Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensi tiistaina Jaakko heittää kylmän kiven veteen ja kesä on virallisesti ohi. :(

Vierailija
19.07.2017 |

Toivottavasti kuolen nopeasti, en kestä enää tätä p*skaa! Luonnollisesti näillä keleillä uimista ei edes tule mietittyä. Kesä täysin pilalla!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesää on jäljellä vielä yli kuukausi.

Vierailija
2/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oispa rahaa.. voisi lähteä vuodeksi reissaamaan ja nauttimaan lämmöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ulkolämpötila 13c ja katsoin 10 päivän sään. Ei paljon yli 20c mennä. Ja pitkäaikainen ennuste on, ettei heinäkuussa helteitä tule ja elokuun alku epävarmaa.

Vierailija
4/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko pian se on jo? Kesä ei ole vielä alkanutkaan... itkettää. Tulis nyt edes pari hellepäivää!

Vierailija
5/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko kestäväni ensi kesään. Olen niin pahasti masentunut tämän kylmyyden jatkuessa vuodesta toiseen.

Vierailija
6/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista nyt jo vittu! Lähde etelään äkkilähdöllä jos noin paljon vituttaa!

Vierailija
7/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa tulevat kunnon helteet ja jouluaattona voi kävellä vihreällä nurmikolla.

Vierailija
8/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko kestäväni ensi kesään. Olen niin pahasti masentunut tämän kylmyyden jatkuessa vuodesta toiseen.

Tähän on yksinkertainen ratkaisu. Lähde matkalle lämpimämpään paikkaan tai vielä parempi vaihtoehto on muuttaa sinne.

Vierailija
9/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ulkolämpötila 13c ja katsoin 10 päivän sään. Ei paljon yli 20c mennä. Ja pitkäaikainen ennuste on, ettei heinäkuussa helteitä tule ja elokuun alku epävarmaa.

Kesää se on silti.

Vierailija
10/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te äälíöt ymmärrä ettei kaikilla ihmisillä ole rahaa Suomessa? Kesä on heille se ainoa aika kun voi edes vähän nauttia elämästä ilmaiseksi ja nyt kesää ei ole ollut vuosiin.

Vierailija
11/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te äälíöt ymmärrä ettei kaikilla ihmisillä ole rahaa Suomessa? Kesä on heille se ainoa aika kun voi edes vähän nauttia elämästä ilmaiseksi ja nyt kesää ei ole ollut vuosiin.

Kesä on kyllä ollut joka vuosi, keli vain ei ole aina sama. Ja elämästä voi nauttia ilmaiseksi vaikka joka päivä ei olisi hellettä. Se olihan omasta asenteesta ja halusta kiinni.

Vierailija
12/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu maksaa. Monella Suomessa ei ole varaa.

Vierailija
13/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kesältä voi odottaa lämpöä kotimaahankin, onhan tää ollut säiden puolesta ihan surkee kesä. Auringosta sais energiaa tulevaan syksyyn ja talveen.

Vierailija
14/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä talven kestää jos on normaali kesä, mutta tämän kärsimyksen jälkeen se on liian rankkaa.

Vierailija
15/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hei haista oikeesti paska. T: oikeasti pahasti masentunut, jota ei kiinnosta yhtään millainen sää pihalla on, koska oman pään sisällä on ainainen myrsky.

Vierailija
16/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä loppui jo juhannuksena, kun oli kesäpäivänseisaus ja sen jälkeen alkoi päivät lyhenemään ja yöt pimenemään.

Vierailija
17/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesä on kyllä ollut joka vuosi, keli vain ei ole aina sama. Ja elämästä voi nauttia ilmaiseksi vaikka joka päivä ei olisi hellettä. Se olihan omasta asenteesta ja halusta kiinni.

Kyllä se on syvältä ja poikittain kun lyhyt kesä on kylmä. Ikävästi viime kesäkin oli huono ja kuluva "kesä" on vielä huonompi.

Vierailija
18/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakon päivän kylmä kivi on sen verran vanhaa kansanperinnettä, ettei se enää pidä paikkaansa. Ilmasto on muuttunut, eivätkä säät ole enää niin vakaita. Jossain välissä Suomessa totuttiin hellekesiin. Sitä ennen ei ollut helteitä, eikä nykyisin niitä enää tule. Ei silti paljon kiinnosta Espanjan +47 astetta vaihtoehtona. Tuskin myöskään Kreikan saaristossa vesipulasta kärsivät jaksavat ihastella olojaan, vaan he saattaisivat mielellään tulla Suomeen ainakin lomalle.

Vierailija
19/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa Jaakko ei enää heitä yhtään mitään. Veivinsä kyllä heitti juhannuksen aikoihin. Yli 40 vuotta saman firman palveluksessa useissa eri töissä, vuosi eläkkeeseen ja kesäloma alkamassa, ja sitten Jaska meni ja kuoli juuri ennen lomansa alkamista.

Elämä on.

Myös kuolema on.

Vierailija
20/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa kyllä päähän. Kesä on oikeastaan ainut oireeton kausi mulla, talvi ei sovi mulle yhtään. En varmaan ole tarkoitettu näille leveysasteille mutta minkä teet rahattomana ei noin vain lähdetä. Harmittaa, ollaan lapsen kanssa odotettu lämpimiä ilmoja ja muutenkin rahat tiukilla eikä pääse mihinkään. Uiminen ja muu ulkona olo nyt vain on sata kertaa mukavampaa lämpimällä.