Miesystävä paljastui kylpylälomalla juopoksi
Luojan kiitos en ottanut lapsiani mukaan, vaikka harkitsin sitä ! Oli nimittäin sellainen reissu että huh..
Menomatka sujui hyvin, vietyämme tavarat huoneeseemme ja pussailtuamme vähän lähdimme kylpylään ja mies osti oluen huonen piikkiin mikä oli minulle ok, otin itsekin siiderin. Mutta sitten mies haki toisen oluen . Ja drinkin.. En sanonut mitään, vaikka mietinkin että "mitä hemmettiä?", mies alkoi nimittäin olla selvästi hiprakassa ! Lähdimme siitä sitten huoneen kautta syömään ja ruuan kanssa mies otti ylläripylläri oluen minun juodessani vettä, aloin olla lievästi sanoen ihan he""n ärtynyt ja fiilis oli laskenut kuin lehmän häntä! En ole mikään tiukkapipo ja juon joskus itsekin, mutta mies veti itseään järjestelmällisesti ja tarkoituksella känniin. Ruokailun jälkeen ajattelin lepoa ja kuhertelua huoneessamme, ehkä jotain leffaa? mutta mies paineli läheiseen aulabaariin ja osti meille oluet. Join omani ja lähdin käymään huoneessa, takaisin tultuani mies oli jo hakenut uuden ja tuhahteli halveksuvasti kun ehdotin että kiertelisimme hotellia " mä haluan olla tässä!" Ole sitten, istu ja katsele seiniä!lähden tässä kiertelemään ja heippa! Kävin kahvilla, kiertelin ja katselin, kävelin pihallakin ja kun menin katsomaan niin mies ökötti yhä sohvalla aulabaarin luona.
" menen huoneeseemme, tuutko sä?"
" vähäsenh myöhemmin shitte"
Että sellaista! Ostin karkkipussin ja meni katsomaan läppäriltä leffaa, ajatukset romanttisesta kuhertelusta porealtaassa ym olivat vaihtuneet vitutukseen ja pahaan mieleen.
Mies tuli huoneeseen räkäkännissä ja koetti pussailla, meni istumaan parvekkeelle ja nukahti sinne. En edes yrittänyt herätellä vaan menin sänkyyn ajatellen, että aamulla lähtisin kotiin vaikka taksilla. Aamulla heräsin kun mies oli suihkussa ja lähdimme yhdessä aamupalalle, minä söin vähän kaikkea ja mies joi kahvia kalpeana sekä vähäpuheisenä. Ja arvatkaapa kuusi kertaa mihin mies meni sitten, no sinne aulabaariin ! Tässä vaiheessa otin yhteyttä erääseen paikkakunnalla ystävääni ja kysyin hakisiko minut ja veisi kotiin (30km päähän) korvausta vastaan, sopi joten pakkasin ja kävin sanomassa miehelle lähdöstäni, eipä tuntunut paljon herraa kiinnostavan. On varmaan selvää että suhde oli siinä, palasin kotiin sinkkuna. Kerroin miehelle sekä Whats upp -viestinä että sähköpostina "se oli nyt tässä" (pähkinänkuoressa, kirjoitin vielä muutakin) ja eipä ole tullut vastausta ! meidän oli siis tarkoitus olla kylpylässä ma-to, mutta tulin jo tiistaina kotiin....
Takana puolen vuoden seurustelu eikä MIKÄÄN antanut vihjettä siitä, että miehellä olisi ongelmaa alkon kanssa :(
Kommentit (71)
Alkoholisti on. On varmaan juonut aulabaarissa enemmän kuin ap tajuaakaan. Ajoiko ap sinne? Se mies on todennäköisesti juonut jo pohjat ja salaa enemmän. Aamulla tasoittava. Selkeä alkoholisti, tunnistan, koska olen itse samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka usein näit miestä ennen tätä,oliko selvänä?
Alkoholisti voi vaikuttaa normaalilta vaikka ei olisi selvä.
Herranen aika.. alkoholisti ei juovu tuosta määrästä alkoholia niin paljon että sammuu. Olisikohan kannattanut asiasta jutella.. saattaisiko taustalla olla jotain mikä johti tällaiseen. Ymmärrän senkin, että mies on hyvin saattanut suivaantua alun tuhisimisesta ja lapsellisesti osoittanut mieltään ja joi itsensä sitten kerralla känniin vitutuksen takia. Ymmärrän myös aloittajan pettymyksen jne. Ei mennyt loma sillä tavalla miten itse olisit halunnut. Mutta ei tuollainen käytös ole yhtään kypsää.. ja ihmettelit vielä miksi sinun viestiin ei ole vastattu??! Minun korvaan kuulostat hyvin ajattelemattomalta ja takakireältä naiselta= jätät miehesi viestillä ja lähdet pois, etkä edes kuuntele miehen syytä juomiseen. Kuulostat narsistilta.
PS. Ylä-aste ikäiset jättävät toisiaan viestillä.
Ei kenenkään puolella kirjoitti:
Herranen aika.. alkoholisti ei juovu tuosta määrästä alkoholia niin paljon että sammuu. Olisikohan kannattanut asiasta jutella.. saattaisiko taustalla olla jotain mikä johti tällaiseen. Ymmärrän senkin, että mies on hyvin saattanut suivaantua alun tuhisimisesta ja lapsellisesti osoittanut mieltään ja joi itsensä sitten kerralla känniin vitutuksen takia. Ymmärrän myös aloittajan pettymyksen jne. Ei mennyt loma sillä tavalla miten itse olisit halunnut. Mutta ei tuollainen käytös ole yhtään kypsää.. ja ihmettelit vielä miksi sinun viestiin ei ole vastattu??! Minun korvaan kuulostat hyvin ajattelemattomalta ja takakireältä naiselta= jätät miehesi viestillä ja lähdet pois, etkä edes kuuntele miehen syytä juomiseen. Kuulostat narsistilta.
Ja juomiseen löytyy aina syy jostain muualta kuin itsestä?
Täällä on kyllä todella juoppoa porukkaa liikenteessä. Ap:n syyksi yritettään kääntää toisen osapuolen juoppous..
"Ja juomiseen löytyy aina syy jostain muualta kuin itsestä?
Täällä on kyllä todella juoppoa porukkaa liikenteessä. Ap:n syyksi yritettään kääntää toisen osapuolen juoppous.."
Tunnen muutaman alkoholistin ja heissä kaikissa syy on heissä itsessään. En yritä AP:n syyksi kääntää tätä juomista. Varsinkaan kun reissun ajan vietosta oli ollut etukäteen puhetta. Mutta mitä olen alkoholisteja joutunut seuraamaan niin tuo kuvaus ei sovi alkoholistiin ollenkaan. AP:ta syytin hänen ihmeellisestä käytöstä.. kuka teistä vastanneista ymmärtää tuollaisen tavan käsitellä eroa? Vedetään koko pelto herneitä nokkaan tuollaisen asian takia? Toki ajoitus kännäämiselle on ehkä vähän väärä mutta silti..?
Ota nyt sinäkin huomioon, että ap kierteli hotellia ja katsoi leffaa. Kukaan muu kuin mies ja baarimikko ei tiedä paljonko mies on juonut. Ap luetteli vain ne juomat, joiden juomisen hän näki. Vai oletatko että mies ei juonut mitään sen jälkeen kun ap poistui paikalta, vaan istui tunteja aulabaarissa kuivin suin? Ja joka tapauksessa krapulan korjaaminen alkoholilla kertoo jo paljon siitä, että mies ei todellakaan ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä.
"Ja juomiseen löytyy aina syy jostain muualta kuin itsestä?
Täällä on kyllä todella juoppoa porukkaa liikenteessä. Ap:n syyksi yritettään kääntää toisen osapuolen juoppous.."Tunnen muutaman alkoholistin ja heissä kaikissa syy on heissä itsessään. En yritä AP:n syyksi kääntää tätä juomista. Varsinkaan kun reissun ajan vietosta oli ollut etukäteen puhetta. Mutta mitä olen alkoholisteja joutunut seuraamaan niin tuo kuvaus ei sovi alkoholistiin ollenkaan. AP:ta syytin hänen ihmeellisestä käytöstä.. kuka teistä vastanneista ymmärtää tuollaisen tavan käsitellä eroa? Vedetään koko pelto herneitä nokkaan tuollaisen asian takia? Toki ajoitus kännäämiselle on ehkä vähän väärä mutta silti..?
Krapulajuominen seuraavana aamuna ei kuulu normijuomiseen. Tosi kiva loma, jos mies olisi ollut koko ajan humalassa. Ap teki ihan oikein, kun lopetti suhteen.
Aihe loppuunkaluttu kylpylän osalta. Nyt kiinnostaa vain tämä edeltävä puolivuotisjakso, miten ap ei ollut huomannut mitään miehen mahdollisesti reippaaseen alkoholinkäyttöön liittyen?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin muuten nähdä miehen version tästä aloituksesta.
"Mentiin kylpylään, ajatuksissa ryyppäämistä ja panemista. Sit muija halusi vaan kiertää hotellia, kuherrella ja katsoa leffaa läppäriltä."
"Oisin kerrankin vapaalla halunnut ottaa vähän rennommin ja ottaa pari olutta, vähän humaltua, mutta nainen vaan halusi kierrellä hotellia. Oikeasti, ketä voi kiinnostaa joku hotellin käytävien kävely? Rupesi siinä vituttamaan ja olut jos toinen kumoutui varsin nopeasti. Sitten se tuli takaisin ja.. meni katsomaan leffaa joltain kämäiseltä läppäriltä. Kerrankin reissussa ja sit tehdään tollasta, mitä voi tehdä kotona milloin vain. Noh, ilta sitten pitkän kaavan kautta ettei tarvii huoneeseen mennä ennen pilkkua, liika humalahan vain tuli et seuraavana päivänä oksetti. Parempi silti kuin leffan katsominen läppäriltä."
Just näin. Suunnitelmat on olleet hienot, on pitänyt pöllyyttää peittoja ja ottaa vain parit. Alkoholisti valehtelee itselleen ehkä eniten. Sitten vaan onkin ollut minibaari, ja baaritiski, ja ehkä oma eväspullo tiukkaa viinaa. Tai jos ehti olla yhtään itekseen baaritiskillä, niin äkkiäkös tiukan paukun heittää huiviin.
Ei pysty oleen kun tilaisuus tulee. Tiesi ettei tarvi olla ajokunnossakaan
Jos on ollut illat kotona, on vetänyt siellä kaljalla kalsarikännejä sun tietämättä joka ilta. Tottuneesta se ei näy mitenkään aamulla. Myös jos olette yhdessä mutta sinä nukahdat ensin, pystyy heittämään huiviin viinipullon ennen nukkumaan tuloa eikä aamulla näy missään, et tiedä mitään.