Kondomi yhden yön suhteissa?
Käytättekö aina kondomia yhden yön suhteissa? Itse inhoan kumeja, mutta aina en uskalla antaa paljaalla.
Milloin uskallatte jättää kumin pois ja nauttia kunnolla kosteasta seksitä.....?
Kommentit (21)
Et aina uskalla antaa paljaalla?? Siis eikö yhtään pelota mahdolliset taudit (tai raskaus)? Hyi olkoon.
Kumit vain vakisuhteessa pimeässä ja peiton alla. Yhden yön suhteissa voi olla estottomammin. Sitä ei sitten koskaan tiedä mikä mukava pikkuyllätys alapäässä muhii.
Tuota varten hankitaan joko suhde tai vakipano.
En todellakaan häslää ilman kumia jonkun kanssa, josta en tiedä muuta kuin sen, että haluan panna. Mutta jos muutaman kokeilukerran jälkeen alkaa tuntua siltä, että tätä samaa lisää, niin voidaan keskustella rajaehdot uusiksi.
Ilman kondomia vasta, kun ollaan sovittu monogaamisesta suhteesta, ja kumpikin on käynyt testeissä!
En viitsisi harrastaa irtosuhteita ollenkaan jos pitäisi käyttää kumia. Se vie ison osan nautinnosta ja nautinto on mielestäni irtosuhteiden tarkoitus.
Tän kesän aikana olen kerran käyttänyt kumia! Pikkusen alkaa pikkuhiljaa kaduttaa, olenhan kuitenkin antanut miesten laskea satsinsa silloin tällöin sisään...
Kumi ei ole kiva lelu ja tuntuu inhottavalta! Siksi näin minun elämässäni!
Älä anna hämärä hemmoille niin ei tarvitse huolehtia taudeista.
Ajattelin eka kirjoittaa jonkun hauska trollausvastauksen, mutta luin eilen hesarista että seksitaudit yleistyvät kovaa vauhtia Suomessa, joten paras vain todeta että olkaahan sinkut ja pettäjät varovaisia!
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin eka kirjoittaa jonkun hauska trollausvastauksen, mutta luin eilen hesarista että seksitaudit yleistyvät kovaa vauhtia Suomessa, joten paras vain todeta että olkaahan sinkut ja pettäjät varovaisia!
Helposti ihmisestä näkee onko hän luottamuksen arvoinen jo syvällisen baari keskustelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti ihmisestä näkee onko hän luottamuksen arvoinen jo syvällisen baari keskustelun jälkeen.
Et voi olla tosissas!!! Et voi olla noin ankee että luulet että vain tietyn näköisillä/oloisilla tyypeillä on seksitauteja!!!! Tartunnan voi saada kuka vaan riippumatta siitä onko luotettavan oloinen vai ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissas!!! Et voi olla noin ankee että luulet että vain tietyn näköisillä/oloisilla tyypeillä on seksitauteja!!!! Tartunnan voi saada kuka vaan riippumatta siitä onko luotettavan oloinen vai ei!
Eiköhän ap & kumppanit ole jo niin veneeristen tautien kyllästämiä että asioilla ei enää ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se tauti nyt hyppäisi kimppuun?
Sinkkum
Itse panin joitakin naisia ilman kumia, mutta klamydian saatuani kumi oli ehdoton vakiovaruste.
Yllättävän moni nainen muuten ehdotteli selvinpäin kumitta touhuamisia tyyliin "pillereillä olen joten saat myös paljaalla jos haluat, itse päätät".
Käytän kondomia ihan joka yhdynnässä, kunnes saan vasektomian.
En tiedä onko ap trolli vai ei, näitä huolimattomiakin kun siis todella on. Muistakaahan kaikki ikään katsomatta oma arvonne ja vaatikaa/käyttäkää kumia tuntemattoman kanssa. Baaripano ei ole hivin, klamydian, kupan tai herpeksen arvoinen. Tiedän jopa itseni ikäisiä (yli 30v), jotka eivät ole osanneet pyytää kumia ja käyneet sitten testit ja lisäksi vielä pari aborttia. Näitä tuttuja ei onneksi kuin yksi, muut pitävät itseään enemmän arvossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Khyl joo ihan totta!
Niin vaan minäkin päästin kaverin yökylään ja hyvin aloiteltiin paljaalla kunnes hän sanoi että laitetaan se kumi ettei satu vahinkoja... Ja sitten viikon päästä sama kaveri kävi ovella luimistelemassa, että onneksi olkoon, sullakin taitaa olla klamydia.
Onneksi se hoitui antibiooteilla. Sen jälkeen opin kumia käyttämään.
Itse en edes kehtaisi ehdottaa että ei käytettäisi kumia tai hävettäisi antaa jollekin tuntemattomalle paljaalla. Melkoisena yleisleluna varmaan minua pitäisi - ja syystä. Itsekin haluan mieheni puhtaina ja taudittomina kiitos! Itse olen ollut ilman kumia vain seurustellessa ja testien oton jälkeen. Hiviä eivät muuten julkisella suostuneet ottamaan, kun on niin harvinainen. Outoa minusta!
Ei ikinä paljaaltaan jonkun tuntemattoman tai edes puolitutun kanssa. On joku mies mulle siitä suuttunutkin, mutta ei kiinnosta. En ota mitään riskejä, ja jos mies ei siihen suostu, niin ei ole pakko panna. Mars testeihin, katsotaan sen jälkeen uudestaan.
Aina annan vedellä paljaalla, toiveissani olisi lapsi.