Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Varattuun" rakastunut

Harmittaa
19.07.2017 |

Olen rakastunut maaliman ihanimpaan naiseen mutta... kun se haikailee ex ukkonsa perään perkele. Raatittu on paljon ja saattohan hän pari yötäki olla minun luona:) mie haluan vain hänet.. mitä tehä? Vai olinko vain pelkkä lohduke :((

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoitpa olla. Varatuista ja juuri eronneista kannattaa pysyä kaukana (paitsi jos itse haluaa vain hetken huvia....silloinkin miettisin, onko sen arvoista).

Vierailija
2/5 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hetken huvia olinkin hakemassa mutta ei voi mitään että hän on niin ihana.. suorastaan täydellinen:) ikävä on häntä kohtaan valtava..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varattuihin en ikinä koskisi enkä varattuna. Sen verran rehti olen sentään.

Vierailija
4/5 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kirjoitti:

No hetken huvia olinkin hakemassa mutta ei voi mitään että hän on niin ihana.. suorastaan täydellinen:) ikävä on häntä kohtaan valtava..

Se on jännä, miten jostain syystä saavuttamattomasta ihmisestä tuleekin niin "ihmeen ihana ja houkuttava"! Jos olisi vapaa, olisitkohan kokenut samalla tavalla... 

Vierailija
5/5 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän silloin varattu jos vain haikailee ex kaverinsa perään ? Kertoi heti ku oltiin tavattu että hän on vasta eronnu! Myöhemmin vasta mainitsi että vielä tunteita exää kohtaan :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi