G: Mitkä alushousut parhaimmat??
Tässä pieni Gallup sadepäivän iloksi :)
1. Stringit
2. Hipsterit
3. Boxerit
4. Tai
5. Midi
6. Maxi
Miksi juuri kyseiset mallit ja mikä parasta malleissa??
Kommentit (28)
Vaarin vanhat villaiset välihousut , ei hierrä , ei kierrä ja voi vaikka pierrä.
2.
Niin mukavat, ja saa myös seksyn näköisinä :) ja hassunhauskoina
Missä viipyy mun viesti? Taas tätä. Ihme palsta.
3
En tiedä näitä nimiä, mutta sellaset boxerimaiset? Peittää pyllerön eikä mene epämukavasti paikkoihin. Ja materiaali parhaimmillaan liukaspintaiset. Tuntuvat viileiltä.
Jos pakollista pitää alushousuja syystä tai toisesta: puuvillaiset stringit, joissa vähän stretchiä istuvuutta parantamassa - ei mitään pitsihärpäkkeitä tai muita karheuksia/keinokuituja kuin tuo stretch.
Talvella riittää sukkahousut, omistamissani aina hyvä haarapala.
Kommandona paras, mutta toisaalta en kärsi mistään ylimääräisistä vuodoista, olen kuukupittelija ja muutenkin bidet tai vesipullo aina käytössä.
4. Tai Sopii mun pepulle parhaiten N52v
Kunhan voi pestä 60 asteessa eli puuvillaa.
Seamless hipsterit tai stringit. Ei purista eikä näy rajat. Puuvillaiset hiertää paikat auki ja tekee rypyt. Joskus myös momjeansejen kanssa voi pitää super highwaisted alushousuja, ei sellaisia mummomaisia vaan sellaisia mitkä korostaa kapeaa vyötäröä :)
Mummoalushousut. Ei kiristä, lahkeet on sopivan pituiset, tuuletus pelaa.
Itselläni paljon halpisalushousuja ja ihan hyviä.
Parhaimmat merkit siinä, että mukavimmat jalassa on olleet Sloggit (puuvilla) ja Pierre Cardin.
Tai taikka midi. Stringit on epämukavat, hipsterit ja boxerit eksyy joka vakoon ja maxit on mummot.