Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko mieluummin hauskan ja komean mutta vastuuttoman miehen, vai vakavan, tavallisen näköisen mutta huomaavaisen miehen?

Vierailija
18.07.2017 |

Vaihtoehto A on komea mies joka saa sinut nauramaan ja hauskuuttaa sinua, mutta myöhästelee tapaamisista, ei vastaile soittoihisi, ei pysty suunnittelemaan elämäänsä tai tekemisiään paria tuntia pidemmälle ilman että joudut muistuttelemaan ja nalkuttamaan hänelle. Paikalle saapuessaan on viehättävää seuraa, eikä ole vastuutonkaan ilkeyttään, vaan huolimattomuuttaan. Pidät hänestä kovasti, mutta tuntuu, ettei hän oikein välitä tunteistasi tai tarpeistasi, tai pysty vetämään itseään kokoon parantaakseen tapojaan.

Vaihtoehto B on vähemmän komea ja hauska mutta on sen sijaan huomaavainen, kuunteleva ja kommunikoiva, aina ajoissa, vastaa aina viesteihisi, järjestää sinulle kivoja yllätyksiä ja saa olosi tuntumaan turvalliselta ja arvostetulta. Hän on verbaalinen ja analyyttinen ja ottaa tunteesi ja tarpeesi huomioon, ihailet hänen älyään. Pidät hänestä kovasti, mutta hän ei kuitenkaan usein saa sinua nauramaan kippurassa, sillä keskustelut hänen kanssaan ovat laadultaan syvällisiä ja niissä on vähemmän sijaa hauskoille heitoille.

Kumpi mies veisi sydämesi ja miksi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

B tietysti!

Olisi mahdotonta elää vastuuttoman kanssa.

Vierailija
2/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. En tykkää vakavista miehistä enkä tykkää vastuuttomista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kummankohan kanssa olisi parempi elää yhdessä 50 vuotta... Sellaisen, jolle saa olla äiti vai sellaisen, jonka kanssa arki sujuu? Ai että on vaikea valinta.

Vierailija
4/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Myöhästelyt ja unohtelut ovat pikku juttu ja olen kova myöhästelemään ja unohtelemaan itsekin. Olen niin esteettisesti orientoitunut, että haluan visuaalisesti miellyttävän ja intohimoa herättävän kumppanin. B. kelpaisi hyvin kaveriksi.

Vierailija
5/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin miehen joka on kuin vaihtoehto B. Paitsi että mieheni on komea eikä järjestä minulle yllätyksiä koska en pidä yllätyksistä.

Sellaista asiaa kuin hauska mies ei ole olemassakaan. En ainakaan minä ole sellaiseen törmännyt. Yleensä nämä itseään hauskana pitävät ovat ihan vitun rasittavia.

Vierailija
6/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin miehen joka on kuin vaihtoehto B. Paitsi että mieheni on komea eikä järjestä minulle yllätyksiä koska en pidä yllätyksistä.

Sellaista asiaa kuin hauska mies ei ole olemassakaan. En ainakaan minä ole sellaiseen törmännyt. Yleensä nämä itseään hauskana pitävät ovat ihan vitun rasittavia.

Kuulostat ikävältä vakavikolta.

Vierailija
7/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei pysty suunnittelemaan elämäänsä tai tekemisiään paria tuntia pidemmälle ilman että joudut muistuttelemaan ja nalkuttamaan hänelle."

Jos haluat olla äiti miehelle niin etsi sellainen joka tarvitsee äidin. Noista vaihtoehdoista A ja B kumpikaan ei tarvitse peräänkatsojaa. Eli C.

Vierailija
8/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan oikeasta pitkäaikaisesta parisuhteesta, täytyy olla melko erikoinen nainen, jos vartavasten haluaa vastuuttoman ja piittaamattoman miehen.

Vastaus on ilman mutta B. Oikeassa elämässä ei paljon naistennaurattajasta ole iloa. Elämä kun on pääosin muuta kuin kippurassa nauramista.

Vierailija
9/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin vaihtoehdon B reilut parikymmentä vuotta sitten. Aika usein toivoisin että olisin valinnut vaihtoehto A:n.

Nyt olen haikaillut aikuisiällä jo kohta kuusi vuotta sellaisen perään. En ole kuitenkaan pettänyt enkä onneton mutta koen että jotain puuttuu.

Vierailija
10/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on sama kuin kysyisit, valitsetko miehen joka ei välitä sinusta ja tunteistasi vai miehen joka välittää.

Todella vaikeahan tuosta on valita... Eikun miten se menikään..

Vierailija
11/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ikävältä vakavikolta.

Niin. Olen hyvin vakavamielinen nainen ja mieleni askartelee kaiken aikaa korkeampien ajatusten parissa. Sellainen voi vaikuttaa kaltaisestasi hyvinkin ikävältä. Käsittääkseni minulla on kuitenkin täysi oikeus olla sellainen kuin olen ja pitää sellaisista miehistä kuin pidän.

Vierailija
12/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehto A on komea mies joka saa sinut nauramaan ja hauskuuttaa sinua, mutta myöhästelee tapaamisista, ei vastaile soittoihisi, ei pysty suunnittelemaan elämäänsä tai tekemisiään paria tuntia pidemmälle ilman että joudut muistuttelemaan ja nalkuttamaan hänelle. Paikalle saapuessaan on viehättävää seuraa, eikä ole vastuutonkaan ilkeyttään, vaan huolimattomuuttaan. Pidät hänestä kovasti, mutta tuntuu, ettei hän oikein välitä tunteistasi tai tarpeistasi, tai pysty vetämään itseään kokoon parantaakseen tapojaan.

Vaihtoehto B on vähemmän komea ja hauska mutta on sen sijaan huomaavainen, kuunteleva ja kommunikoiva, aina ajoissa, vastaa aina viesteihisi, järjestää sinulle kivoja yllätyksiä ja saa olosi tuntumaan turvalliselta ja arvostetulta. Hän on verbaalinen ja analyyttinen ja ottaa tunteesi ja tarpeesi huomioon, ihailet hänen älyään. Pidät hänestä kovasti, mutta hän ei kuitenkaan usein saa sinua nauramaan kippurassa, sillä keskustelut hänen kanssaan ovat laadultaan syvällisiä ja niissä on vähemmän sijaa hauskoille heitoille.

Kumpi mies veisi sydämesi ja miksi?

Tummennettujen kohtien perusteella valinta on päivänselvä. 

Vierailija
13/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ottaisi kumpaakaan, vaan olisin ilman.

terveisiä tosielämästä.

Vierailija
14/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vaihtoehdoista komea mies tähän elämäntilanteeseen kun en etsi mitään vakavaa. Tosin en kyllä itse soittele miehille tai odottele jos ovat myöhässä, oma häpeänsäja seuraava kiertoon. T. Kaunis nainen :D

Vierailija
15/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan jotain pelkästään esteettisesti viehättävää, ostan kauniin taulun, koriste-esineen tms. Nauramista varten voin lainata hauskan kirjan tai elokuvan.

Miehessä ratkaisevaa on se sisältö eli itsestäänselvästi B

Vierailija
16/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kokemuksella mieluummin B. Omani on enemmänkin A.

Vierailija
17/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olisin valinnut A:n, mutta nyt nelikymppisenä valitsisin ehdottomasti B:n.

Vierailija
18/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin komean, hauskan, älykkään  ja vastuullisen miehen. Ei ne ole toisiaan poissulkevia ominaisuuksia.

Vierailija
19/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat ja kauniit harvemmin on hyviä ihmisiä.

Vierailija
20/33 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tekopyhiä vastauksia. Kuitenkin niille komeille ja kauniille lohkeaa aina. Lisäksi yllättävän paljon panette painoa myöhästymisille. En käsitä, miksi puolison pitäisi tulla jostain minuutilleen kotiin jne. Yleensä myöhästelijät eivät edes myöhästy tahallaan.

T. Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi