Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin leppoistaa elämää ja tehdä helppoa, stressivapaata työtä, jossa voisi olla ulkona. En jaksa istua 8 tuntia koneen äärellä.

Vierailija
18.07.2017 |

Haluaisin tehdä työtä, jossa en itse tekisi oikein mitään päätöksiä. Liukuhihnatyötä, lajittelua, kuljettamista.. jotain sellaista, missä ohjeet annetaan jostain muualta. Palkka bruttona 2000 euroa riittäisi oikein hyvin.

Minulla on sekä ammattikorkeakoulututkinto että yliopistotutkinto (markkinointia, viestintää). Olen vain lopen kyllästynyt tähän työhön, jossa menen autolla töihin, istun 8 tuntia ja menen autolla takaisin. Haluaisin liikkuvamman työn ja työn, joka olisi jopa tylsää.

Postinjakajia ei näköjään tarvita, ainakaan niitä ei haeta pääkaupunkiseudulle. Mitäs muuta olisi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisimman tylsän työn jos haluaa niin toimistotöistä löytyy:

tallentaja, syötät 8h päivässä jotain mielipidekysymysten tietoja koneelle ihan kuin robotti

tekstinkäsittelijä, kirjoitat 8h päivässä robottimaisesti sen mitä lääkäri sanoo

Niin siis tätähän minä juuri nyt teenkin. Istun 8 tuntia töissä koneen äärellä. Haluaisin liikkuvan työn, jotta voisi olla ulkona ja liikuttaa jäseniä. Tässä työssä ei mitkään sähköpöydätkään auta, kun ei se seisominen liikkumista ole.

ap

Vierailija
22/34 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanmittaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatilalle töihin.

Vierailija
24/34 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kielitaidon laita on?

Keväällä luin uutisen, kuinka Lappiin tarvittaisiin kipeästi esim. ranskan- ja saksantaitoisia eräoppaita. Näistä maista tulevat turistit haluaisivat ehdottomasti palvelua omalla kielellään, koska monet heistä eivät englantia osaa.

Ruotsin voit unohtaa, sille ei käyttöä ole.

Vierailija
25/34 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle on nyt ehdotettu monia töitä, käypä ap näitä kommentoimassa (puutarhalle, kiinteistönhoitoon, maatilalle, matkailualalle jne) jotta tiedetään ollaanko jäljillä vai ei.

Vierailija
26/34 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin teen toimistotyötä ja myyntityötä. Kiinnostaisi myöskin jokin fyysinen työ, mutta esim puualalla, johon töitä haettiin prosessityöntekijäksi, tessin mukainen palkka oli kyllä tosi huono, nippanappa tuohon 2000e voisi päästä

Vierailija
27/34 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. AMK, yliopistotutkinto ja vakituinen eläkevirka. Työ maistuu puulta. Itse ratkaisin asian perustamalla yhtiön ja asetin tavoitteeksi irtisanoutua niin, että digital nomad-yrittäjyys alkaa vuodenvaihteessa! Sen voimalla jaksaa painaa vielä puoli vuotta toimistossa...

Vierailija
28/34 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienhoitoon/ulkoalueiden hoitajaksi. Olin pari kesää silloisella Tielaitoksella harjoittelijana, ajeltiin lava-autolla ympäriinsä, tehtiin pieniä asfalttikorjauksia, leviteltiin routamattoja kelirikkopaikkauksien alle, pystyteltiin liikennemerkkejä ja sen sellaista. Maisemat vaihtui, työ ei liikoja stressanut ja sai olla ulkona.

Vierailija
29/34 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:lle on nyt ehdotettu monia töitä, käypä ap näitä kommentoimassa (puutarhalle, kiinteistönhoitoon, maatilalle, matkailualalle jne) jotta tiedetään ollaanko jäljillä vai ei.

Katsos, ap haluaa työn, jossa voi ulkona liikutella raajojaan mutta ei saa tulla hiki, eikä saa sataa ettei hiukset mene epäjärjestykseen. Koettakaas nyt keksiä jotakin. Olisi hyvä jos voisi olla katoksen alla ja tuulensuojassa.

Vierailija
30/34 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan ohjaaja johonkin kouluun. Siellä on sisä ja ulkoliikuntaa.

Vierailija
31/34 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos, ap haluaa työn, jossa voi ulkona liikutella raajojaan mutta ei saa tulla hiki, eikä saa sataa ettei hiukset mene epäjärjestykseen. Koettakaas nyt keksiä jotakin. Olisi hyvä jos voisi olla katoksen alla ja tuulensuojassa.

Fortumin tms. ständimyyjä. Niillä on ainakin täällä katos siinä ständillään. Liikkuakaan ei tarvitse kuin muutama metri, joten ei tule hiki. Ulkona saa olla koko vuoron ajan.

Vierailija
32/34 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit vaikka aloittaa sillä, että vaihdat autoilun kävelyyn tai pyöräilyyn. Tulee heti lisää liikuntaa päiviin.

Tosi mielelläni tuon tekisinkin, mutta työmatka on 22km ja se on aika pitkä matka käveltäväksi. Pyöräilykään ei onnistu, kun tuossa ajassa tulee väistämättä hiki, eikä työpaikalla ole suihkua.. Julkista liikennettä ei kodin ja työpaikan välillä ole.

ap

Sähköpyörä?

Kokeilin kuukauden yksi huhtikuu. Vaikkei itselle tullut hiki, niin silloin satoi keskimäärin joka toinen päivä. Hiukset olivat kypärän takia aivan lytyssä työpaikalle tultaessa. Piti aina pukeutua sadeasuun ja järjestellä tukka töissä jotenkin kuosiin. Sähköpyörä kun ei ole oikeastaan minkäänlaista liikuntaa (kuin skootteri, jossa vähän pitää pyörittää jalkoja), niin vaihdoin takaisin autoon.

ap

Unohtui kirjoittaa, että lähinnä kesällä kannattaa (toukokuun puoliväli - syys-lokakuu) ellei ole himopyöräilijä.

Eikös sadepäivinä edelleen voisi ajaa autolla ja silti säästäisi bensa-, rengas-, ym. muut kulut?

Saahan siitä sähköpyörästä avustuksen pois tai pienelle, niin voi ajaa kotiin urheilullisemmin?

Vierailija
33/34 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kommentoin jollekin omaa työtäni että eipä ole helpommalla koskaan palkka tullut. Aiemmasta esimiehen työstä siirryin kaupan kassaksi, välillä hyllyttelen ja taas kassalle. Toiset vakituiset kantaa vastuun ja sanoo mitä minun tulee tehdä. Minä teen ja kun työvuoro päättyy, ei tarvitse uhrata ensimmäistäkään ajatusta työlle. Ei mitään kaipuuta enää siihen stressaavaan esimiehen työhön, kun illat ja yöt mietit tulevaa päivää ja jaoit työtehtäviä, mietit työjärjestyksiä, tilauksia, kampanjoita. Nyt menen aamulla paikalle ja kysyn mitä voisin tehdä, toiset kertoo, huolehtii jopa minun tauoista. Hymy on herkässä ja ihmisten kanssa on kiva rupatella lyhyesti siinä sivussa. Voin suositella! Rahaa tulee melkein saman verran kuin edellisestäkin työstä, nyt vain kymmenen kertaa helpommalla. Itse asiassa palkasta jää käteen satoja euroja enemmän kuussa kun en enää tarvitse autoa ja vapaa-aikaa on iltaisin tai aamuisin, keskellä viikkoa, miten milloinkin. Jaksaa jopa lenkkeillä.

Vierailija
34/34 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sinä valittaisi ulkotöissäkin, kun iskisivät ensimmäiset räntäsateet tai pakkaset ja joutuisit siellä viettämään 8 tuntia.

T: ulkotöissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi