Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahja 26v poikaystävälle/avomiehelle

Vierailija
18.07.2017 |

Parin viikon päästä synttärit ja lahja olisi hakusessa. Olen opiskelija, joten ihan hirmu kalliita lahjoja ei voi hankkia.
Kellosta on haaveillut mutta senkin sitten pitäisi olla mallia Rolex jota en aatellut hankkia kun vasta sitten kun esim. mennään naimisiin.

Ekana ajattelin sellaista in case of emergency break glass- lahjaa johon keräisi juuri tällaisia "hätävara" asioita kuten joku pieni viinapullo, kortonki, tupakkaa ja näin edes päin mutta kun ei luovuus tunnu riittävän että mitä kaikkea sellaiseen voisi laittaa?

Tässä esimerkkejä: https://www.google.fi/search?q=in+emergency+break+the+glass&client=fire…:

Eli nyt jos on jotain älyttömän hauskoja, nokkelia tai muuten hienoja lahjaideoita niin bring it on! Voi myös kertoa mitä itse on saanut niin voin miettiä jos siitä voisi vaikka soveltaa jotenkin.
Muuten käy niin että hankin paketin boxereita ja viskipullon. Olisi ihan toimiva tuokin mutta haluaisin jotain erikoisempaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BJ

Vierailija
2/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. mieti jos itse saisit vastaavan lahjan, olisitko tyytyväinen? Tietyllä tapaa kuvailemasi lahja kertoo sen, että asut kehä III ulkopuolella. Jotenkin juntti lahja.

Miten olisi vaikka ravintolaillallinen, lahjakortti subbailemaan tai vaikka viikonloppumatka Viroon? Myös itseleipoma kakku voi olla hyvä lisä lahjaan.

Vierailija
4/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkaa?????

Vierailija
5/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ostanut aina jotain, minkä huomaan häneltä puuttuvan tai on jo kulahtanut. Ostan myös jotain hyvää karkkia tai leivon itse. Lisäksi jotain, mitä voimme yhdessä tehdä. Lahjakortti johonkin ym.

Vierailija
6/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh.. mieti jos itse saisit vastaavan lahjan, olisitko tyytyväinen? Tietyllä tapaa kuvailemasi lahja kertoo sen, että asut kehä III ulkopuolella. Jotenkin juntti lahja.

Miten olisi vaikka ravintolaillallinen, lahjakortti subbailemaan tai vaikka viikonloppumatka Viroon? Myös itseleipoma kakku voi olla hyvä lisä lahjaan.

Kyllä, asun kehän ulkopuolella niin kuin suuri osa suomalaisista :) Paikalliset ravintolat aikalailla käyty läpi, täällä ei taida olla subbailu mahdollisuuksia ja Viron reissu vaatisi ekana päivän ajamisen että pääsisi edes satamaan. Joten samaan aikaan omat ehdotuksesi kuullostavat erittäin stadilaisilta.

Kakkua oon miettinyt mutta sekin jo tavallaan klunut idea kun vasta viikonloppuna tehtiin yksi :/ Tää on hankalaa kun on ihminen jolla on tavallaan jo kaikki mitä haluaa.

Vierailija
7/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaikka se viskipullo ja kalsarit, mutta älä mitään pelleilylahjaa. Valtaosa ihmisistä kiusaantuu "selviämispakkauksista". Ne on semmoinen valmiiksi naurettu vitsi.

Vierailija
8/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin juuri itse keksiä lahjan!

Ostettiin viime kesänä keittiöön digi kello jossa samassa radio, mutta siirrettiin se lopulta makkariin koska tuo mieheke tarvitsi kellon jota katsoa aamulla. Ei kuulemma halua kännykästä katsoa. Joten uusi kello makkariin niin saadaan keittiön kello keittiöön! Tykätään kumpikin Star Warsista joten varmaan Lego Stormtroopper kello! Ollaan jo aijemminkin hipistelty sitä joten miksipä ei. Antoi itse minulle tapailun alussa Stormroopper pehmon joten olisi siinäkin suhteen osuva :o Tähän jos lisään jotain karkkeja sekä niitä boxereita kun tuntuvat kaikki olevan jo niin kulahtaneita.

ap

Vierailija
9/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja, mitä olen miehelle näin opiskelijana hommannut:

- Valokuva musta + juustokakku

- eväskippo + herkkuja

- Vein syömään ja heurekaan (hän nauttii siitä, että minä tarjoan, mitä tapahtuu harvoin, se oli ton lahjan idea)

- Tilasin Verkkokaupasta oluentekosetin (50e)

- 6kpl olutlaseja

Nyt on kiinnostunut urheilurannekkeista (maksaa 50-200e), mutta taitaa hommata sen ennen kuin minä ehdin.

Vierailija
10/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kellot yms., strippari on aina hyvä vaihtoehto.

Vierailija
11/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- eväskippo + herkkuja

- Vein syömään ja heurekaan (hän nauttii siitä, että minä tarjoan, mitä tapahtuu harvoin, se oli ton lahjan idea)

- 6kpl olutlaseja

Nyt on kiinnostunut urheilurannekkeista (maksaa 50-200e), mutta taitaa hommata sen ennen kuin minä ehdin.

Tämän takia lahjaideoiden kysely näiltä foorumeilta on aivan täysin turhaa. Naiset ovat täysin idiootteja näissä asioissa. Valokuva itsestä ja juustokakku, voi jumalauta. Ja sitten tietysti vielä jälkeenpäin valehdellaan itselle että olipa hyvä lahja kun mies sanoo tykkäävänsä. No kai se nyt sanoo jos ei täysidiootti ole.

"Juustokakku ja valokuva". "Eväskippo ja herkkuja". Holy fucking shit.

Siis oikeasti, mitä helvettiä liikkuu naisen päässä? Ei ainakaan samoja asioita mitä miehellä, se on selvä. Ja sitten vielä jaellaan näitä superpaskoja lahjaideoita muille naisille nettifoorumeilla jotta muutkin miehet saavat pettyä ja teeskennellä tykkäävänsä.

Vierailija
12/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää yhdessä jotain. Päivä risteilyllä, kylpylässä, ravintolassa syömässä, ratsastamassa tai jotain sellaista mitä ette yleensä tee. Näistä jää muisto ja tavaraa yleensä on jo ennestään paljon ja vaikea tietää mitä toinen haluaa, elllei ole erikseen jotain toivonut.

Vierailija
13/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää yhdessä jotain. Päivä risteilyllä, kylpylässä, ravintolassa syömässä, ratsastamassa tai jotain sellaista mitä ette yleensä tee. Näistä jää muisto ja tavaraa yleensä on jo ennestään paljon ja vaikea tietää mitä toinen haluaa, elllei ole erikseen jotain toivonut.

Joo ja lisäksi tähän vielä juustokakku ja valokuva itsestä! Tai ehkä joku ihana hedelmäkori ja pieni skumppapullo! Aiettä miten iiihanaa, kyllä mies ilahtuu!

Ei saatana, eikö vielä vuonna 2017 naiselle mene kaaliin ettei miehen ja naisen ajatusmaailma ole samanlaiset!

Vierailija
14/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- eväskippo + herkkuja

- 6kpl olutlaseja

Hmm tuo oluentekosetti voisi olla ihan kiva, on ollut puhe oman viinin ja/tai oluen teosta joten siinä voisi olla ainesta.

Kylpyläkin olisi ihan kiva mutta kaikki uimahallia isommat ovat suht kaukana enkä maininnut että meillä on iso koira... Tosi harva haluaa sitä hoitoon ja ne jotka ovat ottaneet ovat nekin miehen tuttuja joita en tunne.

Alan pikkuhiljaa varmaan miettiä tuota alkomaholi puolta kun siitä tuo tykkää. Vanhemmillaan on säilössä viskipullo joka on yhtä vanha kuin hän itse (saanut 18v synttäreillä) joka odottaa sitä hetkeä kun hän menee naimisiin. Samoin sikarit ovat kiinnostaa, polttaa silloin tällöin sähkösikaria ja juhlissa oikeaa.

Pitää funtsia, kyllä tässä alkaa olemaan jo jotain ajatusta. Ehkä leffa yhdessä ja siihen olutsetti tai viski & sikari? Ja kotona jotain superhyvää ruokaa.

ap