Yksi suurimmista haaveistani on, että joku nainen tulisi juttelemaan baarissa
Tulisin niin onnelliseksi tuosta ja kaikki katkeruuteni varmasti katoaisi hetkessä. Mutta taitaa olla liikaa vaadittu?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
minulle naiset juttelevat usein ,mutta useimmiten haluavat tuolin pöydästäni seurueelleen.
Mies jonka ympäriltä tuolit viedään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minulle naiset juttelevat usein ,mutta useimmiten haluavat tuolin pöydästäni seurueelleen.
Mies jonka ympäriltä tuolit viedään
Minullekin naiset juttelevat silloin, kun tarvitsevat pyörätuoliani polttariporukalle hetken lainaksi.
Ennen menin omatoimisesti juttelemaan ihmisille baareissa. Miehet lähes aina luuli että olin iskemässä, vaikka kyseessä olin iha vain kännihöpöttely. Pakko purkaa sitä sosiaalisuutta mitä alkoholi aiheuttaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen olet, siis rehellisesti? Mikä on tyylisi? Yleensä kun miehiä seuraa, niin ei vaikuta siltä, että he kaipaisivat lähestymistä. Puhun nyt ikäisistäni 4-kymppisistä miehistä. Tai jos joku katsookin, niin on vaikea tietää, onko se kiinnostunut, että "tuossapa kivan näköinen nainen", vai "saiskohan tuolta pillua?"
Pari naista on kyllä sanonut jopa hyvännäköiseksi tai antanut arvosanan 3.5/5, jota itse pidän hyvänä. Pukeudun kauluspaitoihin ja chinoihin. Bleiseriäkin käyttäsin, mutta tuntuu että silloin on aivan liian ylipukeutunut.
AP
Voi ei, olet varmaan sellainen niljakasmies, joita aina välillä näkee baarien nurkissa. Tällaiset miehet seisoo lähellä nurkkapöytää ja katsoo naisia pitkään ja pahimmassa tapauksessa juo jotain värikästä drinkkiä. Yäk! Ja sori.
:D En minä kyllä ketään tuijota, rennommissa paikoissa saatan lukea lehteä tai kirjaa. Juomana viiniä tai kaljaa.
Jaa ja huoh, hyvä ettet ole niljakas. Tulen ensi kerralla juttelemaan, jos näen sinut ;) Mistä kaupungista löydän sinut lukemasta? Meillä on tapana parin kaverin kanssa kierrellä baareja ja jutella yksinäisille miehelle tai miesporukoille :)
Minä olen mennyt juttelemaan vaikka kuinka monta kertaa baarissa miehille, koska nämä eivät itse saa mitään aikaan.
Vinkki: jos haluat että joku nainen tulee jutuuille, katso tätä naista edes hetken silmiin tai edes päin niin hän voi rohkaistua. Vaikka istuisit siellä baarissa kirjaa lukemassa niin nosta sen verran katsettasi.
Itse en kyllä lähesty lukevaa miestä, sillä se on signaali minulle että haluaa olla rauhassa. Olenko väärässä?