Mielikuvaleikki-koulu osa1. mielikuvilla eroon "estoisuudesta"
"se sattuu", "en ikinä uskalla antaa", "minulla on aina ollut peräpukamat", "olen kiihko konservatiivinen, eikä tämä ole jumalan tahto". Nämä ovat estoisen yleisempiä repliikkejä. Yleensä taustalla on pelko. Mutta toisinaan myös "homoseksistä" nauttiminen koetaan stigmaksi, varsinkin naisten osalta.
Miten nainen voisi rohkaistua ja uskaltaa antaa, ohi pelkonsa ja suvaitsemattomuutensa? Tässä pieni mielikuvitusleikki.
sen säännöt:
Olen lukenut, että Kouvolan Kullasvaaraan aiotaan avata terminaali tosi pitkille junille. Nämä junat pelastavat kansantaloutta. SIispä sisällä/olla terminaalissa, nainen (ja mies) voisi kokea pelastaneensa erän kansantaloutta.
Tie logistiikka keskukseen kulkee pitkän Pönttövuoren tunnelin kautta (jollainen sijaitsee tosiaan Jyväskylässä). Mitä tiheämpää junia kulkee Pönttövuoren tunnelin kautta logistiikka keskukseen, sitä suurempi toivo on maan talouden kasassa pysyminen.
Jos kansa romahtaa, kaikki myydään venäjälle. Ainoastaan sinä (ja miehesi) voitte pelastaa valtion perikadolta.
Oletko valmis?
Mielikuvaleikin ohjeet päättyvät tähän.