Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka tietää mistä saisi tilattua " pallomeri-lelun" ?

31.03.2006 |

Muistan nähneeni kauan sitten jossain kuvastossa pienen pallomeri-lelun taaperoille. Kuka tietäisi mistä niitä voisi ostaa/tilata?

Eli kyseessä oli n.1m x 1m kokoinen teltan tapainen juttu, jossa oli paljon palloja ja taapero pääsi sinne sekaan istumaan..

Hankala selittää, mutta jos joku on sellaisen nähnyt niin luulen hänen ymmärtävän.. :D

Toivottavasti joku tietää mistä noita voisi ostaa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ainakin nähnyt Muumi-pallomeren eli sellaisen jossa pieni teltta ja pallomeripalloja 40 kpl (hinta oli 49,-). Itse ajattelin hankkia jostain vastaavan teltan (mutta hieman isomman, sillä itse teltta oli aika pieni muumi-pallomeressä) ja ostaa etolasta pallomeripallot (100kpl/9,90,-)

Vierailija
2/5 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidanpa hipsiä käymään Prismassa, josko löytäisin tuon lelun sieltä.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... uusimmassa kuvastossa jotain 25 eur (?) ja ajattelin kesällä ulos, plus siihen sitten niitä etolan palloja.

Tietääkö kukaan saako niitä pallomeri palloja Etolasta aina, itse muistan nähneeni ne viime kesän kuvastotuotteena....

Se puhallettava pomppulinna oli muistaakseni 3 lapselle.

Vierailija
4/5 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin BB:ssä oli vielä reilu viikko sitten ja erikseen saa myös ostettua niitä palloja oli turkoosinvihreen ja sinisen sävyisiä sekä puna/vaaleanpunaisia toisessa pussissa.Aika pieni oli se säkki joten niitä saa muutaman ostaa jos meinaa täyttää pallomeren joten meillä jäi vielä harkintaan

Vierailija
5/5 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intexin puhallettavan pallomeren, joka on sukellusveneen mallinen. Maksoi muistaakseni 50 euroa ja mukana tuli muistaakseni 100 palloa. Tyttäreni on tykännyt siitä kovasti ja myös meillä kyläilleet lapset. Googlettamalla Intex Submarine Ball Pit löytyy kuva siitä.