Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua siihen, että yksi parhaista ystävistä on ihastunut mieheeni?

Vierailija
18.07.2017 |

Miten suhtautua siihen, että yksi parhaista ystävistä on ihastunut mieheeni? Ei suoraan meille kummallekkaan ole kertonut, mutta siskolleni kyllä. On ollut jo pidempään ihastunut eikä tämän takia ole löytänyt itselleen poikaystävää.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko laihduttaa, ap, ettei miehen tarvii katella muita naisia?

Vierailija
42/49 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kerro tällaista asiaa "vahingossa" puolisonsa siskolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hankkimaan Victorias Secret alusasuja niiden mummokalsareiden tilalle. Ystävättärelläsi jo lienee niitä.

Vierailija
44/49 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräänä iltana ex-kihlattuni kanssa Tavastia klubilla katsomassa bändiä yläkerran parvella. Siihen minun eteen kaidetta vasten exäni viereen tuli joku nuori hyvännäköinen nainen, ja siellä pimeässä se alkoi hieromaan takamustaan mua vasten. Mulla oli kihlasormua sormessa ja sokeakin olisi nähnyt, että vieressäni oli avopuoliso. Eipä aikaakaan kun tuli erektio ja neiti tottakai huomasi sen. Jatkoi pikku askartelujaan siellä pimeässä, kun exäni ei huomannut mitään.

Kului muutama vuosi, ja olin aloittanut uuden suhteen, mennyt naimisiin. Olin taas Tavalla katsomassa Apulantaa siinä samassa paikassa, parvella, nyt yksin, kun exäni ei tykännyt bändistä. Viereeni iholle liimautui nainen joka ihan pokkana sanoi, että hän on varattu. Halusi sivusuhteen.

Meni suunnilleen vuosi ja olin taas yksin Tavalla, vaimo kotona. Nyt olin alhaalla esiintymislavan edessä, kun lähelleni hiippaili joku pariskunta. Mun huomion kiinnitti se, että he ihan kuin etsivät jotain, vaikka lavalla oli bändi. Mies tökkäsi naistaan ja osoitti mua kohti. Eipä aikaakaan, kun neitokainen tuli mun eteen ja siellä salin hämärässä alkoi hangata persettään mun etumusta vasten

No, jokainen voi arvata, mitä siitä seurasi. Mulla oli vihkisormus sormessa joten täysi idioottikin olisi tajunnut, että olin varattu. Se ei kuitenkaan menoa haitannut.

Nämä ovat siis ihan tosijuttuja. Kerroin ne, koska naiset ihan todella ovat varattujen miesten perään. Kun olin naimisissa, ikinä aikaisemmin ei ollut sellaista vientiä naisten taholta. Uskomatonta. En yhtään ihmettele, että se joku ystävätär on ihastunut mieheesi.

Vierailija
45/49 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin opastetulla matkalla Pariisissa, opas kaupunkikierroksella kertoi, että jokaisen ranskalaismiehen unelmissa on päästä harrastamaan seksiä vaimon ja tämän äidin kanssa. Jos se ei onnistu, saman asian ajaa vaimon ystävätär. Kuulemma jos aviomiehellä käy näin hyvä flaksi, arvostus kaveripiireissä on melkoinen. Ystävättäresi takuuvarmasti tietää tämän.

Vierailija
46/49 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nettikaupasta käsiraudat ja kuusihaarainen nahkaruoska. Houkuttele miehesi makkariin ja ennen kun hän tajuaa mitään, laitat hänelle raudat käsiin. Lyö häntä ruoskalla takamuksiin ja kun hän siinä jotakin vikisee kysyt, haluatko sinä kultaseni minun ystävätärtäni? Tietysti hän vastaa hädissään että en tietenkään, mitä hittoa? Vastaa hänelle, että väärä vastaus ja anna lisää piiskaa. Jatka tätä koko yö, kunnes miehesi kertoo totuuden.

Vierailija
47/49 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ystävättärellesi, että sinulla miehesi kanssa on ollut kauhean etäinen suhde jo pitkään, eikä seksiäkään ole. Kysy häneltä, mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Miehesi on kuin kuumilla hiilillä. Nautit joka sekunnista.

Vierailija
48/49 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä miehesi kanssa illanistujaiset, pyydä ystävättäresi mukaan. Nautitte skumppaa, jätät miehesi ja ystävättäresi kahden ja sitten vain seuraat tilanteen kehittymistä.

Vierailija
49/49 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämättömiä vastauksia. Yksikään ei ole ehdottanut, että sinun kannattaisi ystävällesi sanoa, että tiedät tämän tunteista miestäsi kohtaan ja tästä tulee epämukava (tjsp.) olo. Ystäväsi voi selittää ja myös ymmärtää, että sinun voi olla vaikea olla hänen seurassaan jne. Ystävyyskin on tärkeää, ja omaan mieheen tulee voida luottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi