Miten saada estoinen vaimo innostumaan kinkymmästä seksistä?
Olemme olleet kohta kymmenen vuotta yhdessä, ja seksi vaimon kanssa toistaa jatkuvasti samaa kaavaa: hommat hoituu kerran viikossa (tai kahdessa) yleensä pimeässä yhtyen (80% lähetyssaarnaajassa ja loput takaapäin) eli toimitus ei sisällä esim. suuseksiä. Vaimolle patukka ei ole oikein koskaan maistunut, joten vastalahjaksi lopetin itsekin suuhoitojen tarjoamisen hänelle noin vuosi sitten, vaikka hänelle kyllä kelpasi.
Nyt touhun yksitoikkoisuus on alkanut tympiä rajusti, koska en itse enää edes laukea joka kerralla. Hän itse tulee kyllä muutamassa minuutissa.
Isoin ongelma on vaimon estoisuus ja epävarmuus, mutta onko mitään, mitä asialle voisi tehdä? B-rappu, suikkarit ja eri asennot kiinnostaisi, mutta miten ne saisi osaksi seksin perusvslikoimaa ihmiselle, jolle kaikenlainen vaihtelu on ollut aina vastentahtoista? Ei huvittaisi tehdä kuten tutut, jotka hakee ammattilaisilta/salarakkailta näitä juttuja, joihin vaimo ei suostu.
Kommentit (44)
En harrastaisi "kinkympää seksiä" miehen kanssa jonka sanavarastoon kuuluvat termit "B-rappu" ja "suikkarit".
Ihmiset tykkää erilaisista asioista ja aika moni nainen ei siitä persepanosta pidä. Mutta aloita pikkuhiljaa, vaimos kuitenkin suostuu seksiin kerran viikossa? Ei se kovin pahasti estoinen ole.
Jos vaimos esim tykkää.pussailusta. Niin aloita sillä ja jatka vähän jollain mitä itse haluat. Laita aluksi vaikka valot päälle ja kehu vaimoasi. Tärkeintä on kuitenkin että puhut vaimosi kanssa näistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaiketi aiemmin ollut estoinen nainen kumppanin kanssa, joka painosti, kiristi ja uhkaili. Hän oli sitä mieltä, että tiesi itseäni paremmin mistä pidän. Seksi alkoi pelottaa ja se ilmeni siten, etten enää kostunut. Mies solvasi ja raivosi kuivuudestani.
Nykyisen miehen kanssa kommunikaatio pelaa. Luotan häneen ja tiedän hänen kunnioittavan minua. Olemme kokeilleet vaikka mitä yhdessä. Hulluintakaan ideaa ei ole tyrmätty. Joskus joku hassu seksikokeilu ei ihan onnistu niinkuin elokuvissa, mutta nämä tilanteet naurattavat meitä molempia.
Mä oon niin tylsimys sängyssä, en edes tiedä mitä temppuja on olemassa. Joten sen takia kysyn että mitä kaikkea te olette kokeilleet, kerro ihan oikeita esimerkkejä. Ehkä saisin jotain vinkkejä petipuuhiin! :)
Hmm, tiesithän, että usein naiselle iso osa seksistä on korvien välissä. Jos henkinen puoli ei ole kunnossa, ei toimi fyysinenkään. Vähän stereotyyppisesti miehillähän se menee vähän toisinpäin.
No, mitä asialle sitten voi. Helliminen, kehuminen, ihan arjessa pienet koskettelut ohimennen jnejne. Ne saavat minut villiksi ja haluamaan. Jos vaan möllötetään, katsotaan tv:ta ja mies odottaa sen perään villiä seksiä, no, voihan sitä odottaa mutta ei siinä mieli ole mukana.
Eli ota vaimosi mieli mukaan, kyllä siinä kylmempikin alkaa haluta.