Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kaikkeen olet palkannut itsellesi luottohenkilön? Esim. kampaaja, gynekologi, siivooja...

Vierailija
20.07.2017 |

Mihin palveluihin sinulla on oma luottohenkilö ostettuna? Kauanko olet käyttänyt häntä? Pärjäisitkö ilman, oletteko ystävystyneet?

Minulla on ollut sama kampaaja 16 vuotta, lapsesta saakka. Tunnemme hyvin.
Lisäksi minulla on henkilökohtainen valmentaja, jonka valmennuksessa olen ollut kolme vuotta.
Eläinlääkärillä pyrin käyttämään koiraani aina samalla lääkärillä, ellei ole hätätapaus.

Kuinka monella on oma hammaslääkäri?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hammaslääkäri ja gyne, sekä sähkömies, putkimies ja autonkorjaaja. Siis niin, että mäytän aina samaa palvelua ja siellä yleensä samaa henkilöä. Kampaajaa olen vaihtanut viime aikoina lähes joka käynnille, kun hyvää ei vaan löydy.

Vierailija
2/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri, gynekologi, kampaaja, kynsienlaittaja, kosmetologi, hieroja, neurologi, 2 syöpälääkäriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut neljäkymmentä vuotta sama hammaslääkäri, jonka luona olen säännöllisesti käynyt vähintään kerran vuodessa. Nyt hän on vähitellen jäämässä eläkkeelle, ja kauhulla jo ajattelen tilannetta, että jostain on löydettävä uusi tilalle.

Sama kampaajakin on ollut jo parikymmentä vuotta. Aina on jo kaksi seuraavaa aikaa varattuna.

Vierailija
4/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ketään luottohenkilöitä. Hiukseni sävytän ja leikkaan itse, korjaushommat etsin netin kautta kuka ehtii tulla jne. En ole koskaan tullut ajatelleeksi, miten tässäkin näkyy mun erakkoluonne! Kaupassakin pyrin valitsemaan eri kerroilla eri kassan, jottei tarvitsisi tulla liian tutuiksi. Kirjastossa käytän itsepalveluautomaattia ja sitten kun täällä yleistyy ruokakaupoissa automaattikassat niin se tulee olemaan mun juttu. 

Minulle olisi sietämätön ajatus olla riippuvainen jostakin tietystä ihmisestä. Tuntisin aivan liian suurta kiitollisuutta esim kotisiivoojaa kohtaan siitä että hän hoitaisi minun "jämäni". En vaan voisi ajatella laittavani tekemään jotain toista ihmistä sellaista asiaa jota en itse "viitsi". Eri asia, jos en osaisi, kuten autoremontti tai piipun nuohous.

Vierailija
5/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap nämä henkilöt on palkannut, peräti ostanut? Maksatko kuukausipalkkaa heille, vai ostitko kertalaakista koko loppuelämäkesesi? Tietävätkö nämä ko. henkilöt, että olet heidät ostanut?

Vierailija
6/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleislääkäri, hammaslääkäri, hammashoitaja, gynekologi, eläinlääkäri, kampaaja, kosmetologi, jalkojen hoitaja, hieroja, joogaohjaaja, kirjanpitäjä/verotuksen hoitaja, henkilökohtainen pankkineuvoja (lainat, sijoitukset), sihteeri (ihan oikeasti on, olen nyt äitiyslomalla), vaatemyyjä, kenkämyyjä, kosmetiikkamyyjä,  matkatoimistovirkailija perheen lomamatkoja varten, rakennustarvikemyyjä (sisustustuotteet), sähkömies, kirvesmies, huoltomies, lumien auraaja, puutarhuri (perusparannuksia varten), kiinteistönvälittäjä, huonekalumyyjä, automyyjä, isännöitsijä, kotiavustaja (viikkosiivoukset joka toinen viikko ja ruuan laittoa 1 krt/kk), lasteniltahoitoapu (mummi). Unohtuikohan joku.

Vierailija
7/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hammaslääkäri, gyne, suuhygienisti, öljyjärjestelmäukko, nuohooja ja lastenlääkäri.

Vierailija
8/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt aloitusta? 

Jotta ihminen olisi koko ajan käytettävissä, pitää tietysti maksaa hänelle kuukausipalkkaa. Tai muhkeat summat siitä yksittäisestä palvelusta, jolloin hän muuttaa aikataulunsa välittömästi. 

Voin toivoa tai jopa vaatia tiettyä henkilöä joissain paikoissa, mutta sitten minun pitää odottaa, jos haluan juuri hänelle. 

Vierailija
9/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja

Vierailija
10/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ketään luottohenkilöinä, etenkään palkattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi