Taivas miten komeita Teemu Selänteen pojista on tullut!
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tota linkin artikkelia tässä koneella ja teinityttäreni tuli vilkuilemaan, että mitä mamma tekee.
Sen silmät levähti lautasiksi ja innostu. "Selänteen poikia?! Ihania! Minkä ikäisiä?! Googlaa enemmän!!". Siinä vierähtikin hetki, kun lapselle etsin tietoa Selänteen pojista ja missä niitä voisi bongata. ;) Johan oli äiti-tytär hetki. :DHauskaa.
Kirjoitin aloituksen ajat sitten, ja luulin ettei kukaan vastaa mulle tähän koskaan, mut näköjään olikin vaan hidas startti. Ja en siis tehnyt aloitusta ajatuksella, että edes haluaisin tavata poikia.
Ap
Eihän tuo tyttökään. Se on ihan sama kun Robinin tms keikoilla käydään, niin keikka riittää, ei tarvii tavata. Sellaista ihastelua, fanitusta.
Vierailija kirjoitti:
Olisko se vanhin pojista armeijassa kun ei ole näyttäytynyt?
Eihän jenkeissä ole asevelvollisuutta? Jostain luin että ainakin jääkiekon oli vaihtannut golfiin. Sitä en tiedä onko pelkkä harrastus vai työkseenkö se pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tota linkin artikkelia tässä koneella ja teinityttäreni tuli vilkuilemaan, että mitä mamma tekee.
Sen silmät levähti lautasiksi ja innostu. "Selänteen poikia?! Ihania! Minkä ikäisiä?! Googlaa enemmän!!". Siinä vierähtikin hetki, kun lapselle etsin tietoa Selänteen pojista ja missä niitä voisi bongata. ;) Johan oli äiti-tytär hetki. :DHauskaa.
Kirjoitin aloituksen ajat sitten, ja luulin ettei kukaan vastaa mulle tähän koskaan, mut näköjään olikin vaan hidas startti. Ja en siis tehnyt aloitusta ajatuksella, että edes haluaisin tavata poikia.
Ap
Eihän tuo tyttökään. Se on ihan sama kun Robinin tms keikoilla käydään, niin keikka riittää, ei tarvii tavata. Sellaista ihastelua, fanitusta.
Musta tuntuu että aina kun on ketju julkkiksista niin ilmestyy yks joka rupeaa jauhamaan itsestään tai kakaroistaan ja muutaman viestin päästä se ketju kuivuu siihen. Eihän nyt ketään kiinnosta miten jonkun tavis mamman mukulat suhtautuu julkkiksiin tms. Selänteen pojat on kyllä niin vieras aihe minulle että kuivukoon tämä ketju tähän mutta ton olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Musta tuntuu että aina kun on ketju julkkiksista niin ilmestyy yks joka rupeaa jauhamaan itsestään tai kakaroistaan ja muutaman viestin päästä se ketju kuivuu siihen. Eihän nyt ketään kiinnosta miten jonkun tavis mamman mukulat suhtautuu julkkiksiin tms. Selänteen pojat on kyllä niin vieras aihe minulle että kuivukoon tämä ketju tähän mutta ton olen huomannut.
Mä olen huomannut, ettei täällä tosiaan tykätä lukea omia sattumuksia tai kokemuksia. Julkkisten haukkuminen on se suola. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän jenkeissä ole asevelvollisuutta? Jostain luin että ainakin jääkiekon oli vaihtannut golfiin. Sitä en tiedä onko pelkkä harrastus vai työkseenkö se pelaa.
Eikö Selänteen lapsilla ole Suomen kansalaisuutta?
Hirveitä mulkosilmiä niin kuin vanhempansakin.
Ihan sama onko omaan mieleen vai ei, niin onhan nuo nyt objektiivisesti ajateltuna komeita. Mielestäni tuo hoikempi on paremman näköinen, koska tuolla toisella on liiankin jämäkkä niska.
t. hetero mies
Vierailija kirjoitti:
Sirpa ei ole ihan onnistunut lastenkasvatuksessaan, kun pojista on tullut noin röyhkeitä siipeilijöitä.
Jos järjestäjä haluaisi, että lavalle ei nähdä mereltä, niin voisi näkyvyyden estää. Kyllä minäkin olen käynyt festareita katsomassa monesti alueen ulkopuolelta ihan maalla ja lavalle olen nähnyt. Olenko minäkin ollut siipeilijä? Todellisuudessa kun ostaa festarilipun, niin ei maksa siitä, että näkee artistin, vaan siitä, että pääsee mukaan sinne festariyleisöön, jossa on hyvä meininki. Täysin eri asia katsoa keikkaan paatilta kuin olla siellä keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Selänteen lapsilla ole Suomen kansalaisuutta?
Rupesi naurattamaan ajatus noista pojista armeijassa. Eivätköhän jätä väliin, voisi nimittäin tulla äitiä ikävä.
Eihän mistään näkis sitä yö kylässä selänteillä?
Toi ruskeatakkinen kävis Schumacherin pojasta. Jotenkin yhtä kireän v-mäinen suunseutu. Toisella roikkuu suomileijona kainalossa niin luulis että intinkin käy.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mistään näkis sitä yö kylässä selänteillä?
Poikiahan siinä ei ollut, mutta tsekkasitko katsomon tai ruudun?
Ihan tavallisen näköisiä jamppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finninaamaisten nörttien mammat täällä valittavat. Ylimielisyys on ihan katsojan silmässä.
Hyvännäköisiä nuoria miehiä ovat!
Tuollaiset kultalusikka suussa syntyneet lätkäfaijan pojat olivat ainakin omassa koulussani niitä pahimpia kiusaajia ja pissapäitä. En sano, että Teemun lapset olisivat, mutta en vaan pääse tästä mielleyhtymästä eroon, olivat miten komeita hyvänsä.
Pahimmat kiusaajat olivat kyllä omalla luokallakin niitä hyvien perheiden lapsia. Mistä sekin johtuu? Itse en ainakaan ikinä anna anteeksi, mitä he tekivät kavereilleni. Oltiin liikuntaluokalla, ja oli pakko vaihtaa toiseen luokkaan. En voinut olla sellaisten ihmisten kanssa 8h päivässä. Hakeuduin mieluummin kuvisluokkalaisten seuraan. Mistähän johtu, että he taas olivat kaikki ystävällisiä ja mukavia...? hmh...
Vierailija kirjoitti:
Toi ruskeatakkinen kävis Schumacherin pojasta. Jotenkin yhtä kireän v-mäinen suunseutu. Toisella roikkuu suomileijona kainalossa niin luulis että intinkin käy.
Kainalossa😂 siis kaulassa!
Vierailija kirjoitti:
Suomileijona kaulassa nyt ei oo ihan mikään talvinen metsäleiri -30 asteen pakkasessa jonkun toisen räkänokan komennettavana. Eiköhän pojat oo tottuneet vähän liian hyvään sopeutuakseen sellaseen.
No nam!!!on kyllä komeita nuoria miehiä.sana herkku tulee mieleen