Miksi näin epäkunnoittavaa käytöstä? Irlantilaiset maistelevat suomalaisia ruokia
Miksi tuohon on valittu sivistymättömiä pariskuntia (tai ihmisiä ylipäätään), joiden suhtautuminen ennennäkemättömiin ruokiin on noin ennakkoluuloista ja halveksuvaa? Toisekseen - Miksi nuo ruuat on valmistanut sellainen henkilö, joka ei niitä osaa oikeaoppisesti valmistaa? Karjalanpiirakat ovat pohjanoteeraus. Olisivat myöskin voineet opastaa, miten noita kuuluu syödä. Esimerkiksi itse suurena viilin ystävänä en koskaan sekoittaisi lusikalla viilistä juoksevaa, siitä tulee silloin todella ällöttävää sekä koostumukseltaan että maultaan.
Tämän videon idea oli päästä pilkkaamaan suomalaisia ruokia, joissa ei ole mitään vikaa, jos ne valmistetaan ja syödään oikein sekä maistatetaan sellaisilla henkilöillä, joiden suhtautumistapa uusien ruokien maisteluun ei ole noin negatiivinen kuin videon henkilöillä. Kaikesta ei tarvitse tykätä, mutta tämän videon henkilöillä oli jo valmiiksi torjuva ja ennakkoluuloinen asenne. Tosin en tiedä, johtuiko se vain siitä, että ruuat oli valmistanut täysi amatööri.
Oliko tämä video teidän mielestänne hyvin toteutettu?
Kommentit (9)
Irlantilaisethan ovat ihan toisen luokan kansaa olleet silloin kun sellaisesta oli vielä korrektia puhua.
Eikö siellä älykkyyskin ole poikkeuksellisen matalaa valkoiseksi maaksi ja aikanaan ainakin paljon rikollisuutta yms.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Hanki itsetunto.
Ei minun itsetuntoni ole kiinni tästä videosta. Miksi niin edes epäilet? Onko sinulla itselläsi heikko itsetunto ja projisoit omia tuntemuksiasi muihin ihmisiin?
Ap
Minusta tuo kommentointi oli ihan odotettua. Mutta niitä karjalanpiirakoita ihmettelin 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaisia videoita katsoo?
Esimerkiksi minä katsoin äsken, kun se oli Youtuben etusivulla.
Ap
Muutama vuosi sitten irlantilaiset miehet tappoivat lintuja Suomessa, oliko kotieläinpuiston lintuja vai joutsenia, en muista.
En ymmärrä miks pitäis vetää herneet nokkaan tuosta, eihän kaikki suomalaisetkaan noista kaikista tykkää ja kyllä nuo joitakin ruokia kehuivat :)
Mitä väliä? Hanki itsetunto.