivasti!? Kukin kutsuu kenet tykkää, ja joillakin vaan sattuu olemaan esimerkiksi iso ja tiiviisti yhteyttä pitävä suku!
Vierailija:
Mutta minä tahtoisin päästä vieraaksi vielä isompiin häihin, semmosiin että ainakin 500 vierasta. Kun en muista koskaan sellaisissa olleeni. Katsotaanpa ensi kesänä yhtiä, millaset tulee, kun siinä vois olla sellanen pari, joka kutsuu tosi paljon.
Sillä tärkein on rakkaus omaan mieheeni ja hänen rakkautensa minua kohtaan...
Asiaa! Tonnit viuhumaan!