Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko bdsm- ja s/m asiat muotia?

Vierailija
18.07.2017 |

Itse näistä asioista tykkäävänä olen huomannut, että parin viime vuoden aikana kiinnostuneiden määrä on minusta lisääntynyt. Vielä muutama vuosi bdsm tuntui olevan paljon enemmän harvinaisempi ilmiö, josta ei edes puhuttu niin paljon.

Onko fifty shades of grey vaikuttanut siihen, että nykyään yhä usempia ihminen tuntuu tykkäävän näistä asioista? Vai uskaltavatko ihmiset vain olla enemmän omia itsejään? Sen olen kyllä huomannut, että ihmiset, sellaiset joilla ei ole mitään tietoa tai kokemusta bdsm:stä, tuntuvat helposti innostuvan aiheesta, jos kerron siitä heille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulen, että se on vähän niinkuin muotia. 

Oikeasti siitä ei tiedetä mitään, mutta pitää esittää kiinnostunutta, kun se on in.

Huvittaa esim. Jenni Vartiainen, joka pukeutumisellaan viestittää harrastavansa näitä juttuja. Uskon että todellisuus on hänen kohdallaan kyllä ihan jotain muuta :D

Vierailija
2/6 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupuna kirjoitti:

Mä taas luulen, että se on vähän niinkuin muotia. 

Oikeasti siitä ei tiedetä mitään, mutta pitää esittää kiinnostunutta, kun se on in.

Huvittaa esim. Jenni Vartiainen, joka pukeutumisellaan viestittää harrastavansa näitä juttuja. Uskon että todellisuus on hänen kohdallaan kyllä ihan jotain muuta :D

En tiennytkään että Sinä pääset Jenni Vartiaisen makuuhuoneeseen seksileikkeihin mukaan, koska näköjään tarkkaan tiedät mitä siellä tapahtuu. Aika hurjaa...mäkin haluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Jos on muotia se, että S/M ja bdsm se, että yhä useampi tunnistaa sen, mistä nämä maagiser kirjain yhdisteet ovat lyhenne ja viittauksia suoria ja epäsuoria voi lukea arkisemmastakin aviisista, niin kai voidaan varovasti puhua muodistakin; eikä vain jonkun pienen -pienen piirin juttuna. Oikeampaa kai olsi puhua vain asianoelvan nykyisin säännöllisen epäsäännöllisesti esillä. 

En yllättyisi näin kirjoittaessani viimeistään vaikka sitten tulevan viikonvaihteen iltapäivälehdessä olisi juttu, jossa oltaisiin kysytty satunnaiselta joukolta ihmisiä, että ovatko muuten harrastaneet, joskus SM:a... - Johon kukaan vastaajista tuskin vastaisi, että "öö" tota, ei ole niin hyvä kuntoine, että olisi harrastanut suomenmestaruustasolla yhtään mitään, vaan kainosti kiemurtelisi jotain, että onhan tuo vaimo lukenu fifty shadesia ja tota se on musta niinku enempi nuorempien juttu tai löytyyhän tuota kotoa ratsupiiska, mutta se on kyllä niinku hevoselle.. 

Yhä pienempi joukko pitää S/M tai bdsm:a vain kaikkein pervoimpien juttuna tai puuhana. Mutta aivan arkipäiväistä ja jokapäiväistä juttua siitä koskaan tulee. - - - Toisaalta on myös nurinkurista ajatella, että olisi oikeasti sellaisia "tapoja" harjoittaa seksiä, joista voitaisiin sanoa, että kaikki pitäisivät tai kokisivat ne milloin tahansa hyväksyttävänä ja tyydytystä antavana; seksiin liittyy siten aina, jonkinaline intiimiys, etten sanosi maagisuus. - Vaikka toisaalta se on "vain" seksiä, jota ei pidä "mystifioida" liikaa.      

Vierailija
4/6 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

By the way, mitä viestiä antaa Jenni Vartiiaisen keikoilla käyttämä choker-kaulapanta? Liittyykö jotenkin edelliseen?

Vierailija
5/6 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

By the way, mitä viestiä antaa Jenni Vartiiaisen keikoilla käyttämä choker-kaulapanta? Liittyykö jotenkin edelliseen?

Blow jobin musta vyö

Vierailija
6/6 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bdsm on aina nähty vähän myyttisenä ja kiehtovana ja nyt vapauden aikakautena kaikki haluaa sitä kokeilla. Niitä jotka aidosti nauttii alistamisesta ja alistumisesta on varmaan kuitenkin aikalailla sama määrä kuin aikaisemminkin. Aidossa bdsm:ssä kun se pääpointti ei ole seksissä ja seksileluissa vaan vallassa ja sen käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän