Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomalle Gardajärvelle

Vierailija
21.07.2017 |

Millainen on lomakohteena Gardajärvi ? Onko kovin kallis?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vertailla hintoja myös siinä suht' lähellä olevalta Lago Maggiorelta. Hintatasosta en tiedä.

Vierailija
2/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomasesongin aikana on Rivieran hinnoissa. Gardalla kannattaa varautua räväköhin ukkoskuuroihin (yöaikaan varsinkin, mutta myös päivisin). Tosi kaunis paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenet tulee ainaki iholle siellä

Vierailija
4/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä aika kallista, mutta on kaunis paikka.

Vierailija
5/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä tekee. Jos on oma huoneisto, niin voi käydä tavallisissa ruokakaupoissa ja tehdä ruokaa itse. Ravintolahinnat on aika korkeita. Muu eläminen oman tottumuksen mukaan.

Muistakaa hyvät hyttyssuojat! Varsinkin illalla ja varjossa tiikerihyttyset syövät ja koska ovat eri kantaa kuin suomihyttyset, niin reaktiot iholla voi olla aika voimakkaat.

Vierailija
6/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Malcesinessä pari kertaa. Paikka minun makuuni. Paljon nähtävää ja patikoitavaa. Pidän historiallisista kohteista ja luonnonnähtävyyksistä & Uimisesta. Liikun paljon kävellen. Etelässä oon tottunut uimaan merivedessä, joka kirvelee silmiä ja suuta. Gardassa on makea vesi, tosin näkyvyys snorklatessa ei oo niin hyvä kuin välimeressä.

Shoppailua en harrasta, pizzat muutama vuosi sitten olivat suunnilleen saman hintaisia kuin suomessa. Äyriäiset ja simpukat selvästi edullisempia.

Paikka ehkä enemmänkin aikuiseen makuun.

Kansainvälinen retki jäämies öziä katsomaan kulki upeiden maisemien halki(lähtö oli vaan aamulla tosi aikaisin (ennen klo 06).

Monte Baldo oli myös upea. Kovat jonot hissiin jos ei lähtenyt heti 10 kun hissi avattiin.

Laivalla pääaee eri kohteisiin (Riva, Sirmione, Limone), tosin paikallisbussilla

Kulkeminen oli huomattavasti edullisempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme