Pimeä naapuri
Muutin pari viikkoa sitten kivaan yksiöön. Viime yönä 3 aikaan ovi kelloni soi ja oven takana seisoo vanha mummeli vihaisena oven takana ,että voisinko hiljentää vauvani joka kuulema itkee? Katoin sitä mummoa ihan hämilläni ja yritin siinä selittää että ei minulla tietääkseni ole mitään vauvaa. Asun yksin eikä ole edes miestä minkä kanssa lasta tehdä! Silti kyrpiintynyt mummo selittää. "Kyllä sinulla lapsi siellä kotona on! Seinän läpi kuuluu selkeästi!" No siinä sitten selittelen , että voi olla että tulee toisesta rapusta, seinän takaa... Eihän tämä typerä mummo usko sitä edes. Huusi kuin hyenaa rappukäytävässä. Ja lähti ovet paukkuen uhaten lastensuojeluun soittaen.Nyt on valtava ahdistus koko naapurista. Mitä vielä keksii.
Olisko väärin tilata tuollaisessa tilanteessa ambulanssi? Vaiko ihan poliisi? Ei tuo minusta täysin normaalia ole häiritä yöstä naapureita ?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet hereillä kello 3?
Kysyt sä tuota ihan tosissasi? No tuota, heräisinkö vaikka ovikellon ääneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet hereillä kello 3?
Kysyt sä tuota ihan tosissasi? No tuota, heräisinkö vaikka ovikellon ääneen?
En minä vaan heräisi.
Kenelle tulee mieleen avata ovi kolmelta yöllä tuntemattomalle ihmiselle... :/
Mistä ihme valittaja naapureita sikiää? Sitä paitsi, jos vauva itkee yöllä se ei ole tietääkseni valittamisen asia? Eihän nyt kukaan työnnä suukapulaa vauvan suuhun ja sano että oleppa nyt hiljaa kun naapuri käskee! Saati omista sellaista kaukosäädintä , millä vauvan pistää mykäksi? Vauvaa lohduttaa kyllä joo mutta joskus on myös niitä hetkiä kun se vauva ei vaan lopeta sitä itkemistä eikä mikään auta! Kuin sylissä pitäminen jne... mutta tuossakin tilanteessa ei ole mitää vauvaa ja silti tullaan pokkana huutaa oven taakse?? Tajuaakohan nää pellet yhtää et ne on ite niitä häiriköitä?
Menisin päivällä soittamaan naapurin ovikelloa ja puhumaan asiasta. Kertomaan että asut yksin jne. Jos vielä toistuu niin sitten soittaisin varmaan isännöitsijälle.
Minä soittaisin isännöitsijälle. Voi olla ettei ole eka soitto tähän mummeliin liittyen.
No tuota kyllä minä soittaisin. Naapurisi saattaa olla skitsofreenikko? Kuulee omiaa?