Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Mä teen eksäni kanssa?

Vierailija
21.07.2017 |

Tavallaan haluaisin olla ystävä, mutta aistin jotain outoja viboja eksän suunnalta. Hänkin sanoo että haluaa olla ystävä, mutta jotain outoa aistin. Mielestäni hän ei kohtele minua niin kuin ystävää kuuluisi kohdella: vastaa viesteihin monen päivän viiveellä, on välinpitämätön, jopa koppava. Miksi hän sitten sanoo, että haluaa olla ystävä? Hänen teot ja sanat ovat Ristiriidassa. Jos taas itse vetäydyn, hän voi hyvin syyttää minua siitä, etten halua olla ystävä tai väleissä. Meidän pitäisi olla kuitenkin tekemisissä yhteisen lapsen takia. Aistin tuossa eksän toiminnassa sellaista kaksoisviestintää, jota on vaikea selittää. Mitä mieltä olette? Jos totta puhutaan, en haluaisi olla ystävä, koska tilanne vie minulta liikaa energiaa ja aiheuttaa ahdistusta. Pelkään kuitenkin, että jos en halua olla ystävä, minua syytetään jostain.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se alistava ja pahoinpiteleveä eksä?

---

Ei ystävien kanssa tarvitse jatkuvasti tekemisissä olla.  MInullakin on ystäviä joiden kassa soitellaan/nähdään esim. kerran kuussa.

Vierailija
2/4 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan erosta on? Älkää aiheuttaako turhaa draamaa välillenne niin kyllä se siitä tasoittuu. Läheisin ystäväni on exäni mutta siihen meni monta vuotta eron jälkeen että päästiin tähän pisteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua olla ystävä eksäni kanssa. En enää, vaikka me oltiin aikoinaan rakastavaiset ja ehdottoman hyvin yhdessä toimiva yksikkö.

Sitten vaan tapahtui kaikenlaista, mikä rikkoi sen.

Ystävyys vaatii aika paljon, enkä ole enää valmis antamaan ystävyyttäni tälle ihmiselle. Me voidaan kyllä tulla toimeen keskenämme. En enää vihaa ja olen valmis olemaan asiallinen. Ystävyys vaan mielestäni vaatii vuorovaikutusta, halua ilahduttaa, pitkiä keskusteluja ja elämän jakamista.

Tätä en enää eksäni kanssa halua. En halua ilahduttaa häntä mitenkään erityisesti. En halua että hän kertoo minulle nykyisestä elämästään.

Lasten takia pidetään yhteyttä. Mahdumme jopa juhlissa samaan tilaan.

Vierailija
4/4 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen on parasta olla olematta yhteyksissä.

Lapsen asiat voi hoitaa, sen enempää ei tarvitse seurustella.

Itsekin toivoin jossain vaiheessa voivani olla eksän ystävä, mutta ei ole mahdollista sen suhteen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi