Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet 35-vuotiaasta naisesta, joka haluaisi seksisuhteeseen n. 20-vuotiaan miehen kanssa?

Vierailija
20.07.2017 |

Olenko ihan yksin halujeni kanssa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panen mäkin mutten oo ap:n kaltainen irstas täti.

No kerros vähän että miten eroat ap:sta?

Vierailija
22/39 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen,vähään tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen tapaus. Ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen.

Vierailija
24/39 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yhdistelmä aina miehen ollessa nuorempi.

Vierailija
25/39 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että kyseessä on jo parhaat päivänsä nähnyt, itsestään hiukkasen liikoja luuleva nuoruuttansa uudelleen elävä mamma. Toivottavasti hän voi vielä kokea nautintoa ja nuoruuden hurmaa =)

Vierailija
26/39 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän haukutaan joka päivä miehiä vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
27/39 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä 20-vuotiaita katso mutta joku 25 on hyvä. Viimeisin olikin juuri 25v 😘 Kyllä minulle vanhemmatkin kelpaa hyvin ja ulkonäöllisesti viehätyn enemmän miehekkäistä miehistä. Mutta onhan mieskunto 2-kymppisellä aika mahtava. Seksiä saa niin paljon kuin haluaa. Ei puhettakaan että joku lätkämatsi tai muu houkuttaisi nuorta miestä enemmän. Vakava suhde ei niinkään kiinnosta.

Vierailija
28/39 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minusta aivan luonnollinen tarve. Voi kuitenkin olla että pidemmän päälle nuori poika rupeaa nulikkamaisuudessaan kyllästyttämään. Naisilla monesti seksi alkaa kiinnostaa enemmän iän myötä, eikö kukaan muu muka ole huomannut?

Vierailija
29/39 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että hänellä on joku fetissi tai sitten käsittelee omaa ikääntymistään tuolla tavalla; valitettavasti naiselle seksin saaminen tuolla ikäerolla ei ole mikään saavutus, vaan mies on edelleenkin altavastaaja tuossa tilanteessa, koska hänellä on huippuvuodet vielä edessä ja markkina-arvo miehenä nollan luokkaa, kun taas nainen on menettänyt syntymälahjana markkina-arvosta ehkä 15%.

Vierailija
30/39 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että kyseessä on jo parhaat päivänsä nähnyt, itsestään hiukkasen liikoja luuleva nuoruuttansa uudelleen elävä mamma. Toivottavasti hän voi vielä kokea nautintoa ja nuoruuden hurmaa =)

Aivan mahdollista. Toisaalta nainen ei välttämättä ajattele itsestään liikoja vaan juurikin ajattelee että on "vanha" tuollaisen rinnalla. Ei se itsetuntoa välttis paljoakaan kohota, voi olla päinvastoin. Mutaa salainen seksisuhde varmaan voi toimia.

Vierailija
31/39 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin minusta aivan luonnollinen tarve. Voi kuitenkin olla että pidemmän päälle nuori poika rupeaa nulikkamaisuudessaan kyllästyttämään. Naisilla monesti seksi alkaa kiinnostaa enemmän iän myötä, eikö kukaan muu muka ole huomannut?

Nimenomaan yli 30-vuotiaana aloin olla rennompi seksin ja oman kropan suhteen. Olen mikä olen ja minulla on omat mieltymykseni, jotka kehtaanko kertoa vaikka kahvipöydässä. Tykkään myös olla tosi suora näissä asioissa ja nuoret miehet ovat tykänneet siitä. En pelaa pelejä enkä tarvitse mitään sirkushuveja tai lirkutteluja. Se kemia riittää.

Joku varmasti kiirehtii jo kertomaan minun olevan ns. helppo. Itse en ymmärrä koko määritelmää koska minä olen nimenomaan se joka seksin perässä on.

Vierailija
32/39 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäinen ei kelvannut vakavaan parisuhteeseen kenenkään kanssa niin vikittelee seksiin nuoria poikia.. nauran makeasti

Ei seksisuhde tarkoita automaattisesti sitä, ettei olisi perhettä tai parisuhdetta. Jotkut aviopuolisot jopa yhteissopimuksella järjestelevät kaikenlaisia kuvioita... Jokaisen oma asia. En ymmärrä, miksi tällä palstalla aina haukutaan toisia ihmisiä. Jokainen luulee aina olevansa toisia niin paljon parempi. T. sivustalukija

Vierailija
33/39 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on yhdeksän vuotta nuorempi ja se tuntuu välillä liian suurelta parisuhteessa. Olen 35 ja mieheni on 26. Yhtään tuota nuorempaa miestä en voisi kuvitellakaan ja kuten sanoin, välillä toivon miehen olevan hieman vanhempi.

Vierailija
34/39 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 30 enkä pysty ajattelemaan itseäni missään puuhissa parikymppisen kanssa, koska itseäni ei ole koskaan viehättänyt poikamaisuus ulkonäössä. Se on turnoff. En silti tajua mitä se muiden peräreikää kutittelee kenen kanssa toiset sekstailevat. Täälläkin ihan ihme kommentteja ja haukkumista.

Vierailija
35/39 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla on sellainen olo, että ikis vastailee nyt vain itselleen.

Vierailija
36/39 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelette naisesta, jonka mies jätti ja vaihtoi nuorempaan ?

Vierailija
37/39 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan, voin suositella! Tämä on muuten yhtälö joka oikeasti toimii.

Minä myös voin suositella. Ja niillä parikymppisillä on halut kohdallaan, kestävyyttä, loputon himo ja kivikova stondis.

Ja niitä on todella helppo löytää esim. Tinderistä. Että ei muuta kuin onnea matkaan!

Vierailija
38/39 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili. Ei kaksoisstandardeja.

Vierailija
39/39 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle ku en oo se kakskympinen.