Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*tuttaa olla niin köyhä, että kaikki tavarat sohvista kodinkoneisiin pitäs ostaa aina jostain h*lvetin torista käytettynä!!!

Vierailija
20.07.2017 |

Pyykinpesukone pitäs ostaa uus ja en todellakaan osta käytettynä !!! Eihän niihin voi edes luottaa että toimii !! Ja jos myyjä vaikka sanoo et joo tää on 3v vanha niin sehän voi oikeasti olla vaikka 6 v vanha!!

V*tuttaa kun kaikki kalliimmat hankinnat pitäs ostaa aina käytettynä kun saa halvemmalla, mutta niillä ei ole takuuta eikä toimivuudesta takeita !!

Vuosi sitten ostin astianpesukoneen torista ja alle vuoden kesti kunnes pimahti lopullisesti !! Toki joo uusikin voi tehdä tenät mutta niissä sentään on takuu !!

Sohvankin ostin 1,5v sitten. Ison divaanisohvan torista 200eurolla. Hieno sohva oli joo, ei oo enään !! Hetkessä nukkaantu ja keikkasee aina kun tähän istahtaa ja kauhea nitinä ja natina kuuluu aina kun tästä nousee tai tähän istuu. Sanomalehtiä oon laittanu noihin jalkojen alle niin vähän auttaa ettei heilu ku heinäseiväs koko paska..!!

Sitten nää istuintyynyt valuu kokoajan pikkuhiljaa poispäin ja niitä pitää jatkuvasti tökkiä takaisin tuonne perälle !!

Että joo ostakaa ihmeessä käytettyä tavaraa !! Tääkin sohva oli uuden näkönen mutta hetkessä alko nitinät ja kaikki !!

Nyt oon tehny yli 13h työpäiviä melkein joka päivä että saan lisää rahaa ja ostan sitten ainakin sen uuden pyykinpesukoneen! Sitten sen jälkeen teen taas ylitöitä että ostan uuden sohvan !!

V*ttu kun te ääliöt kehtaatte myydä torissakin kaikkea krääsää, paskaa laadutonta kaatopaikka tavaraa "JOO TÄÄ ON TOSI HYVÄ JA LAADUKAS!!" ja oikeesti paljastuu ihan sudeksi koko tavara !!!!!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne uudetkaan vehkeet hyviä ole ja takuulla voi pyyhkiä persettä.

Samsungin side by side jääkaappi jääpalakoneella,toimi melkein vuoden siitä kun otettiin KÄYTTÖÖN,mutta kun jääkaappi oli yli kuukauden autotallissa odottamassa keittiön valmistumista.

Gigantissa oltiin sitä mieltä että vuosi on vuosi,maahantuojaan kun otti yhteyden ilmoitti että tyyppivika laitetaan takuuseen kuntoon(kusi vettä lattialle),paikallinen ja ainut samsung korjausfirma sai sen kuntoon,mutta jääpalakonetta ei saatu kuntoon ja vuoden soittelun jälkeen ei enää jaksa eikä huvita.

Samsungia ei meidän talouteen osteta ikinä.

Vierailija
22/35 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota en varsinkaan ymmärrä että isot tulot ja säästössäkin peräti 40000€ ja siltikin ostellaan käytettyä halpaa tavaraa. Yleensähän ne rikkaimmat ihmiset juuri piheimpiä ovatkin.

Mihin te niitä rahojanne oikein säästätte, te joilla hyvät tulot ja säästössä paljon rahaa? Hautaanko otatte ne sitten mukaan?

Elämän ja kuoleman välissä voi tulla huonojakin päiviä, you know :)

Pahan päivän varalle siis säästetään. Voi kämppä palaa tai tulla vesivahinko tai rampautua, sairastua vakavasti. Ei voi aina luottaa siihen että yhteiskunta auttaa ja pelastaa pulasta. Vakuutuksiinkaan ei voi enää luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mieluummin lomaillaan leveästi ja usein. Käydään konserteissa, ulkona syömässä, hetken mielijohteesta viikonloppu lomilla jossain päin Suomea tai risteilyllä. Nautitaan siis elämästä! Tavara on vaan tavaraa, käytetty kelpaa hyvin!

Vierailija
24/35 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän ihmettelen tota ihmisten kammoa hankkia käytettyä sohvaa tai sänkyä. En mäkään ihan mitä tahansa huolis mutta näkeehän niistä jo päällepäin missä kunnossa ovat ja myyjän habituksesta ja kodistakin voi jotain johtopäätöksiä vetää. Miten te voitte asua hotelleissa ajatellen miten monet ihmiset niiden sohvia ja sänkyjä käyttää tai syödä ravintolassa kun niitä samoja astioita on käyttänyt ties minkälaiset tyypit?

Vierailija
25/35 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Katsoin juuri itse että naurettavan halpoja kaikki kodinkoneet. Jotkut liedetkin muutaman satasen. Samoin pesukoneet, astianpesukoneet ja jääkaappipakastimet. Ajattelin tilata muutaman, vaikkei periaatteessa ole mitään tarvetta uusille. Ihan vaan koska kaikki on niin halpaa.

Vierailija
26/35 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vika käyttäjässä, joa kaikki hajoaa? Sohvanhan jne. voi koeistua ennen ostoa ja kyllä pahimmat ongelmat siinä pitäisi selvitä. Elektronikan kanssa on toki kimurantimpaa. Itse ostin opiskelijana käyetyn pesukoneen huuto.netistä. Se kesti melkein 10 vuotta käytössä. Myytäessä sain noin puolet takaisin.

Ja eipä sitä käytetystä tavarasta voi odottaa, että olisi uudenveroinen. Käytettynä ei liian kallista kannata ostaa. Jos haluaa uutta takuulla niin osamaksuthan on jokaisella kodinkoneliikkeellä. Siitä ei montaa kymppiä tule per kuukausi, jos 500-1000€ pesukoneen/sohvan/whatever ostaa.

Vierailija
27/35 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Minun on yleensäkin vähän pakko tilata uusia, koska minulla ei ole autoa eikä korttia eikä sen vertaa autollisia ihmisiä lähellä. Huono yhdistelmä köyhyyden kanssa. Onneksi monessa paikkaa voi maksaa osamaksulla.

Vierailija
28/35 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin rikas, että mulla on varaa ostaa käytettyä. Sohva 1960-luvulta, pelkästään uusi verhoilu maksoi yli tonnin. Nykypäivänä vanha kestää paremmin kuin uusi.

No pyykkikoneen ostin uutena, ja odotan sen kestävän noin 15 vuotta.

Mika kone kestaa noin kauan?ostitko Mielen? Nekaan ei aina kesta

Vierailija
29/35 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosion kirjoitti:

Totta puhut. Torin myyjät ovat useimmiten huijareita. Minäkin ostin toimivan kotimaisen Esko betonimyllyn ja se levisi käteen heti ensimmäisellä kurasatsilla, v*ttu mitä k*sipäitä m*lkku myyjiä onkaan tori.fi:ssä

Peukutin ylös koska aivan älyttömiä hintoja kehtaavat pyytää täysin kuluneesta susikakasta monet. Ja kun kuvista ei täysin saa selvää, monet jättävät kertomatta naarmuista ja kolhuista ja puuttuvista osista, vaikka kysytkin asiasta. Ajat sitten autolla pidemmän matkan päähän hakemaan tuotetta ja menevät bensarahat hukkaan!

Vierailija
30/35 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Miele hyvä merkki, itse olen luullut että se on jotain Philipsiäkin huonompi?

Vierailija
31/35 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota en varsinkaan ymmärrä että isot tulot ja säästössäkin peräti 40000€ ja siltikin ostellaan käytettyä halpaa tavaraa. Yleensähän ne rikkaimmat ihmiset juuri piheimpiä ovatkin.

Mihin te niitä rahojanne oikein säästätte, te joilla hyvät tulot ja säästössä paljon rahaa? Hautaanko otatte ne sitten mukaan?

Esimerkki: Ostin printterin torista. Olin selvittänyt minkä mallin haluan. Olin jo lähdössä kauppaan, kun selasin vielä torin läpi. Joku myi samaa printteriä. Oli käyttämätön, koska siitä puuttui joku ominaisuus, jonka alkuperäinen ostaja olisi tarvinnut. Minulle malli kävi hyvin ja kävin noutamassa 70 € halvemmalla kuin kaupasta. Ostosta aikaa pari vuotta ja olen ollut tosi tyytyväinen.

Vierailija
32/35 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on pakko ajatella vanhuudenpäiviä jo ajoissa. Niin pienet on eläkkeet, että mitään kituelämää ei halua.

Vierailija
33/35 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin rikas, että mulla on varaa ostaa käytettyä. Sohva 1960-luvulta, pelkästään uusi verhoilu maksoi yli tonnin. Nykypäivänä vanha kestää paremmin kuin uusi.

No pyykkikoneen ostin uutena, ja odotan sen kestävän noin 15 vuotta.

Mika kone kestaa noin kauan?ostitko Mielen? Nekaan ei aina kesta

Nykyinen Miele-pyykinpesukoneemme on kestänyt tähän mennessä 24 vuotta, tosin linkouskierroksia vain 1400. Astianpesukone kesti vain runsaat 10 vuotta, jonka vuoksi olen pettynyt Mieleen, sillä nykyinen UPO on jo 13-vuotias ja pelittää hyvin. Edellisen asunnon Miele-astianpesukone on kuulemma edelleen käytössä ilman huoltokäyntejä! Ihme vehje, lienee siis melkein 30 v.

Vierailija
34/35 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä on kun et voi koskaan tietää varmasti miten tuote "käyttäytyy".

Ostin lähes uuden pesukoneen 30€.lla torista, oli kuulemma 2v. käytetty, nyt toiminut moitteettomasti 5v.

Sitten tilasin uuden sohvan liikkeestä hintaan 1000€, väri piti olla MUSTA, mutta tulikin meleerattu tumman sininen. Ajattelin ensin että ei sen niin väliä, enkä palauttanut kun oli kiire saada sohva(toimituskin takkusi), mutta eihän se sisustuksen kanssa mene ollenkaan yhtä hyvin kuin musta. Ja kangas ihan nukkainen ja rispaantunut normikäytössä.

Vierailija
35/35 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti ostan käytettynä. On tullut ostettua mm. lipasto, vitriini, kirjahylly ja tietokonepöytä todella edullisiin hintoihin. Pitää vain olla vähän tarkempana varsinkin nettiostoksissa, ettei ole mitään hajalle menevää rihkamakamaa, mutta muuten suosittelen aina muille. Valtaosahan toreissa myytävä tavara on krääsää, mutta sieltä löytyy aina välillä jotain helmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan