Miten suhtautua siihen, että yksi parhaista ystävistä on ihastunut mieheeni?
Miten suhtautua siihen, että yksi parhaista ystävistä on ihastunut mieheeni? Ei suoraan meille kummallekkaan ole kertonut, mutta siskolleni kyllä. On ollut jo pidempään ihastunut eikä tämän takia ole löytänyt itselleen poikaystävää.
Kommentit (49)
Varo vaan ettei miehesi saa tietää. Innostuu pian.
Ai "ystävä" ajatteli ettei siskosi muka kerro sinulle...uskoo ken tahtoo.
Jatka vaan samaa rataa kuin ennenkin niin sinulle käy samalla lailla kun sille yhden ketjun naiselle että ystävä ja lapsen kummi vei miehen...
Toivottavasti ystäväsi saa miehesi. Hahhahhah..
Vierailija kirjoitti:
Pitkä kokemus parisuhteesta kirjoitti:
Miehestäni muodossa puhutaan silloin kun ollan naimisissa. Muuten ilmaisut ovat avomieheni,poikaystäväni..
En tarkoita pahaa mutta taidat olla hiukan liian omistavainen ja ehkä kuvittelet asioita. Katsopa asiaa valoisimmin mielin ja nauti hänen seurastaan. Älä tuhlaa aikaasi todennäköisesti turhaan mustasukkaisuuteen . Ystävätkin ovat tärkeitä..
Oletko se petturi ystävä? Tekstistä päätellen olet.
Trolli hän on. Ei noin vajaasti ajattelevia muuten ole olemassakaan.
Meillä naisilla on miljoona keinoa viedä varattu mies lakanoiden väliin. Nopeasti tapahtuu, ka pian suhteesi on pelkkä muisto vain.
Provo. Mikset lopeta näitä tyhmiä provoja. Raskaana ystävän miehelle ym. Käyty jo läpi. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä annan elämän jatkua niinkuin ennenkin. Ystävä on myös toisen lapsemme kummi ja siskolleni kertoi tästä humalassa ollessaan. Saattoi haluta vaan avautua ja kertoa jollekin. Ei välttämättä ajatellut, että siskoni tästä mulle kertoisi.
Ap
No just joo. Ehkäpä myös pyrit järjestämään ystävällesi ja miehellesi enemmän yhteistä aikaa, kun hän tosiaankin on myös kummikin vielä.
Olisihan se pitänyt arvata, että taas on provo meneillään. Huono!
Onko siskosi luotettava vai sinulle kaikesta kateellinen?
Miksi ihmeessä ystäväsi kertoisi siskollesi tuollaista?
Ehkä olen vanhanaikainen? Mutta minulle tuo 'ystävä' olisi entinen ystäväni.
Odotan innolla,että ystävä pääsee mieheesi kiinni. Jäät ilman miestä, olet silloin onneton ja kateellinen täydelliselle ystävällesi.
Kerro sitten meille, kun sinut on jätetty!
Voithan sä katsella vierestä, kun ystävättäresi antaa miehellesi tajunnan räjäyttävää seksiä.
Joo kannattaa järjestää kosteat juhlat ja lopuksi jätät ystävän ja miehesi kahden ja menet itse yksin nukkumaan.
Tilaisuus tekee varkaan... ja petturin.
Tai miten olisi 3.kimppa? Vaikka taitaisi käydä niin että ap huomaisi olevansa se 3.pyörä.
Mihin tarvitaan enää vihollisia kun on tällaisia ystäviä! HUH!
Niin ja nyt luultavasti ystäväsi on päättänyt siirtyä sanoista tekoihin kun ihastus ei ole enää salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä annan elämän jatkua niinkuin ennenkin. Ystävä on myös toisen lapsemme kummi ja siskolleni kertoi tästä humalassa ollessaan. Saattoi haluta vaan avautua ja kertoa jollekin. Ei välttämättä ajatellut, että siskoni tästä mulle kertoisi.
Ap
Sua viedään kuin pässiä narussa.
Ap