Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos listaisit tekoja, joiden tekemättä jättämistä tulisit katumaan kuolinvuoteellasi, mitä asioita listallasi olisi?

Vierailija
18.07.2017 |

Minua ei harmittaisi esimerkiksi lapsettomaksi jääminen tai se, etten aja ajokorttia, mutta Kaakkois-Aasiassa käyminen ja psykoaktiivisten huumeiden kokeileminen ovat kyllä sellaisia juttuja, joita haluan vielä kokea.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten ole kertonut Jumalasta kaikille tapaamilleni ihmisille.

Vierailija
2/15 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten jäänyt ikipoikamieheksi vaan omaa heikkouttani ajauduin lampaaksi muiden samanlaisten joukkoon ja elin elämän, joka ei ei ollut minun omaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rescue-koirasta huolehtiminen.

Kolmen kimppa.

Aventadorilla ajaminen.

Tislaamokierros Skotlannissa.

BJJ-vyökokeeseen osallistuminen.

Salar de Uyunilla käyminen.

Vierailija
4/15 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen naimisissa ihan ok miehen kanssa, mutta elämä ei ole omannäköistäni. En ole voinut/saanut/pystynyt olemaan tässä se kuka olen.

Vierailija
5/15 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä.... Periaatteessa voisin sanoa, että joku iso matka, mutta epäilen, että jos lähtisin sellaiselle, niin mitenköhän paljon mä siitä nauttisin, että ihan vain siksi menisin, että se olisi sellainen kokemus. Entä jos siellä tpahtuisikin jotain ikävää tai jos olisi ihan tylsää? Täysin mhdollista.

Olisin halunnut kyllä monia asioita, löytää mm. jonkun jolle tuntisin haluavani osoittaa rakkautta ja joka ottaisi sitä vastaan, mutta enpä voi katua, jos en sellaista henkilöä saa. Löysin jo erään, hän ei halunnut minua. Etsimällä ei sellaisi ihmisiä löydä, ja varattuna on paha etsiä.

Haluaisin myös hevosen ja palvelusväkeä huolehtimaan siitä, mutta ei ole mahdollist sekään menemättä vararikkoon vuodessa. Jne.

Eli ei ole mitään, mitä katuisin.

Vierailija
6/15 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että olen naimisissa ihan ok miehen kanssa, mutta elämä ei ole omannäköistäni. En ole voinut/saanut/pystynyt olemaan tässä se kuka olen.

Olisiko sulla ollut muk vaihtoehto? Mikä se olisi sitten ollut? Mielestäni ei voi katua, jos vaihtoehdot olisivat olleet vaikkapa vielä huonompia, vaikkei olekaan nykytilaan tyytyväinen. Esim. minä.

Vierailija
7/15 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kysyttiin tekoja, joiden tekemättä jättämistä katuisit!

Tarkkuutta vastaamiseen.

Vierailija
8/15 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten sano rakastamilleni ihmisille rakastavani heitä.

Vierailija
9/15 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, olen jo toteuttanut haaveitani, kuten ammatti se mikä halusin lapsena.nyt kun olen vanhana vähän sairastellu, on tullu halu tavata läheisiä ja sukulaisia useammin.kadun rohkeuden puutetta ehkä yrittäisin enemmän toteuttaa haaveita.usko ja mietiskely ja ihmiset tärkeitä elämässä.samoin et nauttii luonnosta ja kaikesta kauniista joka päivä.

10/15 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo toteuttanut suuren osan päähaaveistani, talot veneet mies lapset unelmaduuni. nyt voi alkaa tekemään kunnon bucket listiä.

Terveyttä

Rakastava parisuhde, ja perhe jossa tunteet saavat näkyä ja näytetään. Ystävien kanssa asioiden jakaminen..näiden haluan vain jatkuvan.

Maailmanympäripurjehdus, aikajänne 1-3v

Kolmen tai useamman kimppa

Vierailija
11/15 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken muun olen kokenut, mutta pimppiä en ole saanut.

Ja kyllä perkeleessä harmittaa jos jää kokematta.

Vaan taistelu jatkuu!

Vierailija
12/15 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, olen tehnyt enemmän kuin tarpeeksi yhden ihmiselämän tarpeiksi. Vähempikin olisi riittänyt. Muutaman anteeksipyynnön ehkä esittäisin, jos ehtisin.

Vierailija
13/15 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaisi, jos en olisi lähestynyt ihailemiani ihmisiä ja osoittanut sitä heille. Onneksi olen uskaltanut.

Vierailija
14/15 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemättä jättämistä? Olen tällä hetkellä vasta parikymppinen, joten menetettyjä mahdollisuuksia ei ole ehtinyt kertyä vielä vyön alle, mutta teini-iän törttöilyt, jotka olisi voinut jättää tekemättä, on sen sijaan vielä tuoreessa muistissa...

Mutta jos saisin tietää kuolevani huomenna, katuisin elämättä jäänyttä ja jäävää elämää, sillä olen koko tähänastisen (vaikkakin lyhyen) elämäni aina tavoitellut jotakin, tai etsinyt jotain muuta, halunnut jotain lisää. "En osta uusia, nättejä vaatteita ennen kuin olen saanut pudotettua nämä 10 kiloa", "En matkusta ulkomaille ennen kuin pääsen käymään Juuri Siinä Tietyssä Kohteessa", "En mietikään sisustusta ennen kuin olen löytänyt parempikuntoisen asunnon", "En aloita järjestettyä ryhmäliikuntaharrastusta ennen kuin lähtökuntoni on tarpeeksi hyvä", ja niin edelleen. Kaikkeen mitä haluaisin tehdä, nähdä ja kokea, tunnun tarvitsevan jonkin turhan "välivaiheen".

Toivottavasti ehdin elää minulle omannäköistä elämää vielä ennen kuin kuolo korjaa. :/

Vierailija
15/15 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsi.

Puutarhanhoito. Asettuminen. Vouhottamisen lopettaminen.

Loistavat juhlayöt ja iloiset humalat.

Räkäiset nauramiset ja ystävien tapaamiset.

Jokainen rakastelukerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän