Kuinka tuunata kaurapuuro? Ideoita kehiin!
Tiukat puuroajat edessä. Olen maustanut piparkakkumausteella ja laittanut siemeniä, onko muita ehdotuksia mikä kävisi kaurapuuron kyytiin? Muut viljat eivät käy ärtyneen suolen vuoksi.
Kommentit (27)
Mun lempparipuuro on veteen keitetty kaurapuuro josss vähän suolaa. Päälle marjoja pakkasests yleensä ja siihen sekaan mehukeittoa. Tämä puuron päälle ja vielä lisäksi raejuustoa siihen päälle.
Vaahterasiirappi on lempparimausteeni kaurapuuroon.
Itse laitan omenahilloa ja kanelia.
Raejuusto on parempi yhdistelmä miltä se ehkä vaikuttaa. Ja hyvin tulee protskua.
Banaania ja maapähkinävoita (ei makeutettua)
Marjat suoraan pakastimesta ja raejuusto. Tällä menty jo vuosikaudet eikä kyllästy. Tai joku mehukeitto.
Voi ja sokeri - ei kovin terveellistä mutta mmmm hyvää
No tänään keitin hirssipuuroa, sulatin syvälle lautaselle mustaviinimarjoja, muussasin banaanin marjojen päälle ja kaadoin puurot näiden päälle. Oikein makoisaa oli kolmikerroksinen puuro.
Omenasose on oma suosikki. Eli ei aivan niin makeaa kuin hillo.
Mustikoita, banaania, pähkinöitä, kardemummaa, kanelia, hunajaa, raejuustoa.. :D Pilttiä, mansikkahilloa, mangoa (oli hyvää,yhden kerran löytyi halvalla), maapähkinävoita (usein kyllä liiottelen tämän kanssa joten joskus jäänyt vähän äklö olo). Isosta kaurahiutaleesta saa hyvää puuroa, samoin Pirkka luomukaura tai Kaura ja lese- sekoituksesta. Ja siitä, kun tekee vaikka kevytmaitoon.
Laita päälle viinirypäleitä ja raasta vähän maitosklaata.
Vanilja käy hyvin. Samoin omenaraaste ja kaneli. Tuoreet hedelmät ja marjat tietenkin puuron päälle. Myös pähkinät sopii ja oletko kokeillut tehdä tuorepuuroja? Netistä löytyy paljon ohjeita.