Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tarvitaan kaikki säästövinkit! Tilanne on paha

Vierailija
20.07.2017 |

Kaikki nuukailuideat tänne, ihan tyyliin vanulappujen puolittamisesta vessapaperin varastamiseen. Jokainen liikenevä sentti täytyy saada säästöön.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä yhteyttä ystäviin whatsappin kautta. Se on ilmainen.

Pidänkin, mutta mulla on kiinteä puhelinlasku 30e/kk johon sisältyy kaikki. Saakohan tuota edes halvemmalla mistään..

Mulla sisältyy kaikki rajattomasti ja on 24,90e kk. Dna.

Elisalla alle 22€

Vierailija
22/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähelläsi on käytössä ilta-ale kuten meillä s-marketissa , jossa illalla klo 20 jälkeen 30% aletuotteet saa 60% alennuksella niin käytä hyväksi.

Joskus tuotteita on paljon joskus vähemmän, mutta suosittua on. Kuulema sama prismassa mut on puolen tunnin kävelymatka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasaippuat ja -shampoo. Maksavat enemmän kuin nestemäiset, mutta kestävät kuukausia. Paladeodoranttini on kestänyt nyt neljä kuukautta, ja näyttäisi olevan puolessa välissä (hinta tosin oli 14 euroa...). Palasaippuaa voit käyttää myös jalkojen ajeluun.

Jos sinulla on kuluneita käsipyyhkeitä, ja flunssa iskee, käytä pyyhkeitä nenäliinoja. Voit pestä ne koneessa mun pyykin ohessa, tulevat ihan puhtaaksi.

Vierailija
24/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palasaippuat ja -shampoo. Maksavat enemmän kuin nestemäiset, mutta kestävät kuukausia. Paladeodoranttini on kestänyt nyt neljä kuukautta, ja näyttäisi olevan puolessa välissä (hinta tosin oli 14 euroa...). Palasaippuaa voit käyttää myös jalkojen ajeluun.

Jos sinulla on kuluneita käsipyyhkeitä, ja flunssa iskee, käytä pyyhkeitä nenäliinoja. Voit pestä ne koneessa mun pyykin ohessa, tulevat ihan puhtaaksi.

Mä ostan ehkä neljän kuukauden välein uuden dödön ja se maksaa alle 3 euroa (eli kahdeksas kuukaudes käytän dödöön joku 5-6 euroa). Paljon sitä dödöä oikein laittaa henkilö jolle toi 14 euroo kahdeksan kuukauden välein tulee halvemmaks?

En myöskää ees muista millo oisin viimeks käyttäny muuta ku tavallista saippuaa ajeluun. En ees aattele tota minään säästökikkana vaan ennemminkin ihmettelen miks joku käyttäis jotain muuta.

Vierailija
25/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidänkin, mutta mulla on kiinteä puhelinlasku 30e/kk johon sisältyy kaikki. Saakohan tuota edes halvemmalla mistään..

Elisalla alle 22€

Telialla (telefinland) alle 19 e.

Vierailija
26/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisalla alle 22€

Mulla kans Elisa ja 24,90 euroo. Varmaan ois enemmänki saanu tingittyä ja hitaammallaki netillä pärjäis. Mutta joka tapauksessa 30 euroo on jo aika paljon.

Vierailija
27/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisalla alle 22€

Telialla (telefinland) alle 19 e.

Sossun maksama liittymä ei kustanna mulle mitään...

Vierailija
28/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa ja pesen pyykit klo. 22.00 jälkeen yösähköllä ja alle tunnin pesulla. ja kone niin täyteen kun saa sullottua.

Sähkönkäyttöä vältän esim. Pesuhuoneen lattialämmitys päällä vain viikonloppuna

Syön monta päivää samaa halpaa ruokaa. Vihersalaatti-vitamiinit otan viherjauheesta. Paljon kananmunia. 

Seuraan tarjouksia joista edullisimmat yleensä Lidl:stä.

En osta kuiin alusvaatteita ja niitäkin vain kun edellisissä liikaa reikiä. Päällivaatteina rikkinäisetkin käy minulle, jos ei viitsi neulaa ja lankaa käyttää.

5 euron prepraid puhelinliittymä

Kuljen jalan tai pyörällä kaikkialle ja huollan sen itse.

Vierailija
29/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailemaan omaan kaappiin.

Vierailija
30/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla Telia, 14 e/kk. Rajaton netti.

Vierailija
31/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan ehkä neljän kuukauden välein uuden dödön ja se maksaa alle 3 euroa (eli kahdeksas kuukaudes käytän dödöön joku 5-6 euroa). Paljon sitä dödöä oikein laittaa henkilö jolle toi 14 euroo kahdeksan kuukauden välein tulee halvemmaks?

quote]

Ohhoh? Mikäs deodorantti kestää neljä kuukautta? Minulla kun tavallinen roll-on kestää kuusi viikkoa. Ajoitan liikunnat aina ennen aamusuihkua, joten laitan deodoranttia vain kerran päivässä.

Vierailija
32/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kirjoittele av:lle - säästät aikaa, vaivaa ja kallisarvoista sähköenergiaa...

Päinvastoin kaikki liikenevä aika kannattaa käyttää palstailuun, ei ehdi tehdä muuta ja tämä ei erikseen maksa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi