Tuleeko makaronilaatikosta ok jos laittaa maidon sijaan vettä?
Otsikko!
Kommentit (19)
Riippuu mistä tykkää... Aika pliisua siitä tulee. Laita jotain makulientä mieluumin.
Makaroonilaatikon voi ihan hyvin tehdä lihaliemeen. Silloin siitä ei tule sellaista tönkköä jankkia kuin maidon ja munan kanssa. Itseasiassa lihaliemeen valmistettuna se on paljon paremman makuista.
Jääkaapista löytyi pari päivää sitten tehty karjalanpaisti, josta lientä voisi kaataa. Onkohan se hyvää kuitenkaan enää?!
Voit laittaa lihaliemen lisäksi munia, tai tehdä ilman munia. Päätä sinä!
Kauramaito ja soijamaito ovat myös hyviä liemiä. Tai ruokakerma & vesi yhdistelmä.
Tomaattimurska & vesi ovat yksi vaihtoehto.
Riippuu täysin ruokavaliostasi, miten valmistat ruokasi, eikö niin?
Lihaliemen voi tehdä ihan hyvin lihaliemikuutiosta...
Munia ei tarvita.
Katso sopiva veden määrä jostakin netistä löytyvästä ohjeesta. Veden on tarkoitus imeytyä lähes kokonaan.
Kookosmaito, munat, ketsuppia ja tomaattipuretta/ tomaattisäilykeprk. Suolaa ja ehdottomasti ripaus valkopippuria.
Kookosmaidosta tulee pehmeä maku.
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapista löytyi pari päivää sitten tehty karjalanpaisti, josta lientä voisi kaataa. Onkohan se hyvää kuitenkaan enää?!
Ihan hyvin voit käyttää, ei mene parissa päivässä pilalle. Laita myös niitä lihoja sekaan, niin minä tekisin. Makaronilaatikon ei tarvitse olla sitä perinteistä harmaata, mautonta mössöä.
Oon ite aina tehnyt niin, että lihaliemi sekoitettuna veteen, ja kananmunaa perään. Lisäksi vielä vaikka aromisuolaa, ja hyvää tulee!
Vierailija kirjoitti:
Oon ite aina tehnyt niin, että lihaliemi sekoitettuna veteen, ja kananmunaa perään. Lisäksi vielä vaikka aromisuolaa, ja hyvää tulee!
Ja laita makrut raakoina, niin tuleepa hyvää ja herkullista.
Lihaliemelle ääni täältäkin. Saatan laittaa roiskauksen kauramaitoakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja laita makrut raakoina, niin tuleepa hyvää ja herkullista.
Ehdottomasti makaronit raakoina, lopputulos ei ole sitä inhottavan märkää lötköä.
Keitän ensin makaronit lihaliemessä, sitten käytän sen keitinlihaliemen nesteeksi laatikkoon. Ei munaa eikä maitoa. Hyvää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Keitän ensin makaronit lihaliemessä, sitten käytän sen keitinlihaliemen nesteeksi laatikkoon. Ei munaa eikä maitoa. Hyvää tulee.
Niin siis makaronien keitinveteen lihaliemikuutio.
Ei toimi.