Kahdenlaisia naisia - Kumpi olet?
On naisia, jotka näyttävät hyvältä ja paremmalta täysin meikattuna ja
on naisia jotka näyttävät huonommalta täysin meikattuna.
Kumpaan ryhmän kuulut?
+ meikin kanssa parempi
- ilman meikkiä parempi (Vain pienet värilaikut korjattu. Esim. peitepuikkoa mustien silmänalusten peittona)
Kommentit (32)
Vertailu on inhimillistä, kilpailu ei ole normaalia. Poislukien kauneuskilpailut.
Mielestäni näytän meikattuna paremmalta. Ihoni on epätasaisen värinen eikä kulmakarvat erotu yhtään. Yleensä laitan meikkivoiteen, kulmakynää, ripsiväriä ja poskipunaa. Ehkä huulikiiltoa. Jos meikkaan isommin, laitan vahvaa huulipunaa ja silmärajaukset, joskus luomiväriä. Mitään contouria en osaa tehdä.
Kysymys lienee esitetty niille, jotka ovat jollaintapaa kauniita, eli, jäävään itseni.
Kaunis nainen ei tarvitse muuta kuin ripsiväriä.
Valitsen kai tuon "ilman meikkiä". Olen piirteiltäni jotenkin lapsekas, nätti mutta en varsinaisesti hyvännäköinen ja näytän mielestäni typerältä vähän vahvemmin meikattuna. Esimerkiksi rajaukset ja huulipuna eivät mua imartele.
Tarvitsen kyllä peitevoidetta ja puuteria, koska mulla on tummat silmänaluset ja ohut tosi rasvainen iho. Ja runsas ripsiväri kaunistaa.
No riippuu todella paljon miten sen meikin tekee. Kevyt meikki, joka peittää pienet virheet ja korostaa hyvä puolia (sekä suojaa säältä ja UV-säteiltä) on paras yleisesti ottaen.
Monet eivät vaan osaa meikata oikein. Jos ei pohjusta kasvoja yhtään, vaan vetäisee pelkkää oranssinpunaista huulipunaa kalpeisiin kasvoihin, niin tulos on kaamea. Toisaalta, ne jotka osaavat meikata ns. Kim Kardashian-tyyliin, ovat aina ja joka paikassa paitsi ehkä hämärissä iltajuhlissa ja tv:ssä ylipakkeloidun näköisiä.
Meikkaan päivittäin monella tuotteella, mutta käytän tuotteita maltilliset määrät ja teen meikin aina huolellisesti. Ripsiväri, kulmakynä, luomivaon ja alaluomen varjostus luomivärillä, meikkivoide, peitevoide, puuteri, poskipuna, korostukset ja varjostukset. Alle vielä pohjustusvoide ja meikin päälle setting spray. Joskus lisäksi jokin kevyt huulituote.
Mielestäni näytän näin ehdottomasti kauneimmalta. Punavalkoinen ihoni saa tasaisuutta ja väriä ja hyvät piirteeni korostuvat. Samoilla tuotteilla saa itsensä toisaalta näyttämään ihan pissikseltä, jos sutii värjeä paksut kerrokset.
Suoraan sanottuna olen sitä mieltä, että hyvin hyvin harva näyttää kauneimmalta täysin ilman meikkiä. Toki niin voi kuvitella itsestään, jos ei ole tottunut käyttämään meikkiä.
Meikin kanssa parempi. Mutta en meikkaa, koska se on epäterveellistä. Olen luonnollisuuden kannalla. En tiedä yhtä ainutta ihmistä, joka olisi nätimpi ilman meikkiä. Jotkut vain eivät osaa...
Ihoni on epäpuhtauksiin taipuvainen ja rasvainen, joten kevyt peitevoide on ihan must. Nykyisin pärjään BB-voiteella, nuorempana vetäisin päälle aika karmeat pakkelikerrokset. Mutta siis näytän kyllä paremmalta meikit päällä, on sitten makuasia kuinka vahvasta meikistä pitää. Itse rakastan leikitellä väreillä luomilla ja huulilla, mutta harvemmin on siihen enää aikaa. Muuten kyllä meikkaisin enemmänkin, koska silmäni ja huuleni näyttävät myös paljon paremmilta vahvemmin meikattuina. Arkimeikkinä minulla on kuitenkin yleensä vain BB-voide, silmänrajaukset ja huulikiilto. Jos haluan panostaa vähän enemmän niin lisään myös ripsaria ja poskipunaa ja vähän väriä kulmiin, iltameikissä päästän sitten luovuuteni valloilleen välillä, ja maalaan ombre-huulet ja vahvat silmämeikit. Contouringia en ole vielä kokeillut mutta värimeikkiä rakastan kun olen itse niin väritön, samea iho ja ripset, kulmat ja hiukset kaikki maantienharmaata. :'D Piirteet sinänsä on onneksi ihan perusnätit mutta kyllä ne meikkiä kaipaa.
Kun on rumat kasvonpiirteet niin väliäkö tuolla? Ei meikki minua kaunista, en jaksa vaivautua moiseen hommaan.
Itse olen mieluummin ilman meikkiä/laitan kohtuullisesti. Esim. rajauksia en ole koskaan edes tehny 😂
En kumpikaan. Näytän hyvältä ilman meikkiä. Näytän paremmalta kun on meikkiä.