Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan kahvitauolla kehujat

Vierailija
19.07.2017 |

Yksi hoitaja jaksaa kehua tuloillaan ts. miehensä tuloilla ja kuinka ostettiin vaatteita 500 euron edestä. Viimeksi kehui, kuinka juuri ajokortin saaneelle pojalle ostettiin Bemari. Lisäksi kehuu hoikkuudellaan ja matkoillaan. Kukaan ei kommentoi mitenkään. Ei vaan jaksa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä mökkikin saaressa ja isojahti, en ole vaan viitsinyt kertoa:D

Ps arvaappa mitä susta puhutaan???

Vierailija
2/11 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisin myötähäpeää, mutta muuten antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää kaukana terveysalan kaffihuoneista...

Vierailija
4/11 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysykää kaukana terveysalan kaffihuoneista...

Kerro vähän? 

T. työkkärin täti

Vierailija
5/11 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat tauoilla joko haukkuvat poissa olevia tai kehuvat itseään. Noin se menee.

Vierailija
6/11 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin joku toinenkin, tuntisin myötähäpeää moista ihmistä kohtaan, jonka täytyy jotenkin yrittää päteä tuollaisilla asioilla tai yrittää olla parempi kun muut, kun on rahaa ostaa sitä ja tätä ja tuotakin vielä. Tosin yksin sellainen varmaan jääkin, sääli häntä siis.

Vierailija
7/11 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoisin, ettei ole varaa itselle edes ajokorttiin. Ja ylipainokaan ei juuri haittaa.

Vierailija
8/11 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat tauoilla joko haukkuvat poissa olevia tai kehuvat itseään. Noin se menee.

Komppi!!!

T:sh joka ei juo kahvia taukohuoneessa yllä olevista syistä!

Vierailija
9/11 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ihmisellä ole muuta kerrottavaa kuin se mitä ostanut viime aikoina niin kertonee siitä että itsetunto määrittyy materian kautta ja se on aika säälittävää.

Vierailija
10/11 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks työkaveri kehui lapsiaan miten ne on niin kunnollisia, tunnollisia ja auttavaisia ja huokaisi lopuksi "miten mulle onkin sattunut niin ihanat lapset". Yöks.

Vierailija
11/11 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja veljelläni meni koulussa mainiosti. Siitä äiti ei maininnut töissä itse sanaakaan, kunnes työkaveri jonka lapsi oli samalla luokalla kanssani otti asian puheeksi ja kysyi kuinka paljon vanhemmat tekevät läksyjä kanssamme kun meillä menee niin hyvin.

No ei yhtään, hoidimme kouluhommat itse. 

Siitä ei titenkään tykätty koska työkaverit istuivat hikipäässä lastensa kotitehtäviä ratkoen hunolla lopputuloksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi