Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä miten ihmisen aivokemiat ovat niin erilaisia. esim. esiintymisjännitys!

Vierailija
18.07.2017 |

jos kaikilla ois samanlainen olo päässä kun mulla niin kukaan ei voisi pitää mitään esitelmiä tms, kukaan ei voisi olla mikään korkean tason johtaja jonka pitää esiintyä... huoh. voisinko vaan vaihtaa aivoja jonkun kanssa kiitos? :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up. Toisaalta eikö tämä tarkoita sitä, että jossakin aivojen osa-alueella on ylivilkkautta/jotain ainetta erittyy liikaa? Siis jos sosiaaliset tilanteet jännittää/ahdistaa todella paljon. 

Vierailija
2/4 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet johtajat ovat kyllä aika puuduttavia esitelmöijiä... Ja monet kyllä nappaavat beetasalpaajaa tai muuta lääkettä, vaikka ovatkin johtajia. On syitä, miksi jännität epänormaalin paljon ja sitä voidaan kyllä hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun syy jännittämiseen on punastuminen.Ja se on niin voimakasta,että tästä syystä en hakeudu edes korkeakouluun opiskelemaan.

Esitelmien pidot ja ryhmätyöt on yhtä helvettiä.

Puhumattakaan jonkun opinnäytetyön esittelemisestä :(

Vierailija
4/4 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä elämääsi elämättä. Minulla oli samanlainen tilanne. Terapia tietysti voi auttaa, mutta suosittelen betasalpaajaa. Se on turvallinen ja siihen ei tule fyysistä riippuvuutta. Lääkkeen avulla selviät tilanteista, itseluottamuksesi kasvaa ja voit päästä lääkkeestä myöhemmin kokonaan eroon. Lääkkeen käytössä ei ole mitään häpeämistä, korjaat sillä vain kemiaasi oman itsesi suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme