Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoin yhden kolmen kympin lakanan, otin vahingossa kaksi! Apua, mitä teen

kauhistuttaa
19.07.2017 |

En ymmärrä miten toinen jäi ostoskoriin. Kauppaan matkaa 300 km, huomasin tämän vasta kotona. En pakatessa yhtään ajatellut, ja kotona tajusin että mitä helvettiä, enkö ostanut näitä vain kaksi. Kuitista katosin ja niin se oli. Itse asiassa kun lähdin kaupasta, myymäläetsivä tuli siihen käytävään perässä kun jälkeen päin muistelen. Luulen että kassaneiti huomasi, ja laittoi perään, mutta myymäläetsivä ei tunnistanut miksikään "varkaaksi" koska käyttäydyin normaalisti. Maksoin kortilla. Voivatko he tai poliisi selvittää kuka olin? Jos tämä olisi joku 300 euron juttu, soittaisin kauppaan, mutta voiko tämän antaa vaan olla?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinuna soittaisin kauppaan. Ihan jo siksikin, ettei jää vaivaamaan sinua.

Vierailija
2/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdetanako tuollaista pikkujuttua selvittää pankkitiedoista? Olin 2 kk kaupasssa töissä, mutta ei tullut koskaan kohdalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kauppaan! :)

Vierailija
4/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kauppaan ja selvitä asia. Voit varmaan maksaa tilisiirrolla sen toisen lakanan tai palauttaa sen postitse.

Vierailija
5/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ottanut vahingossa kahta. Varastit toisen ja nyt sinua pelottaa, että jäit kiinni. Eikö niin?

Sinuna menisin viemään lakanan takaisin ja selittäisin, että se jäi maksamatta.

Tämän jälkeen en enää koskaan varastaisi kaupasta.

Vierailija
6/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla! Jos olisivat huomanneet,olisivat todellakin jo kaupassa sen selvittäneet

Vierailija
7/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ne sut jo kaupassa pysäyttänyt. Unohda koko juttu.

Vierailija
8/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varmaankin postittaa ylimääräisen lakanan tai laittaa rahat tilisiirtona? Soita kauppaan. Pyydä yhdistämään jollekin johtajalle. Selitä mitä tapahtui. Kauppiaalla saattaa olla pelisilmää ja hän saattaa lahjoittaa tuon lakanan sinulle.

Vierailija
9/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI JUMALAUTA!!!!

NE LÄHETTÄÄ KARHUKOPLAN PERÄÄS!!!

Vierailija
10/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa kauppaan jossa tämä tapahtui ja kertoa kömmähdyksestä. Todennäköisimmin myymälähenkilökunta arvostaa rehellisyyttäsi ja ainoana seurauksena on että maksat toisenkin lakanan. Ei tule rikosrekisteriä tai mitään muutakaan ongelmia :) Olen itse kassahenkilönä työskennellyt, ja näitä tulee vastaan vähän väliä. Tosin yleensä maksamaton tuote huomataan kassan päädyssä tavaroita pakatessa, mutta silloin tällöin asiakkaita tulee takaisin myös rakennuksen ulkopuolelta maksamaan esim. lapsen mukaansa ottaman lelun. Varmasti on niitäkin jotka joko eivät uskalla asiasta ilmoittaa, tai sitten ovat mielissään ilmaisesta tuotteesta, niin arvostan kyllä heitä jotka omasta aloitteestaan maksavat nämä kaupalle kuuluvat rahat. 

Vierailija
11/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko kassa maksamaan tämän palkastaan vai miten se Suomessa menee? Joo, soittaisin ja kertoisin, että välimatkaa on noin paljon ja hetken kestää palauttaa. Mutta tulossa ollaan. Olipas kauppa kaukana. Oletko sinnepäin menossa/palaamassa lähiaikoina?

Vierailija
12/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelet itseäsi hyvästä kaupasta. Kaksi yhden hinnalla. Näitähän sattuu.

Vierailija
13/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on niin kahden vaiheilla. En vaan mitenkään kehtaisi ja pystyisi (ja se on kiinnikin jo, jos saisin psyykattua itseni, niin huomenna on ihan eri tilanne), vihaan isossa kaupassa käyntiä ja olin jotenkin tosi ajatuksissani. Kärsin lievästä ahdistuneisuushäiriöstä, joka haittaa just tälläisissa jutuissa kuin puhelimella soittamisessa, varsinkin tässä tilanteessa.Siis jos olisi arvokas tavara, niin soittaisin varmaankin... mietin siis nyt lähinnä sitä että voinko hoitaa tämän esimerkiksi kahden viikon kuluttua tai joskus kun tämä rohkeuden kerääminen on tällaista.

Vierailija
14/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko jo Iltalehden lööpit? Siellä tapahtumasta turvakamerakuvaa ja syyllistä etsitään. Juttu siitä miten tavallisen näköiset ihmiset varastavat tavaraa kaupasta. 

Vierailija
15/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko jos sulta olisi veloitettu ylimääräinen lakana? Jos vastaus on kyllä, kerrot varmaan että yksi jäi maksamatta.

Vierailija
16/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ei kai se kuva voi päätyä mihinkään julkiselle sivulle? Ei niitä kuvia kai jakaa saa? Siis ei nyt lööpiin (heh heh, ahdistaa oikeasti...) Mua eniten stressaa se, että maksoin kortilla, ja jos en uskalla hoitaa tätä järkevästi soittamalla tai laittamalla jotain fb viestiä, niin poliisi ottaa yhteyttä ja silloin ei voi enää selittää tilannetta.... En uskaltanut veilä miehellekään sanoa, se kyllä varmaan ymmärtäisi tämän paniikkini,....

Vierailija
17/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan vaan takas. Niin meilläkin mies meni kun huomasi kuitista, että pojan lippis (4 e alennuksessa) oli jäänyt kuitista pois, eli maksamatta. Mies otti viivakoodilapun seuraavalla kauppareissulla mukaan ja näytti sen kassalla. Matkaa kauppaan 45 km toiselle paikkakunnalle. Maksoi sen lippiksen kuitenkin, vaikka yli viikko tuli kauppareissuille väliä.

Vierailija
18/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sänkyyn tai toimita takas..huoh..:D

Vierailija
19/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Tässä on niin kahden vaiheilla. En vaan mitenkään kehtaisi ja pystyisi (ja se on kiinnikin jo, jos saisin psyykattua itseni, niin huomenna on ihan eri tilanne), vihaan isossa kaupassa käyntiä ja olin jotenkin tosi ajatuksissani. Kärsin lievästä ahdistuneisuushäiriöstä, joka haittaa just tälläisissa jutuissa kuin puhelimella soittamisessa, varsinkin tässä tilanteessa.Siis jos olisi arvokas tavara, niin soittaisin varmaankin... mietin siis nyt lähinnä sitä että voinko hoitaa tämän esimerkiksi kahden viikon kuluttua tai joskus kun tämä rohkeuden kerääminen on tällaista.

Jos selvität asian vasta kahden viikon päästä, vaikutat enemmän oikealta varkaalta, joka on tullut katumapäälle. Jos aiot asian kaupan kanssa selvittää, se kannattaa tehdä mahdollisimman pian. 

Jos soittaminen on vaikeaa, onnistuisiko sähköposti?

Vierailija
20/53 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, vahinkoja sattuu. Ei siinä toisessa lakanassa mitään varashälytintä ole, eikä kukaan mistään myymäläkameroista katsele jälikäteen. Vahinkoja on jo tapahtunut, eikä kauppaa kiinnosta enää asia. Mitään rikosrekisteriä et tietenkään jälkikäteen jostain lakanasta saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän