Tyttöystävä ei ota septum-koruaan pois vaikka olen yrittänyt kaikkeni
Tuo koru on vaan niin ruma ja pilaa muuten niin kauniit kasvot. Olen yrittänyt kaiken ja lopulta sanoin suoraan että se koru vei lopulta halut. Miten saan hänet poistamaan sen?
Kommentit (23)
Et tietenkään ole sellaisen ihmisen kanssa. Ei kukaan ihminen ole sonnin kanssa.
On tyttöystävän asia päättää korustaan, on sinun asiasi päättää, pystytkö elämään sellaisen kanssa. Simple as that.
Valitsit tyttöystäväsi väärin.
Jätä se septum-nainen rauhaan.
Ei kuulu sulle. Tyttöystävän asia valitettavasti.
En minäkään tykkää miehen rehottavasta kalapuikkoviikset-pukinparta viritelmästä, mutta kun se ei niitä saa siistinä pidettyä niin toisaalta ei kai se mun ongelma ole, että näyttää idiootilta.
Huhhuh, mitä wt-porukkaa. Totta kai ohjeistat tyttöystävää poistamaan korunsa. Tyylikkäillä ihmisillä ei ole lävistyksiä eikä tatuointeja.
Miten oot päätynyt yhteen ihmisen kanssa jonka ulkonäkö vie halut? Olisko vika kuitenkin omassa peilissä.
Minulla oli kulmakoru ja snakebitesit kun aloin seurustelemaan poikaystäväni kanssa. Parin kuukauden jälkeen tämä ehdotti, että ottaisin lävistykseni pois, koska hän ei pidä lävistyksistä. Ihan vittuillakseni kävin hakemassa kielilävistyksen ja kaksi uutta läväriä huuliin :D Jos ei pidä lävistyksistä, niin olisi tuonut asian ilmi ennen seurustelemisen aloittamista.
On sittemmin tottunut lävistyksiini ja kuulemma jopa pitää niistä.
Ole tyytyväinen, ettei ole rectum-koru.
Rautanaamanaiset ovat vastenmielisen näköisiä. Jo naamasta näkee, että tässä on epätoivoinen, elämänhalunsa menettänyt, anarkismiin taipuvainen, päämäärätön pitkäksi venähtänyttä murrosikäänsä elävä vihervasuri. Ei lävistyksiä, ei tatuointeja naisille, kiitos. Eikä miehillekään.
Suomeksi sonnirengas! Todellinen valkoroskan merkki. Työtön, arvaan.
Nyppäset sen vittuun siitä. Kyllä ne irtoaa kun terävästi kiskaisee.
Oliko septum tytöllä jo kun aloitte seurustella?
Vierailija kirjoitti:
Rautanaamanaiset ovat vastenmielisen näköisiä. Jo naamasta näkee, että tässä on epätoivoinen, elämänhalunsa menettänyt, anarkismiin taipuvainen, päämäärätön pitkäksi venähtänyttä murrosikäänsä elävä vihervasuri. Ei lävistyksiä, ei tatuointeja naisille, kiitos. Eikä miehillekään.
Sä varmaan ymmärrät sitten olla aloittamatta seurustelua lävistetyn ihmisen kanssa? Aika helppoa. Jos taas alkaisit seurustella ja sitten vaatia isoon ääneen lävistysten poistoa, olisit aika tyhmä.
Mä olen kyllä ehkä jäävi sanomaan kun itsekin tuollainen mainitsemasi rautanaama olen. Tosin elämänhalu on tallella, vihervassarit on mun mustalla listalla ja ihan perus työssäkäyvä juntti olen. :D
Vierailija kirjoitti:
Nyppäset sen vittuun siitä. Kyllä ne irtoaa kun terävästi kiskaisee.
Juuri näin!
Et voi tehdä asialle yhtään mitään. Etsi itsellesi lävistämätön tyttö, niin tämä lävistetty tyttö saa mahdollisuuden löytää parempi kumppani. Miten olet päätynyt lävistetyn ihmisen kanssa yhteen, jos lävistykset vievät halut?
Laittakaa googlen kuvahakuun "septum koru" niin tulee aikamoista harmaaksi hiuksensa värjännyttä wt:tä eteen.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa googlen kuvahakuun "septum koru" niin tulee aikamoista harmaaksi hiuksensa värjännyttä wt:tä eteen.
Työkaverillani on septum-koru. Oikein sievä tyttö ja oikein sievä, pieni ja siro koru. Näyttää todella hienolta ja tyylikkäältä, mutta mitäpä sinä fossiili ymmärtäisit muodista tai nykyajasta muutenkaan.
Mitä tekemistä sonnilävistyksillä on muodin kanssa?
Ei ole sinun asiasi päättää tyttöystävän ulkonäöstä. Joko kelpaa tai ei kelpaa.