Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvikapselikoneet

Vierailija
18.07.2017 |

Monellako teistä on ja mikä merkki?
Ajattelin, että ostan Paulig cupsolo empiren, mutta sillä ei voi tehdä kylmiä juomia.
Kannattaako niitä halvimpia ostaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Pauligin cupsolo.

Ostin sen miehelle joululahjaksi neljä vuotta sitten, kun tykkää työpäivän jälkeen juoda kupposen kahvia ruuan päälle. Itse keitän tavallisella keittimellä päiväkahvini ja en ole cupsoloa koskaan käyttänyt, mutta mies tykkää ja sehän on pääasia.

Vierailija
2/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako niitä paskavehkeitä ollenkaan. Hankkikaa kunnon keitin ja rinnalle joku laadukas kahvimylly, niin saatte oikeasti hyvää ja tuoretta kahvia. Kannata paskasta maksaa yhtään mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Dolce Gusto.

Sillä voi tehdä myös kylmiä juomia esim ice cappuccino ja jäätee. Käytän päivittäin itse. Juoma- ja makuvaihtoehtoja on runsaasti.

Vierailija
4/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ostan sittenkin tuon Dolce Guston kun sillä saa noita kylmiä juomia.

Pauligilla saisi vain sitä Tazzan kaakaota josta tykkään.

Minkämakuinen on Dolce Guston kaakao? Muistuttaako Tazzaa?

Ap

Vierailija
5/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce Gusto on mulla käytössä ja olen tyytyväinen. Kapselit on tietty kalliita mutta juon kotona sen verran vähän kahvia ettei sillä konkurssiin joudu. Tuosta keittimestähän on useampi malli, mulla varmaan se edullisin ja hyvin toimii

Vierailija
6/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on dolce gusto. Mies keittää sillä yhden kupillisen kahvia päivässä, koska ei yhtä kuppia varten jaksa ladata normikeitintä. Saa myös enemmän vaihtelua kahviinsa sillä. Itse juon joskus ja jouluna jotakin cappuccinoa tai kaakaota, tavallista kahvia en juo lainkaan kapselista tai keittimestä.

Vierailija
7/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Pauligin Cupsolo. Se oli ainoa vaihtoehto kun en halunnut Nestlen kahveja juoda. Juon kapselikahvia kun en jaksa jauhaa kahvipapuja ja odotella pressopannukahvia.

Cupsolot on ok, suosikkini on Espresso Supremo ja Parisien. Tavallista kahvinkeitintä en omista enkä haluakaan. Monen sadan euron keittimiin en rahojani laita (toki kapselit maksaa paljon).

Vierailija
8/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaoita on ainakin kaksi erilaista. Nesquik on lasten makuun. Meilläkin lapset laittaa sitä pulkkamäestä tms tullessaan talvisin. Aikuiseen makuun on Chococino ja taitaa olla Chococino caramel myös. Ja sitten on Mocha, jossa on kahvia ja suklaan makua.

Vierailija
9/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nespressoa suosittelen. Laadukkain, tuorein kaikista ja tämä on se alkuperäinen merkki jota muut ovat kopioineet huonolla menestyksellä. Lisäksi Nespressolla on niin paljon liikkeitä ja kahviloita pitkin maailmaa (Suomessakin 2 myymälää) ja nettikauppa joten tuskin valmistus lopahtaa ja laite jää käsiin.

Kaverilla on CupSolo, niin kauheita myrkkyjä ne juomat. Meillä oli aiemmin Dolce Gusto mutta nekin oli kamalaa litkua.

Vierailija
10/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaan äskeistä: Laadukkain, tuorein KAHVI kaikista

Vierailija
11/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nespressolla pienet koneet, eivät vie paljon tilaa pöydällä.

Kahveissa löytyy espressot, lungot, makukahvit kuten vanilja ja suklaa, sekä jääkahvit.

Vierailija
12/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce Gustoon saa muidenkin valmistajien yhteensopivia kapseleita. Tai Suomesta en tiedä, mutta täällä Keski-Euroopassa niitä on marketeissa tarjolla.

Vierailija
13/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tämä Nespresso ja sain tilatessani tuollaisen maidonvaahdottimen ilmaiseksi sen mukana. Sillä voi tehdä kuumaa tai kylmää maitovaahtoa.

https://www.goodgearguide.com.au/products/image/11314/angle/8/1500x1500…

Vesisäiliötä voi liikuttaa 180 astetta eli sen voi laittaa joko tuohon sivulle tai tuonne taakse kuten kuvassa, riippuen siitä millaiseen tilaan kahvimasiinan haluaa laittaa.

Vierailija
14/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naa on todella epaymparistoystavallisia :( noita kapseleita ei voi kierrattaa. Lisaksi pahaa kahvia, en tykkaa ite yhtaan - ihan vetista kuraa. Tyopaikalta loytyy toi Dolce Gusto siis, join pari kuppia kunnes annoin olla kun hoksasin ton kierratysjutun

Vierailija
15/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ostamaan käytettynä torista. Satasen härvelin saa parilla kympillä.

Vierailija
16/16 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ostan tuon Dolce Guston Jovian. Niissä on paljon eri makuja, sitten saa kaakaota ja kylmiä juomia.

Kummiskin keitän kahvia tavallisella keittimellä kerran päivässä minulle ja miehelle.

Ja lapsille saa kaakaota.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän