Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä palstalla saa haukkua toisten, tuntemattomienkin ihmisten ulkonäköä estottomasti?

Vierailija
20.07.2017 |

Geeneilleen harva voi mitään ja plastiikkakirurgiaankaan harvalla on varaa. Eikö nykyään ole minkäänlaista merkitystä sille, että käyttäytyy kauniisti ja on ystävällinen muille ihmisille?

Miksi ihmiset ovat nykyään niin ulkonäkökeskeisiä ja rankkaavatko haukkujat itsensä muita ihmisiä kauniimmiksi? Tilastollisesti myös haukkujien ulkonäön pitäisi jakautua aivan kuten muidenkin ihmisryhmien ulkonäkö jakautuu eli löytyy enemmän tai vähemmän sopusuhtaista yksilöitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa ja kyllä, käytöstavoilla on merkitystä. Täällä ihmiset purkavat anonyymina erilaisia traumoja ja ongelmia, eivätkä välttämättä edes oivalla mitä tekevät.

Vierailija
2/4 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuuteen voi itsekin vaikuttaa ruokailu tottumuksilla, ja liikunnalla. Pukeutumiseenkin voi itse vaikuttaa, jos haluaa, myös kirppareilta voi tehdä löytöjä. Kyse on tyylistä tai tyylittömyydestä. Ja toiset ei välitä tai ymmärrä pukeutua fiksusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuuteen voi itsekin vaikuttaa ruokailu tottumuksilla, ja liikunnalla. Pukeutumiseenkin voi itse vaikuttaa, jos haluaa, myös kirppareilta voi tehdä löytöjä. Kyse on tyylistä tai tyylittömyydestä. Ja toiset ei välitä tai ymmärrä pukeutua fiksusti.

Niiin? Ap kysyi miksi haukutaan estottomasti ulkonäköä?? Ja sun perustelu on koska lihavuus ja tyylitön pukeutuminen??? Saanko Mä vetää sua turpaan koska tyhmyys??? Niin, mieti sitä.

Vierailija
4/4 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toiset ei ymmärrä ettei muiden ulkonäköä ja pukeutumista ole syytä kommemtoida. Tyylikin on makuasia. Mitä pirua se sinulle kuuluu neuvoa. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi