Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jari-Matti Latvala ja masennus

Toivottavasti Latvalan ongelmat eivät johdu tyttöystävästä
20.07.2017 |

Seurassa JM kertoo olleensa hyvin masentunut viime Jyväskylän rallista alkaen aina tämän kesän alkuun saakka. Jm tapasi tyttöystävänsä viime huhtikuussa, ja seurustelua nyt takana reilu vuosi. Jos luin juttua oikein, on JM ollut vakavasti masentunut heti suhteen alkumetreistä saakka tämän kesän alkuun asti.

Minua kiinnostaa kovasti kuinka jutun otsikkona voi olla, että kun JM rakastui, rallikin alkoi kulkea paremmin. Eihän se nähtävästi kulkenut lainkaan hyvin vaikka uusi tyttöystävä oli kehissä vaan muutos tuli uuteen talliin siirtymisen myötä, näin ainakin itse tulkitsen juttua.

Jm sanoo, että tietää millaisen kuvan tyttöystävänsä Maisa Torppa antaa itsestään julkisuudessa ja että hän todellakin on aidosti sellainen. Minä kyllä olen saanut tyttöystävästä todella huonon ja pinnallisen kuvan, joten ikävää jos kuva pitää paikkansa kotonakin.

Jm kertoo tyttöystävälleen olevan perhe hyvin tärkeä, kuitenkin otsikot ovat huutaneet että tyttöystävä ei asu pienen lapsensa kanssa. Mikäli otsikot ovat oikeassa, tuntuu tuo perheen tärkeys ainakin minusta oudolta. Mutta nämä siis omia ajatuksiani.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset ja perhe ovat tärkeitä Jari-Matille. Nyt suku ja perhe on kääntänyt kelkan Maisan suhteen. Tarkoitan "sukulaisen" retuutusta. Kaiken päälle oli kuulemma sisko palstojen mukaan. Voi voi. Entä ne häät!?

Vierailija
2/2 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämmästyttää se kuinka mies haluaa lapsia naisen kanssa joka ei juurikaan ole oman lapsensa jokapäiväisessä elämässä mukana? En käsitä sitä. Onko niin että rakastunut mies ei tajua asiaa, vai eikö välitä vai onko asiat selitetty hänelle niin että totuus on hämärtynyt? En vaan tajua.

Vaikka Jari-Matin nykyinen tyttöystävä sanoisi mitä, on minusta selvää että tuolla lomailu ja matkustusmäärällä jota tyttöystävä harrastaa, ei sitä pientä poikaa kerta kaikkiaan ole paljoa mahdollista nähdä. Ja lomailu on sentään vapaaehtoista, toisinkin voisi elämässä priorisoida asiat.

Mutta kukin tavallaan, tuntuu vain kauhean ristiriitaiselta että miehelle perhe on tosi tärkeä samalla kun tyttöystävä viilettää lomailemassa ympäri maailmaa vaikka vaihtoehtona olisi viettää se aika lapsen kanssa.

Mutta kukin valitsee oman kumppaninsa ja kukin valitsee omat prioriteettinsa, kunhan vaan sanon minäkin omat havaintoni kun niin paljon tuosta perheen tärkeydestä itse haastatteluissa kertovat ja sitä korostavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla