Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kumpaa kuuntelet mieluummin: valheellista imartelua vai totuudellista mollausta?

Vierailija
19.07.2017 |

Miten on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Seuraava.

Vierailija
2/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ooh, olet NIIN hyvä sängyssä. Aivan LOISTAVA! Ensimmäinen ja ihan ainoa mies, jonka kanssa olen KOSKAAN harrastanut seksiä, mutta saat tajuntani RÄJÄYTETTYÄ!!!!!!!!!!!" 

:D

Entä sinä, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheellista imartelua on tullut kuultua niin monta kertaa, että vaihteeksi voisi ottaa mollausta. Yleensä se kuitenkin päätyy siihen, että kysyn mollaajalta, miksi hänellä on tarvetta haukkua minua. Sen jälkeen harvempi on osannut vastata mitään järkevää. 

Vierailija
4/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdotko oli tässä?

Vierailija
5/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehdotko oli tässä?

Usein esim. treffeillä tulee tilanne, ettei oikeasti löydä naisesta mitään irtalun aihetta. Eikä ketään viitsi päästään mollauksiakaan keksiä, ettei pahoita toisen mieltä.

Vierailija
6/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä palstalassukat kun ei naisessa arvosta mitään muuta kuin ikää ja ulkonäköä, niin tässä tulos.. Mites jos vaikka vaihteeksi koettaisit"treffeillä" (fiktiota) keskittyä vaikkapa naisen persoonaan?

Vierailija
7/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehdotko oli tässä?

Usein esim. treffeillä tulee tilanne, ettei oikeasti löydä naisesta mitään irtalun aihetta. Eikä ketään viitsi päästään mollauksiakaan keksiä, ettei pahoita toisen mieltä.

Joten säästä naista ja siirtykää molemmat käytävillänne eteenpäin.

Vierailija
8/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä palstalassukat kun ei naisessa arvosta mitään muuta kuin ikää ja ulkonäköä, niin tässä tulos.. Mites jos vaikka vaihteeksi koettaisit"treffeillä" (fiktiota) keskittyä vaikkapa naisen persoonaan?

Tietysti keskityn, kunhan nainen saavuttaa ensin tietyn perustason, eli ulkonäkö/ikä on kunnossa.

Vierailija
9/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naislogiikkaa: nuorella ja kauniilla naisella ei voi olla miellyttävää persoonaa. Vanhalla ja rumalla poikkeuksetta on.. :D

Vierailija
10/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi joutua kuuntelemaan kumpaakaan? Ymmärrän jos mun ulkonäkö ei viehätä, mutta jos joku ei osaa katsoa sen taakse ja nähdä edes mun persoonassani mitään hyvää, niin enemmän se kertoo tästä toisesta henkilöstä kuin minusta. Ja se ei tosiaan oo mitään positiivista.

Vierailija
11/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitäisi joutua kuuntelemaan kumpaakaan? Ymmärrän jos mun ulkonäkö ei viehätä, mutta jos joku ei osaa katsoa sen taakse ja nähdä edes mun persoonassani mitään hyvää, niin enemmän se kertoo tästä toisesta henkilöstä kuin minusta. Ja se ei tosiaan oo mitään positiivista.

Ei kaikkien persoonissa ole mitään hyvää.

Vierailija
12/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehdella ei tarvitse. Mutta jos ei ole itään hyvää sanottavaa niin voi olla hiljaa.

Vierailija
13/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mollausta olisi kiva kuulla asiallisella tavalla ja asioista joihin voin vaikuttaa. Jos vaikka hiusten väri saisi kasvoni näyttämään erittäin sairailta ja kalpeilta tai käyttäytyisin huomaamattani idioottimaisesti kuulisin sen mielelläni. Mutta joku vittu sulla on rumat silmät tai kuulostat ihan hevoselta kuin naurat menisi yli. Valheellisia kehuja en tarvitse ja riippuu tavasta jolla mollaat muutanko käytöstäni tai harkitsenko esim parempaa hiusväriä ensikerralla.

Vierailija
14/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien persoonissa ole mitään hyvää.

Mahdatkohan olla liian kriittinen? Itse en ainakaan muista elämäni aikana tavanneeni ketään, jonka persoonassa ei olisi yhtään mitään hyvää. Toki en ole läheskään kaikista pitänyt, mutta ei se ole heistä läpeensä mätiä tehnyt

Vierailija
15/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ooh, olet NIIN hyvä sängyssä. Aivan LOISTAVA! Ensimmäinen ja ihan ainoa mies, jonka kanssa olen KOSKAAN harrastanut seksiä, mutta saat tajuntani RÄJÄYTETTYÄ!!!!!!!!!!!" 

Entä sinä, ap?

Minusta tuollainen ois ihanaa. Ja aloittajalta haluan kysyä, mitä totuudellista mollausta?

Vierailija
16/16 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti keskityn, kunhan nainen saavuttaa ensin tietyn perustason, eli ulkonäkö/ikä on kunnossa.

Nainen saavuttaa? Tarkoitit varmaan kunhan sinä saavutat sellaisen naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän