Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että alkaa pää seota?

Vierailija
31.03.2006 |

Mistä sen tietää, että koska pää sekoaa? On tässä pari päivää ahdistanut aivan sikana, kuljen ihan sumussa. Hoidan lapset, mutten jaksa mitään muuta. Hyvä jos ne jaksan hoitaa. Ahdistaa. Onkohan tää se synnytyksen jälkeinen masennus? Mistä sen tietää? Auttakaa nyt hyvät ihmiset!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua vaikka neuvolassa asiasta.

Vierailija
2/8 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis osaa auttaa, mutta annan vertaistukea. Meillä yksi 2-vuotias lapsi. Olen miettinyt samaa, että johtuuko masennuksesta kun mikään ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa vaan koko ajan ja kamala syyllisyys lasten takia. En jaksa niiden kanssa yhtään mitään muuta kuin perushoidon. Lapset 2v ja 5kk. Olin kyllä aamulla tunnin esikoisen kanssa ulkona ja sitten kahden tunnin kauppareissu lykkien pienempää vaunuissa. Koko ajan ahdisti aivan hirveesti. Mikä mua vaivaa? Koko ajan pelottaa, että iskee masennus!

Nytkin vaan oon koneella ja esikoinen touhuaa yksin omiaan. Onneksi on tyytyväinen tapaus. Oon kyllä tosi huono äiti.

Vierailija
4/8 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai googleta mitä apua paikkakunnaltasi löytyy. Mielenterveystoimistoa en kyllä suosittelisi ainakaan oman kokemukseni perusteella. Oli vähän semmoista " mitenkäs se on loma männynnä" -lätinää ja lääkkeitä vaan tyrkytettiin joka kerta kun kävin.

Vierailija
5/8 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvaile tuntojasi riittävästi, tuo painokkaasti väsymystä, uupumusta esiin ettet näytä paremmalta kuin olet. Älä siistiydy mitenkään vastaanotolle. Tarvitset apua ja mitä pikemmin sitä nopeammin pääset kuntoon.

Vierailija
6/8 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut ainakin apua mieleterveystoimistosta ja hyvän terapeutin avulla olen selvinnyt aina ja lääkehoito tietty keskustelujen rinnalle niin alkaa helpottaa. Kaikki terveydenhuoltoalan ihmiset ei kyllä tajua masennuksista mitään ja näin apua ei sieltä heru. Mulla oli aikoinaan ammattitaitoinen terveydenhoitaja neuvolassa kun laittoi mut heti hakeen apua kun sitä tarvitsin.

Vierailija
7/8 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olette saanut huonon kohtelun omassa neuvolassa tai mielenterveystoimistossa ei se tarkoita että kaikissa kaupungeissa on samanlaista. Ottakaa yhteys toiseen hoitajaan/lääkäriin/psykologiin. Välillä ikävä kyllä on pakko tosissaan huutaa noille terveyshuollon ihmisille ennen kuin he ottavat hädän tosissaan.

Vierailija
8/8 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan soittaa jonnekin ja vähän jutella

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän